X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
אינני כועס עליכם... ואפילו לא מרחם... העניין הוא שכפי שאני לא מרים ידיים למרות שיכולתי לעשות פי מיליון מכחלון אחד קטן, אז אל תבואו אליי בכל רגע כואב ותספרו לי ש"אין מה לעשות"
▪  ▪  ▪
לכנסת אתם מסרבים לשלוח את אנשי העשיה. מעדיפים להשאיר את המצב הקיים [צילום: AP]

אמרתם "לא תודה" על רצוני לייצג אתכם בכנסת כפי שאף אחד אחר לא מסוגל לעשות זאת בכזו אלגנטיות נחושה וחזקה. אבל כמו שהבטחתי לעולם לא אשתנה, אני ממשיך ללחום בכל הנחישות האלגנטית, ועד שאחזיר נשמתי לעולם הטבע – לא אחדל ליהנות מכך. כן, אני נהנה לחיות חיים כייפיים שאני מאחל לכל אחד מאיתנו, ותמיד עם השרביט השני המכה בכל מי שמעוות את חיינו במדינה הזו שיכולה להיות יפהפיה בלעדיהם.
שימו לב מעצבנים שלי. לא פרסמתי מטעמים תרבותיים התחלתיים בקשה לצו עשה שלווה בתביעה אזרחית נגד חברת תקשורת סלולרית ישראלית. אתמול הגיע הטלפון מהחברה המבקשת להסדיר את כל העניין מחוץ לכתלי ביהמ"ש.
למה "נזכרתי" בזה? כי הבוקר פורסם שלכמעט כולנו גובות חברות הסלולר הרבה מעבר להסכמים, מעבר לשיחות שאנו באמת מבצעים, ובקיצור... מעבר.
בעיניי זה לא מוצא חן... (כנראה שגם לא בעיניכם) וההבדל בינינו הוא שאני יכול – ואתם מחכים כהרגלכם לקטוף את הפירות. (לכנסת אתם מסרבים לשלוח אותי...).
השאלה הבאמת גדולה ורצינית היא: "למה בכלל אתה מספר לנו את זה במאמר ספציפי? הרי כולנו מכירים אותך כלוחם שבאמת מביא תוצאות בלי סוף, נהנים לעקוב אחריך, קוטפים את פירות הצלחותיך, וכהרגלנו... ביבי... ביבי... ביבי... אז למה לכעוס עלינו שאנו כאלה?".
אינני כועס עליכם... ואפילו לא מרחם... העניין הוא שכפי שאני לא מרים ידיים למרות שיכולתי לעשות פי מיליון מכחלון אחד קטן, הפוליטיקה כל כך עקומה – שזה המצב. אז אל תבואו אליי בכל רגע כואב ותספרו לי ש"אין מה לעשות", כי זה שאתם לא עושים מאומה לשינוי פני החברה הישראלית ואפילו לא מרימים על כפיים אחד שכן מנסה לעשות זאת כל הזמן – משאיר את המצב הכל כך "ישראלי" לשני מגרשי משחקים: האמיתי – שאני הנציג שלו, וההזוי – שנתניהו ולפיד הם נציגיו.

תאריך:  05/11/2012   |   עודכן:  05/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
דרור אידר
התקשורת הישראלית הורגלה בעשורים האחרונים לקבוע את סדר היום הפוליטי והתרבותי, שענה על מאווייה והשקפותיה של קבוצה אחת בחברה הישראלית. סדר יום תקשורתי שהיה לעומתי, נשכני ודורסני כמעט תמיד כלפי צד אחד במפה הפוליטית. הציבור מאס בהצגה המגוחכת הזאת ומצביע נגד
רפי מן
במאזן הכולל של הדמוקרטיה, עדיף היה אילו העיתונאים שמסתערים עכשיו על משכן הכנסת היו ממשיכים להשקיע את כישרונותיהם בעבודה תקשורתית
אלישע פורת
איך זה שמנהלי אתר שירונט מאפשרים לשגיאה הצורמת הקשורה בשיר 'שעה חמורה' שכתב ריינר מריה רילקה להמשיך ולרוץ ברשת? האמנם כתב את המלים איזה אלמוני? ואיזה כיתוב חצוף זה לכתוב "מלים: לא ידוע"!
אברהם בן-עזרא
הדרך הנאותה היא כי המומחה יבדוק את מה שהוא צריך לבדוק בלי הצגות, בלי דיונים מקדימים, ועם מינימום של שאלות ענייניות שמן הסתם עיקרן עובדתיות שלא צריכות כלל התייחסות של מומחים. בבדיקה כזו נוכחותם של באי הכוח ושל המומחים מיותרת, והבדיקה במצב זה תהיה הרבה יותר קצרה, ממוקדת, עניינית ונטולת פניות - בדיקה אליה התכוון בית המשפט
ציפורה בראבי
מבטיחים לנו שהם מתאחדים ובינתיים זה לא ממש נראה ככה    אולי אין שם מספיק אהבה שתנצח
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il