X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מספיק כמובן לקרוא את תגובתו של דובר לשכתו של אבו מאזן כדי להבין, שתוך פחות מ-12 שעות התפרסמו הכחשות מכיוונו של אבו-מאזן, בעיקר משום שההפגנות של החמאס בעזה הרעידו לו את שני חלקי הישבן
▪  ▪  ▪
אבו מאזן. מיהר לחזור בו מדבריו [צילום: פלאש 90]

"בתגובה לדברים של מחמוד עבאס אמר דובר לשכתו, נביל אבו רדינה, כי ראיון לטלוויזיה, "אין משמעותו מו"מ, ומטרת הראיון לטלוויזיה הישראלית הייתה להשפיע על דעת הקהל הישראלית.".גם עבאס עצמו מיהר להבהיר את דבריו. בראיון לערוץ טלוויזיה מצרי, הוא הדגיש כי "לא ויתר ולא יוותר על זכות השיבה," וכי דבריו בנושא צפת היו "עמדה אישית," כך דיווח העיתון הרשמי של הרשות הפלשתינית (PMW).
שמחה וששון במחנה השמאל הישראלי, המוכתר של רמאללה, אבו מאזן (אבו-עבאס) אמר באנגלית בראיון בטלוויזיה הישראלית משהו שהשתמע ממנו כאילו הוא אינו רואה את זכות השיבה של הפליטים הפלשתינים לתוך מדינת ישראל (בגבולות 67'). לפי דוברי השמאל, מגלאון ועד יחימוביץ' (כולל דוברים של הרשימות הבוגדניות הערביות) הדבר אומר שביבי נתניהו הוא אויב השלום, ושכל מה שאומרים עלינו כל המנוולים בעולם הגדול (שאנחנו תוקפניים ואיננו רוצים בשלום) זה נכון. אוח... אוח... איזה איש רע הוא נתניהו...
מספיק כמובן לקרוא את תגובתו של דובר לשכתו של אבו מאזן כדי להבין שתוך פחות מ-12 שעות התפרסמו הכחשות מכיוונו של אבו-מאזן, בעיקר משום שההפגנות של החמאס בעזה הרעידו לו את שני חלקי הישבן. אבל, אף שנתניהו כבר למחרת בבוקר קרא בישיבת ממשלה לאבו-מאזן לשבת ולהידבר, זה לא הפריע לח"כ זהבה גלאון להשמיץ בערב חדש את נתניהו כסרבן השלום כאילו שאבו-מאזן לא חזר בו.
השמאל שקרי כמו אבו-מאזן
אין דבר שמאפיין יותר את השמאל הישראלי, כמו ההשתלחויות הפרופוגנדיות של זהבה גלאון או השקרים הקטנים והנחמדים בפרוזה העיתונאית של ניצן הורביץ, או ההערות הפסבדו-אינטליגנטיות של שלי יחימוביץ'. מנהיגי השמאל חיים בחומת שקרים שהם בנו סביב עצמם, הם ממציאים עובדות שלא היו ולא נבראו, וכדרך ה"שמאל", בכל מקום הם דבוקים למנטרה של "אנחנו יודעים הכי טוב". הם מתעלמים ביודעין מהאיסלאם המכוון את הנושא הפלשתיני ואף שהם יודעים היטב, כמה הצעות הוצעו לפלשתינים להסדר, כיצד ראשי ממשלת ישראל יצאו מגדרם (ואף הפריזו) בהצעותיהם לפלשתינים, איך שכולם: מרבין, שמיר, בגין, שרון, פרס, ברק ועד אולמרט, ניסו שוב ושוב להגיע להסדר כל שהוא ללא הועיל - השמאל עדיין מאשים את ישראל כאויבת השלום..
אין זה פלא אפוא שהציבור הישראלי שיותר ויותר חכם פוליטית הפך לימני ברובו ודחק את השמאל למפלגה מינימליסטית, חסרת ערך ומנודה כמו מרצ וחד"ש, ואם שלי יחימוביץ' תמשיך לקשקש בכוון הפלשתיני היא לא תמריא גבוה.
לאיזה הסדר הפלשתינים שואפים?
כיום, מרבית מנהיגי המדינה מבינים שהפלשתינים אינם מחפשים הסדר או שלום. הם יודעים שלא יקבלו את כל ארץ ישראל, הם פסלו זה מכבר את רעיון "שתי מדינות לשני עמים" אבל השקרן אבו-מאזן אומר לתקשורת המערבית שהוא מאמין בכך וזה נתניהו שלא רוצה לדון בכך, (למרות עשרות הזמנות לשבת ולדון ע"י נתניהו). אנחנו שמענו מהם, בתקשורת שלהם, שהם רוצים את כל ארץ ישראל. הם אומרים זאת באופן ברור. הם רוצים את כל הארץ בלי יהודים, הם חומדים את ערינו, את יישובינו, את בתינו והישגינו, הם רוצים שכל הפרזיטים שהם החזיקו 65 שנים במחנות פליטים, יחזרו ליפו, לחיפה, לצפת ,ללוד ורמלה, לאשדוד ואשקלון ובאר-שבע.
הם יודעים שאין סיכוי שישיגו זאת ולכן הם רוצים שהבעיה הפלשתינית תישאר על סדר היום האזורי והעולמי כפצע פתוח וכדרך להציק ולפגוע בישראל. כך רוצים מנהיגי האיסלאם העולמי כי אלה הם הקובעים פה את סדר היום הערבי.
לאיזה הסדר אנחנו הולכים?
אצלנו, למעט שמאל קיצוני מאד וימין קיצוני-דתי, אף אחד לא רוצה מדינה דו-לאומית כי זה יהיה סופה של מדינת ישראל כמדינת היהודים (כחלומם של הפלשתינים), לכן על מדינת ישראל לכפות הסדר חד-צדדי. לפי דוח השופט אדמונד לוי, מבחינת החוק הבינלאומי, יש לנו זכויות מלאות על כל השטח של ארץ-ישראל ממערב לירדן, לפיכך אנחנו יכולים חוקית להקים מדינת חסות אוטונומית (כמו מונקו, או סאן מרינו, או לסוטו או בוטצ'אנה או אסאם) ע"י איחודם של 4 פרובינציות: ג'נין וצפון שומרון, שכם ומרכז השומרון, רמאללה ומזרח ירושלים ואזור חברון-בית לחם.
פעילות בכוון זה מתנהלת על ידינו כבר מספר שנים ואבו-מאזן, הנוכל, השקרן ומכחיש שואה ידוע, מתפלץ במעונו שבמוקטעה. הוא יודע כי לא יכול לעשות דבר נגד זה. הוא וחבריו רק יכולים להמשיך ולשדוד את קופת הרשות ולהכין לעצמם מקומות מקלט בנסיכויות הנפט במפרץ הפרסי.

תאריך:  05/11/2012   |   עודכן:  05/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אבו מאזן שקרן ומכחיש שואה
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
כשליברמן מתיישב ל"ת
תכניס את הלשון  |  5/11/12 21:01
 
- נא הסבר לנו את הפעילות הזו שלך ל"ת
אבו עלי  |  5/11/12 21:52
2
עוד באותו העניין
ד"ר רון בריימן  |  6/11/12 00:23
 
- טוב שאנחנו באותו ראש- -ראש טוב ל"ת
יהודה דרורי  |  6/11/12 01:20
3
מכחיש השואה=התקווה הצפויה של
קורןנאוה טבריה  |  6/11/12 04:17
4
אבו מה שמו והשמאל הישראלי ====
יוד יוד  |  6/11/12 10:18
 
- בבחירות באמריקה הובסתם
ליוז  |  7/11/12 10:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ירון זכאי
כבר מזמן אין משמעות להבטחות המושמעות לבוחר. למעשה חדלו להבטיח לבוחר דברים ברורים. לאחרונה התברר לפוליטיקאים כי למרות ניסיונם לרכוב עלינו כחמורים, למרות שפע התעלולים שהם מבצעים כדי לשכנע אותנו שאין ערך להצבעה שלנו, ברור לכולנו כי בקלות רבה אפשר להפוך את המדינה הזו לנפלאה
אליהו קואפמן
ח"כ דב חנין לא נפל בפח הציוני והוכיח כי הוא קורץ מחומר אחר וכי השקפתו הבסיסית ונאמנותו היא לחוקיו - על-פי ההשקפה הרעיונית האמיתית שלהם, והיא קודמת גם לפרסים ו"כיבודים" שאולי היו מסנוורים ח"כים אחרים, גם כאלה שאינם ציוניים
יצחק מאיר
אני רואה מערכת בחירות הגולשת על גלי המים הרדודים שעושים יועצי התקשורת והאסטרטגים של השייטים האולימפיים לכנסת, ונפשי נוקעת מן המחזה ומן הקצף שעולה ממנו    הכל השתנה אבל עיניי לא השתנו
עו"ד משה גולדבלט
אם ברצון לשכת עורכי הדין למנוע פרסום ושידול לקוחות, תפעל נא לחקיקת נורמות מחמירות וכוללות שיגבילו את כל אפשרויות הפרסום ובמיוחד את הפרסום המסיבי והאגרסיבי בו נוקטים כמה וכמה משרדי עורכי דין
יוסף דוריאל
מול חידוש מסע הדה-לגיטימציה של הרש"פ בפנייה לאו"ם, שמענו את השר אבי דיכטר מאיים כי "לא נהיה קופה רושמת". ומה יקרה אז? נישאר עם "פנקס פתוח והיד רושמת", כביטויו של לוי אשכול? את מי זה מפחיד? זה ימנע את המשך ההשתוללות של הרש"פ?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il