X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
באסיפת בחירות בפני קהל סיפר איוב קרא על קשריו הענפים והטובים עם מדינות ערב, כולל מדינות אויב, תוך שהוא מציין במפורש ולעתים תוך רמזים עבים שמות של מדינות אויב ופעולות שנקט במדינות אלה. אני מבין שקרא רוצה לפאר שמו ופועלו בפני בוחריו, אבל אלה דברים שהשתיקה יפה להם
▪  ▪  ▪
איוב קרא. איפה האחריות? [צילום: פלאש 90]
איוב קרא: אני פועל בתוך סוריה
אלעזר לוין
סגן השר מגלה: "אני נמצא בקשרים עם קהילות יהודיות באירן, בסוריה ובבחריין" * "אני דובר ערבית, ולכן חייב לשמור על שמה של ישראל"
לרשימה המלאה

ברחבי הארץ נערכים בימים אלה כינוסים ואסיפות הסברה לקראת הבחירות של מועמדי הליכוד לכנסת שייערכו בקרוב. נכחתי בתחילת השבוע (יום א', 11.11.12) באחת מהן, שנערכה בחדר אפלולי משהו בקומת מרתף ברחוב הרכבת בתל אביב, לא רחוק מהתחנה המרכזית הישנה. הייתה זו אסיפת הסברה משותפת של חברי הכנסת אופיר אוקוניס וסגן השר איוב קרא, מועמדת בשם קטי שטרית ומועמדים נוספים. כל אחד מהם סיפר בתורו לנוכחים באולם (כ-100 איש, אולי קצת יותר) על פועלו ותוכניותיו.
סגן השר איוב קרא סיפר לנוכחים בגאווה כי הוא ציוני יותר מהרבה ציונים במדינה, "אני שונא אדום" אמר וכנראה התכוון לאנשי השמאל במפה הפוליטית. קרא סיפר עוד כי כי סבו, סלמן קרא, היה איש לח"י ו"עבד" עם יצחק שמיר ושילם בשל כך מחיר כבד ויקר, שכן לדברי קרא עקב פעילותו וקשרי משפחתו עם הישוב היהודי רצחו פורעים ערבים את שני דודיו.
כאן עבר סגן השר קרא לספר על קשריו הענפים בעולם הערבי, כולל במדינות אויב, ועד כמה מכבדים אותו שם וכמה הוא עוזר למדינת ישראל בשל קשרים אלה. "אני רוצה לומר לכם", המשיך סגן השר להלל עצמו, "כמה דברים שלא ידוע בציבור ולא דיברתי עליהם, ולכם אני אומר אותם בפעם הראשונה. אני לא אכנס לפרטים, אבל יש לי קשר גם במדינות אויב" - וכאן ציין קרא שמות של מדינות אויב ושורה של מעשים שנקט במדינות אלה למען מדינת ישראל.
מידע שהשתיקה יפה לו
כל הכבוד לסגן השר על מערכת קשריו בעולם הערבי, כולל מדינות אויב, ותרומתו למדינת ישראל, אבל למה לשתף את הציבור במידע זה ובדברים שהשתיקה יפה להם, ובמיוחד בפורום רחב, שאינך יודע מי שומע את הדברים ולאן הם יכולים להגיע. אני מבין שסגן השר מבקש לפאר עצמו בפני הליכודניקים על-מנת שיבחרו בו לרשימה לכנסת, אבל קצת יותר גילוי אחריות, איפוק ושליטה בלשונך, אדוני סגן השר.
אין זו הפעם הראשונה שאני שומע את איוב קרא מדבר בפורומים רחבים על קשריו בעולם הערבי, כמו גם במדינות אויב, וכן נותן מידע נוסף שהשתיקה יפה לו. הדבר עלול לפגוע בבטחון המדינה ובשלומם של אנשיה ומסייעיה.
כסגן שר ואם אינני טועה בעברו חבר ועדת חוץ וביטחון, ודאי נחשף חבר הכנסת איוב קרא לסודות מדינה, ובהם אולי אף כמוסים. חשוב שיידע לשמור על לשונו, שיגלה איפוק ואחריות ולא ידבר, ולו ברמזים, על דברים שהשתיקה יפה להם ושגילוים עלול לפגוע בבטחון המדינה או באינטרסים האסטרטגיים שלה. ראוי שראש הממשלה "ישוחח" עם איוב קרא על העניין ויקרא אותו לסדר.

תאריך:  14/11/2012   |   עודכן:  14/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
איוב קרא, נצור לשונך
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
נראה שמי שצריך לקרוא לסגן השר
הדרוזי לסדר - הם  |  14/11/12 21:19
 
- די לדיבורים מזיקים ל"ת
קורא לסדר  |  15/11/12 09:06
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
ישראל פרנק
הממשלה הנוכחית אומנם נבחרה על-ידי מצביעי הימין אבל מבצעת את האידיאולוגיה של מפלגות השמאל בארץ    בינתיים יותר ממיליון מאזרחי מדינתנו שרויים תחת איום מתמיד מכיוון עזה    האם יש פתרון צבאי נגד החמאס ושאר כנופיות המרצחים ברצועה? ודאי שכן!
ירעם נתניהו
מה עושים כשהארגון שאמור להיות כתובת למתלונן אינו מתפקד בעצמו? לפני שנתיים שלחתי תלונה למשרד התחבורה, והם ענו לי לאחר שנתיים ימים! אגב, כדי להבין את תשובת המשרד מסתבר שעליי להיות לא פחות מעו"ד מלומד
צ'לו רוזנברג
לתושבי הדרום החיים עשור ויותר תחת מטר טילים מדי תקופה קצרה ממש לא אכפת מה מנהיגי המדינה אומרים להם. מה שקובע עבור מי שנמצא תחת מתקפת טילים הם המעשים ולא הדיבורים המתלהמים
שלמה פרלה
יותר מעשור שנים בהן קיימים שטרות האירו החליטו אנשי הבנק האירופי המרכזי להסיר את פתחי השערים, הדלתות והחלונות לטובת גרפיקה אחרת, הפעם לטובת מקרה, שתחילתו טרגי, המתואר במיתולוגיה היוונית ואשר בינו לבין סולידריות אין ולא כלום
יאשיהו יוסף פינטו
רבקה רואה את כל הצער אשר יהיה לה מבנה עשיו, אך היא מסתכלת רחוק יותר מהצער של עשיו ובניו ובני בניו. היא רואה רחוק-רחוק נקודת אור גדולה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il