X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המשימה המונחת כעת בפני מקבלי ההחלטות קשה ומורכבת, אך הפעילות שנעשית בשעות אלו על-ידי כוחותינו באה להבטיח את המשך קיומנו כאן, המשך הדורות הבאים
▪  ▪  ▪
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אהוד ברק. לתמוך בהם בשעות אלו [צילום: AP]

הפעילות האחרונה של צה"ל ברצועות עזה היא המשכו של מאבק עיקש וארוך שנים כנגד הטרור האיסלאמי, אך יתרה מכך - היא המשכו של מאבק שתחילתו עוד בראשית האנושות, מאז הופעתנו לראשונה על במת ההיסטוריה; אנו נלחמים על זכותנו להתיישב בשטח המדינה הקטנה הזו, לבסס עצמאות ולקיים אורח-חיים אשר תואם את השקפת עולמנו.
זהו לא תכסיס בחירות, זהו לא רעיון פרי דמיונו המטורף של העומד בראש המדינה. זו תוצאה של פעילות טרור של החמאס. מי שנושא בעוול האבידות זו לא הממשלה שלנו, זו הממשלה שלהם. המציאות שאנו חיים בה מחייבת אותנו לפעול ביתר שאת, בקור רוח, בנחישות וברגישות. אין לנו ברירה, עלינו להבטיח את קיומנו הפיזי כאן חרף כל "המחאות החברתיות"; אלה טובות למדינות סקנדינביות שאינן יודעות צרות מהן.
אנחנו נמצאים במערכה מתמדת על חיינו ועל נפשנו, ולא נוכל עוד להניח לטרור האיסלאמי לנהל את חיינו. אל לנו לעשות הפרדה בין שוחרי-שלום לשוחרי-מלחמה. עזה, כולה, מהטף ועד הישיש שבה, מלאה באויבים ששנאתם מבוססת עד יסוד על שקרים שמפיץ האיסלאם. מי שלא רוצה לחיות תחת עול האיסלאם יכול להתנער, מי שלא עושה כן, כנראה מוצאה נחמה ברוע האיסלאם.
לשים סוף לכאב הארוך
המשימה המונחת בפני מקבלי ההחלטות היא קשה ומורכבת, אך הפעילות שנעשית בשעות אלו על-ידי כוחותינו באה להבטיח את המשך קיומנו כאן, המשך הדורות הבאים. המערכה הצבאית הזו גוררת קורבנות רבים וכואבת לנו, אך הכאב הזה נמשך שנים רבות, רבות מדי, ועלינו לשים לו סוף! אין לנו עוד אפשרות לטיפול נקודתי אנטיביוטי - עלינו לעשות פעילות ענפה ורחבה שתנחיל שקט ושלווה לתושבי הדרום.
אין זה הזמן להעביר ביקורת על המדיניות. אין זה הזמן להעיר הערות שוליים חסרות כל תועלת. בעתות מצוקה אלו, עלינו כולנו להתאחד יחדיו נגד האויב המשותף - הוא האיסלאם, שממשיך במלאכת הטרור והרוע, במלאכת הרציחות. הטרור מעזה חייב להיפסק. מי שמבקש בעתות אלו להעביר ביקורת על התנהלות השלטון הוא גיס חמישי לכל הדעות.
אסור לנו בשעות אלו להיות חלשים. עלינו לחזק את תושבי הדרום, לחבקם ולעודד את צה"ל בהמשך הפעילות, להתפלל לשלומם של הפצועים ולשלומם של החיילים. עלינו להבטיח את החזרה המלאה לשגרה של תושבי הדרום ולתת להם את הזכות לביטחון - זכות אשר פעם אחר פעם נוטלים החמאס ושליחיו.
לעמוד לצד מקבלי ההחלטות
מאז הופעתנו לראשונה על במת ההיסטוריה אנו נלחמים על השטח הזה. בכל דור ודור אנו נאלצים לעמוד מול איתנים כאלה ואחרים שמבקשים להסב לנו נזק ואף להעלים אותנו מעל פני האדמה. האירוע הזה אינו שונה מאירועים אחרים. אנחנו חייבים להתייצב לצידם של מקבלי ההחלטות, לצידם של חיילי צה"ל, לצידם של תושבי הדרום, יחדיו, כמערכה אחת, וגם אל מול האיסלאם שמכרסם בכולנו.
"שָׂא נָא עֵינֶיךָ וּרְאֵה מִן הַמָּקוֹם אֲשֶׁר אַתָּה שָׁם צָפֹנָה וָנֶגְבָּה וָקֵדְמָה ויָמָּה". מתקופתו של אברהם אבינו זרמו מים רבים, ומאז איבדנו חלקים רבים מהמדינה הזו. אסור לנו לוותר על מה שברשותנו, עלינו להילחם עליה עד תום.

הכותב הוא סטודנט למשפטים באוניברסיטת בר-אילן.
תאריך:  15/11/2012   |   עודכן:  15/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מבצע: חזרה לחיים
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
כל מילה בסלע! ל"ת
נטע דרעי  |  17/11/12 12:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יוסי שחר
מדהימים ההתנהלות הבלתי נתפסת ארוכת השנים, החידלון, האפסות, ההפקרות והביזיון בהם נוהגות ההנהגה הנבחרת הישראלית וממשלתה זה שנים, בשיבוש וסיכון חייהם של עשרות ומאות אלפים, והיום כבר מיליון ויותר בני אדם, אזרחיה וילדיה של מדינה "ריבונית" מדינת ישראל
יהודה דרורי
הקמתה של המפלגה החדשה בשם "עוצמה לישראל" הינה דוגמה קלאסית להתנהגות פוליטית גרועה, של קבוצת אנשים מוכשרת, עם רעיונות סבירים בהחלט, אשר באים לבקש את אמון הציבור לפעילות בנושא מאד חשוב, כשסטיגמות יהיו תלויות על ראשם וימנעו מהם כל הישג
ציפי לידר
בשולי הכותרות: על תאריך הלידה העברי שמעתם?    כבוד המנכ"ל: מי הם המרוויחים הגדולים של עמותות המלכ"ר?    השאלטר של המדינה ותיבת הפנדורה    ומה הקשר של פולרד לתרגיל הבחירות של רפי איתן?    הצב והארנבת בלימודי הליב"ה    ולקינוח דברים שראה ברקת מהאופוזיציה
אלי אלון
באסיפת בחירות בפני קהל סיפר איוב קרא על קשריו הענפים והטובים עם מדינות ערב, כולל מדינות אויב, תוך שהוא מציין במפורש ולעתים תוך רמזים עבים שמות של מדינות אויב ופעולות שנקט במדינות אלה. אני מבין שקרא רוצה לפאר שמו ופועלו בפני בוחריו, אבל אלה דברים שהשתיקה יפה להם
ישראל פרנק
הממשלה הנוכחית אומנם נבחרה על-ידי מצביעי הימין אבל מבצעת את האידיאולוגיה של מפלגות השמאל בארץ    בינתיים יותר ממיליון מאזרחי מדינתנו שרויים תחת איום מתמיד מכיוון עזה    האם יש פתרון צבאי נגד החמאס ושאר כנופיות המרצחים ברצועה? ודאי שכן!
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il