X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם ה"איחוד" האווילי של הליכוד עם קדימה דחה את הבחירות באביב האחרון מדוע מלחמה אינה יכולה לדחות את הבחירות עכשיו? כעת צריך קואליציה של הסכמה רצויה ממשלת חירום עם שלי יחימוביץ! ובלי קדימה
▪  ▪  ▪
קריאה לימין האמיתי לא לחשוב בכלים של קואליציה [צילום: פלאש 90]

ראשיתה של מלחמה. אולי זאת תהיה המלחמה האחרונה ואולי רק זו שלפניה. לא ניתן לפרק את הנשק שמכוון נגד ישראל ונגד העם היהודי בכל העולם כולו באמצעות 'כיפות ברזל'. המלחמה הכוללת בלתי נמנעת ומלחמה מנצחים בהתקפה ולא במגננה.
הרקטה שפגעה באזור ראשון לציון והצפירות שנשמעו בבני ברק ובתל אביב עוזרות במעט לפקוח עיניים. קרוב היום שלא רק רקטות מהדרום ורק מרצועת עזה תשוגרנה לתל אביב ולדימונה ולכל ס"מ מרובע בארץ ישראל.
מכל מקום אנשי גוש דן מוזמנים לבלות את המלחמה, החל מהרגע, במרחבים המגונים הטבעיים ביהודה ושומרון. קראנו לכם לעשות זאת כבר לפני שנים אחדות ומי שירוץ מזרחה יינצל. טוב לעשות זאת לפני הפקקים הגדולים שיתהוו.
במשך כל שנות האינתיפאדות הלמה בנו הסיסמה: "איפוק זה כוח" עכשיו בא הזמן לשלם את המחיר. פסיכולוגיית האיפוק וטוהר הנשק היא שאפשרה את כרסום כוח ההרתעה כאשר מדינת ישראל, בהומניזם הנלעג שלה, מלבה את הלהט הערבי והלהט המערבי להיפטר אחת ולתמיד מצרת היהודים.
אם ה"איחוד" האווילי של הליכוד עם קדימה דחה את הבחירות באביב האחרון מדוע מלחמה אינה יכולה לדחות את הבחירות עכשיו. כעת צריך קואליציה של הסכמה. רצויה ממשלת חירום עם שלי יחימוביץ! ובלי קדימה. קואליציה שיש לה מטרה אחת - למגר את האיסלאם בכל האזור, להחזיר את הביטחון לעולם לשנים ארוכות.
מטרה שכזאת אינה יכולה לאפשר הסתות יומיומיות של השמאל ומערכת בחירות המחפשת כל סדק כדי להתנשא על האחראים ללחימה. יש צורך בדיקטטורה ולא בדמוקרטיה בעת הזאת. בחוקי חירום, בסתימת פיות! גם האלופים לשעבר ורבי האלופים וראשי המוסד שעירערו על מטרת ההגנה ראוי שיסתמו את הפה בזמן הזה. דרוש שקט ולא רחשי רקע.
יפיפיות נפש היא ריקוד על הדם
אבל אם בכל אופן הציבור לא יצליח להזיח את מערכת הבחירות הצידה, זו קריאה לימין האמיתי וגם ל"בית היהודי" להפסיק לחשוב בכלים של הסתופפות בקואליציה. לחשוב באופן ריבוני אם יש לכם כלים. להציב נורמות ביטחון הקוראות לממשלה להפגיז את האוכלוסיה האזרחית בעזה, כפי המקובל כאן באזור וכפי שנוהגים אויבינו מאז ומתמיד. ירי ללא אבחנה! כמובן אפשר להזהיר את האוכלוסיה, אבל ליידע שאזורים מאוכלסים יופגזו או יופצצו. אזרח יהודי הרוג מצטלם אומנם פחות טוב מערבי אבל לא צריך לשים לב לסיסמאות שהמלחמה מנצחת בתקשורת.
אין לשלוח חיילים למסע כיבוש קרקעי ולהקיז דמם כאילו הם לוחמים נגד צבא או דת שיש לה איזה שהם בלמים לפני ריכוך ניכר. הגיע הזמן לכפר על האיוולת ולאבד את הברקסים!
כל יפיפיות נפש היא ריקוד על הדם. בנסיבות שנוצרו אין להצביע לממשלה שמנהלת מבצע מעונן וסגרירי. על-אף כל ההישגים אין אנו נמצאים במגרש ספורט ואין זה משנה כמה גיחות עשה חיל האוויר או כמה יעדים הופצצו. רק הניצחון וההכרעה חשובים.
בינתיים המפלגה היחידה שמשמיעה קולות כאלה היא מפלגת אלדד בן ארי. מומלץ לכל הליכודניקים, שיודחו על-רקע אידיאולוגי ביום ראשון הבא, למצוא מפלגה חדשה. מומלץ לבן ארי ולאלדד להתאחד איחוד טכני לפחות עם הבית היהודי, אם יקבל עליו לנהוג לפי עקרונות מוסכמים ולא כמפלגה שנידונה להתלוות לקואליציה בכל תנאי ולהיות לסרח עודף.
אולי פעם ישלוט העם היהודי באמת!

תאריך:  16/11/2012   |   עודכן:  16/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הבחירות מיותרות
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יאוואל מיין פירר. הייל ל"ת
גבלס  |  16/11/12 20:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אליהו קאופמן
במקום ש"אנשי השלום" יקצרו "פירות אלקטוראליים" מהתמתנות החמאס הרי שנתניהו קוצר היום את ה"פירות האלקטוראליים" שלו בעקבות ההתקפה על עזה וכשה"מוזות" של "מחנה השלום" מגבות אותו מפחד המצביעים
רפי לאופרט
אם לא תשנה ישראל את המאזן מול חמאס, בין אם הוא נתמך ע"י מצרים ובין אם לאו, היא תצא מהמאבק וידה על התחתונה    יתר על כן, האפקט של ההתכתשות המתמשכת חייב להיות מורגש ומובחן בעזה, הרבה יותר משהוא משפיע על ישראל
איתמר לוין
עוד שש הערות למבצע "עמוד ענן": נזכור מי נושא באחריות המקורית למצב בו אנו מצויים; כל ילד והאזעקה שלו; מה צריך לעשות עם החמאס בטווח הארוך; וכמה מילים על יואב מרדכי, סימה וקנין-גיל ודן חלוץ
חיים שאולזון
כעת ניתן לגלות מדוע דורש הרבי מגור מחסידיו למכור דירות פנויות בערד לחסידים אחרים במחיר מירבי של 250,000 שקל: הוא חושש לשלוח את חסידיו לאשדוד המופגזת ומעדיף שהצעירים יגורו בערד
נפתלי אורבך
הכישלון במבצע "עמוד ענן" אינו מקרי, הוא מהותי. צריך להשתחרר מהקונספציה המעוותת ומההנהגה הכושלת שלנו, ולצאת למבצע חד-פעמי לכיבוש הרצועה לתמיד. אח"כ יש לבנות מחדש את הרצועה ואת היישובים היהודיים שהחרבנו. רק כך תחדל רצועת עזה מלהיות חממת טרור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il