X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ברק ונתניהו. אני לא קונה את ההטעיה הזאת [צילום: פלאש 90]
מדיניות הטעיית הציבור של נתניהו
ארבע שנים לא קרה דבר, ובדיוק עכשיו לקראת הבחירות "כבר אי-אפשר לסבול יותר וצריך להאריך את כושר ההרתעה של מדינת ישראל"? לא יודע ממה עשו אתכם, אבל אותי לא עשו באצבע
הקרבה מיותרת
אני לא מאמין בטקטיקת המולך להקריב חיילים אומללים שיאבדו חייהם בכניסה קרקעית, בדיוק כפי שהתנגדתי לכניסה קרקעית כזו בזמנו ללבנון. שום דבר לא יוצא מעוד פרק זמן של הפסקת אש עם טפטוף גם במשך "ההפסקה"

לא קונה שום גלגולי עיניים של התומכים בנתניהו, כמו שאינני בולע שום צפרדע מתנשאת של מתחריו הפוליטיים שעושים עצמם מבינים למצבה הקשה של מדינת ישראל אל מול האיום הפלשתיני מעזה.
לא מוכן ללכת עם הזרם העכור שמנציח אותנו בזירת אי-הוודאות המתמדת והקשה לניהול חיים אזרחיים תקינים – הכל בשם הסכסוך שאינו נגמר עם אויבינו באשר יהיו.
לא מסכים בלשון המעטה שבדיוק כעת, חודשיים לפני הבחירות, "כבר אי-אפשר יותר לסבול את ההפגזות הללו מעזה". פשוט לא מוכן להיות דביל מצוי שלמען הרקורד "מסכים עם המציאות" שנכפתה עלינו.
רוצים שאהיה ישר, אפילו כשאני מלא עד מעל לראש נגד נתניהו? בבקשה. גם אלו לפניו, ולפני לפניו, ולפני לפני לפניו... נהגו באותה שיטה עלובה של הפקרת ביטחון ישראל לגחמות הפלשתינים.
רוצים לדבר על דמוקרטיה?
אבל אם דמוקרטיה בראש מעייניכם - בבקשה: בארבע השנים האחרונות תחת שלטון נתניהו והליכוד – לא היו חיים בדרום הארץ. הכלכלה שותקה, התרבות ברחה, הנשמות הטהורות של הילדים הגדלים בצל הפחד נפגעו לנצח, והמקום הנקרא בשם "פריפריה" - שתמיד לפני בחירות מזרים אליו פוליטיקאים מרוחים בשמן מבריק חיצונית ומסתיר זוהמה פנימית - ממשיך לדמם, תרתי משמע.
בחייאת הטמטום: ארבע שנים לא קרה דבר, ובדיוק עכשיו לקראת הבחירות "כבר אי-אפשר לסבול יותר וצריך להאריך את כושר ההרתעה של מדינת ישראל"? לא יודע ממה עשו אתכם, אבל אותי לא עשו באצבע. לא יודע מה רמת האינטליגנציה שלכם, אבל האצבע הזו המושטת לעברי נראית להבנתי כאצבע משולשת ותנועה מאוד מגונה.
בואו נלך צעד אחד נוסף קדימה
מה בדיוק עשו נתניהו ומצביאו המהולל ברק? חיסלו את הרמטכ"ל הפלשתיני? וואלה? ומה אז? הפציצו עמודי וקירות בטון? הרסו שבעה טילים ארוכי טווח? הרגו תינוקות בטעות? יבוא המסביר הלאומי הדבוק להחלטות הממשלה כאילו שהן תורה שאך עתה נפלה עלינו מסיני ויתרגם את הדברים: מה חדש?! לעזאזל מה חדש? עוד סבב? עוד חיסול? עוד הפגזות? עוד הפסקת אש? עוד "הזדמנות" לצאת עם "ידינו על העליונה"?! אתם באמת חושבים שאני ואנחנו... ואולי רובנו... מטומטמים?!
כבר טענתי במלוא הרצינות ותמיד אל קירות אטומים: רציתם פעולה שתמנע הפגזות יישובים ישראלים על לא עוול בכפם – תנחיתו מכה אווירית כזו על עזה... שכל העולם יצעק חמאס... והחמאס ואלפי אחרים כבר לא יוכלו לירות עלינו... ואפילו לא לדבר לעברנו... לא מאמין בטקטיקת המולך להקריב חיילים אומללים שיאבדו חייהם בכניסה קרקעית בדיוק כפי שהתנגדתי לכניסה קרקעית כזו בזמנו ללבנון. שום דבר לא יוצא מעוד פרק זמן של הפסקת אש עם טפטוף גם במשך "ההפסקה". רציתם שלום, לכו דברו עם החמאס (שלום עושים עם אויבים... ומה? חיפשתם פרטנר שתוכלו להכתירו "סביר" מבחינת העמדות המתרוצצות במוחכם הקודח?!). את המציאות הקוראת עכשיו כאשר עם שלם על קואליציה ואופוזיציה תופסים עמדה של "תמיכה" בממשלה – מובילים אותנו לעוד הכרת העולם שלמעשה אנחנו היינו ונשארנו האשמים הבלעדיים למצב, ואם לא שמתם לב, את המחיר משלמים כולנו, בכל רגע נתון, בכל אשר נעשה ונחלום במהלך חיינו "השיגרתיים" במדינת ישראל הנוטפת דם, והכל גם אחרי כל ההסכמים של 1948.

תאריך:  16/11/2012   |   עודכן:  17/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מדיניות הטעיית הציבור של נתניהו
תגובות  [ 0 ] מוצגות  [ 0 ]  כתוב תגובה 
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים ישעיהו
כמו בכל ריצה למרחקים ארוכים, השלב האחרון הוא קריטי; דווקא בשלב הזה, בפיניש, עלינו להתחבר חזרה לדרכו של יעקב, לנהוג בהתאם להוראות התורה ובשום אופן לא להרכין ראש בפני הגויים
אברהם פכטר
נוסחה מתמטית שמצליחה במציאות ולא רק בתיאוריה, ניתנת ליישום ממשי ולהצלחה מדעית    אבל נוסחה תיאורטית שמקוימת רק ע"י צד אחד ומורכבת בתנאים שרק צד אחד מקיים והשני נגרר אחריו – היא מתכון לכישלון
איתן קלינסקי
אותו שר ביטחון בשם עמיר פרץ היה מקור לגיחוך, כשדחף לפרויקט כיפת ברזל    מערכת יותר מדי גדולה של "מביני דבר" ו"בעלי עבר ביטחוני" יצאה נגד הפרויקט, שהוכתר בכל שמות הגנאי לכתובתו של אותו שר ביטחון
ראובן לייב
כל עוד מצויה החברה הישראלית במשבר ערכים - יימשך הביקוש הגובר והולך מצידה אחר איים המנותקים, במידה זו אחרת, מן המציאות הקשה שבה היא שרויה
נרי אבנרי
הם מתעלמים מהקשר בין ההסלמה בדרום, לבין הפיכת עזה לחמאסטן, בין הפיכת עזה לחמאסטן לבין ההינתקות, בין ההינתקות, לבין חלקם בשיווק ההינתקות    הלכתי לארכיון...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il