X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
וכי מה רוצים ממנו - שיעמיד פנים שוחקות כשפוגעים בכבודו, שהוא כבוד מדינתו? שינשק את הסוליה ההיא? ואם אכן ניכר עליו, שהיה מעדיף מישהו אחר על פני נשיא שמתנכר לארצו ואותו אישית מתעב - מה מצפים? שירקוד בפניו 'מה יפית'?
▪  ▪  ▪
נתניהנו. מה מצפים? [צילום: פלאש 90]

בעקבות ניצחונו של אובמה תוקפים כמה מראשי המדברים בתקשורת הישראלית את נתניהו: בגללו המדינה תיענש, בגללו כביכול "הבית בוער", אך מתקשים להסתיר את הציפייה, שאויבם יישרף בו. היש הצדקה עובדתית לטענתם, שנתניהו אשם בקלקול יחסים עם נשיא ארה"ב?
הערה אישית: אינני שייך למפלגתו של נתניהו ולא אצביע בעדו, אך גם לפני בחירות אסור להבליג על עוול, אפילו הנפגע הוא ראש ממשלה. מה גם, שבעצם אנחנו כולנו הנפגעים.
במה חטא נתניהו? נמנה כאן כמה מפורענויות אובמה ונשאל מי חולל אותן ומי - קורבנן?
נאום קהיר, בו התווה מדיניות פרו-איסלאמית על חשבון ישראל, שאת הצדקת קיומה ראה בשואה בלבד ואת השואה השווה ל"סבל הפלשתינים".
הנימוק שנתן למדיניותו - "להכניס אור יום", כלומר מחיצה, בין ארצו לבין ישראל.
העלבונות האישיים: הצטלמות יזומה בפוזה של שיחה טלפונית עם נתניהו, עם סוליית נעלו זקורה מולו; קטיעת דיון עם נתניהו בבית הלבן, 'כדי ללכת לאכול צהרים עם האישה והילדים', תוך השארת נתניהו 'לשבת בינתיים ולחשוב את דרכו'; הוצאתו החוצה מן הבית הלבן - ללא תקשורת ובדלת האחורית; מיקרופון פתוח, בו שמעו הערה של סרקוזי כי נתניהו שקרן ואת תשובת אובמה 'לי אתה מספר? אני צריך לסבול ממנו כל הזמן!'
שליחת סגן הנשיא ביידן לארץ, לחולל כאן שערוריית-ברוגז מעליבה, "בעוון" בנייה ברמת שלמה בירושלים. שליחת שרת החוץ, קלינטון, לשטוף אותו בשיחת נזיפה פוגענית ארוכה, בלתי נגמרת, בטלפון.
סירוב לראות את נתניהו כאשר שהה בארה"ב - "מחוסר זמן", בעודו הולך להופיע אצל הבדרן לטרמן.
הימנעות מלבקר בארצנו כל משך כהונתו, גם כשנסע אל השכנים.
כינוי פומבי, מזלזל, את דברי ראש ממשלת ישראל כ"רעשי רקע" (רשימה חלקית).
מיעוט בעם ישראל
האם כל אלה הם "כימיה" בלבד שחסרה בין שני האישים, ולא מסע ריכוך שיטתי, ברוטאלי, לשבור את ההתנגדות לתוכניותיו? ואכן, היא נשברה. נתניהו נכנע - קיבל את דין 'המדינה הפלשתינית' והקפיא התנחלויות. בגבו אל הקיר הוא נשאר עומד להגן רק על אי נסיגה לגבולות 67' ואי השלמה עם אירן אטומית.
האם על כך מגיע לו, שבארצו תתפרץ שמחה לאיד וישתוקקו לראותו "נענש"?
וכי מה רוצים ממנו - שיעמיד פנים שוחקות כשפוגעים בכבודו, שהוא כבוד מדינתו? שינשק את הסוליה ההיא? ואם אכן ניכר עליו, שהיה מעדיף מישהו אחר על פני נשיא שמתנכר לארצו ואותו אישית מתעב - מה מצפים? שירקוד בפניו 'מה יפית'?
טפלו עליו, שבביקורו של רומני כאן הפגין קירבה יתירה אליו, ולא הביאו לכך כל סימוכין. גם אובמה, בתורו, ביקר בארץ לצרכי בחירות והתקבל בצורה דומה. טענו, שתומכו שלדון אדלסון תומך ברומני, אז מה? פוליטיקאים ישראלים לא הסתופפו אצל מיליארדרים תומכי אובמה?
מזלנו שהציבור, שאינו סובל מתסביך של שנאה עצמית, לא כך הגיב על הרוח הקרה שנשבה מהבית הלבן: על-פי סקר גלובאלי - בכל מדינות העולם צידדו באובמה ורק הישראלים תמכו ברומני (ברוב של 57%, 22% בלבד תמכו באובמה). ומבין 80.000 הישראלים, אזרחי ארה'ב, שהצביעו כאן - 85% הצביעו רומני ורק 15% - אובמה! לעומת זאת, ערביי ישראל נתנו לאובמה רוב של 45% ולרומני 15% בלבד. מעניין, למה...
לא רק שאין לנו להתבייש בתוצאות האלה גם נוכח ניצחונו של אובמה, כי אם להפך - טוב שמי שצריך ירשום לפניו, שהסוקלים היום באבנים את ראש ממשלתם הם מיעוט בעם ישראל. הרוב, תחושותיו הן כשל עם חופשי בארצו.
תגובותיו אינן דומות עוד לשטעטל מזרח-אירופי או למדינת-בננות.

תאריך:  18/11/2012   |   עודכן:  18/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חוגגים נצחון אובמה ושמחים לאידו של נתניהו
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
איש לא חכם
ע.ג.  |  18/11/12 19:00
2
אליקים העצני צודק
ד"ר בנימין הרטמן  |  18/11/12 22:35
3
בשנאתו הגלויה של ה0מול למחנה ה
קורןנאוה טבריה  |  19/11/12 05:40
4
אמת ויציב!!! ל"ת
הניה  |  19/11/12 17:35
5
מיהם ידידי ישראל
גדעון אמיר  |  19/11/12 17:53
6
העצני טראומת השטעטל רודפת אותך
פועה  |  21/11/12 17:37
7
נתניהו הגאה מתכופף בהבל אובמה
פועה  |  21/11/12 21:48
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
משה חסדאי
הקבוצות הפונדמנטליסטיות האיסלאמיות מדגישות את הרוע ואת הטומאה של תרבויות מערביות ודמוקרטיות ושל מדינת ישראל, מדגישות רק את השלילה של מתחריהן ומביאות על מאמיניהן ואזרחיהן אסונות כבדים. סופם של תנועות כאלו ידוע לכל. זמנם עבר והם נלחמים מלחמת מאסף שתבוסתם בו היא רק עניין של זמן. מחובתנו לנצח אותם ולהעביר את מאמיניהן לצד הנאור והסובלני של דתם הם
מתי דוד
האיש ראוי בימי מלחמה אלו להערכה שבשל יוזמתו נבנתה מערכת ההגנה האוירית המופלאה "כיפת ברזל"    הערות בעקבות מבצע "עמוד ענן"
יוסף דוריאל
עם כל ההצלחה של המודיעין ושל חיל האוויר בפתיחת מבצע "עמוד ענן", יש חשש כבד שהוא יחזור על שגיאות שתי מלחמות הנפל - לבנון 2 ו"עופרת יצוקה" - שהלקחים מכישלונם לא הופקו עד היום. בספרי האחרון - "ללמוד מהחיים" - הקדשתי לנושא זה פרק מיוחד תחת הכותרת - "במדרון לאובדן הריבונות" - כאזהרה מחוסר תכנון מערכתי נכון של האסטרטגיה הלאומית
מאיר אינדור
הזמן לא פועל לטובתנו. ככל שיארך זמן ההמתנה, וידחה המבצע היבשתי - המחיר שייגבה מאיתנו ילך יגדל. לכן צריך מבצע יבשתי ועכשיו. צריך להחזיר כמו ביו"ש את השליטה הביטחונית ברצועה לידנו ולתמיד
יהודה דרורי
על צה"ל להיכנס בהקדם לדרום רצועת עזה, וליצור על מה שנקרא "ציר פילדלפי" אזור חיץ של שני קילומטרים בין הרצועה והגבול עם מצרים, אזור שיישלט עד הים-התיכון על-ידי צה"ל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il