X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
סתיו אדם מנחה בקבוצת תמיכה לפרודים וגרושים
דוא"ל בלוג/אתר רשימות מעקב
להיות אבא במלחמה שאתה יודע שהיא מוצדקת ומצד שני היא סוג של מהלך בחירות ציני מתוזמן ומתוקשר, להיות אבא בזמן מלחמה שחלק מהזמן הילדים לא ברשותך ומפלס הדאגה עולה לשמיים. להיות אבא בזמן מלחמה זה לא רק מעצבן ומתסכל...זה פשוט מפחיד והכי אמיתי
▪  ▪  ▪
להסביר על מלחמה לילדים קטנים [צילום: פלאש 90]

אני אבא כבר למעלה מ-20 שנה ...עברתי איזה מלחמה או שתיים בחיי ובכל זאת יש משהו מטורף, משהו מפחיד, משהו מצמית לחלוטין במלחמה כל שכן שיש לך ילדים קטנים, הגדולה גרה באילת, מפחיד אותי לחשוב מה יקרה היא כול כך רחוקה ו..., שלושת ילדי הנוספים גרים לסירוגין על-פי פס"ד של משמורת משותפת אצלי ואצל גרושתי. אז נכון אנחנו גרים בשרון והבומים לא נשמעים פה ובכל זאת לא לעולם חוסן, הילדים רואים טלוויזיה, שומעים רדיו, גולשים באינטרנט ....אבא בזמן מלחמה זה ...מעצבן!!!
אני שוקל איך להסביר להם על המלחמה, איך מסבירים מלחמה לילדים ? הגילאים של הקטנים הם 5.5, 10 12, סה"כ ילדים בוגרים ומביני עניין שמסוגלים להבין שחבל ארץ של ישראל מוחזק בן ערובה למעלה מעשור ושחייבים לשחרר לפחות את הילדים מסיוטי הלילה שלא נאמר אורח החיים המאד לא בריא ההזה. אני זוכר איך בסבב הקודם שאל אותי בשקט בן של חברה (16) באם אני יכול לדאוג לו לכדורים כחולים כי הוא והחברה רוצים אבל הוא לא מצליח ...אתם מבינים כמה זה אבסורד?!?!?!?!?!?
מצד שני ...כול העניין מסריח מכלכלת בחירות, האם היה שיוני קיצוני בחצי השנה האחרונה שגרם ליציאה למלחמה הזו ולא אל תקראו לזה מבצע ...התשובה היא לא כך שיש לי אישית בעיה להסביר לילדים על ההצדקה של המלחמה הזו , פעולה כן העיתוי לא? ומצד שני הרי הפעולה הזו נדרשת כול כך הרבה זמן, אז כן נתניהו יגזור איזה קופון על היציאה למלחמה מאד מאד מוצדקת אפילו על-ידי הכאילו שמאל שלנו, ובכל זאת האם יש סיכוי שכמה ילדים ילכו לישון בשקט בלילה, בשקט ללימודים בבוקר? דברים שנראים לנו טרויאלים לשלוח את הילדים לבית הספר ולדעת שהם מוגנים ...בדרום זה לא טריוויאלי לגמרי !!!
הנסיכה והעדשה שאלה אותי לגבי המלחמה , יקראו לך? לא, אני שמחה, למה שמחה , אני דואגת שיקרה לך משהו, אבל מצד שני אם אתה היית שם היית דואג לילדים נכון? סוג של כן ...אז ...לא אני מעדיפה שלא תלך למלחמה, תבטיח לי ? מה אומר לה שאין סיכוי שייקחו אותי שאני כבר שנים מחוץ למעגל הזה ? אמרתי לה, לא נרגעה , תבטיח לי היא ביקשה ואת זה לא יכולתי לעשות, אני לא יודע מה יוליד יום, מה יקרה עם מחר תפרוץ פה אינתפדה שמהותה המשכה של המלחמה הזו, מה אז ...לא אוחז בנשק להגן על היקרים לי?
להיות אבא במלחמה שאתה יודע שהיא מוצדקת ומצד שני היא סוג של מהלך בחירות ציני מתוזמן ומתוקשר, להיות אבא בזמן מלחמה שחלק מהזמן הילדים לא ברשותך ומפלס הדאגה עולה לשמיים ...להיות אבא בזמן מלחמה זה לא רק מעצבן ומתסכל ....זה פשוט מפחיד והכי אמיתי ..מפחיד.

תאריך:  18/11/2012   |   עודכן:  18/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
להיות אבא בזמן מלחמה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
מלחמה זו היא מלחמת חובה. ל"ת
ותצביע כרצונך.  |  18/11/12 16:30
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
מאז מלחמת הקוממיות לא הייתה לישראל הרתעה    למרות כל הרטוריקה המופלאה של מנהיגינו, לא הצליחה ישראל להרתיע    ניתן להרתיע מחבלים    כדי להרתיע, צריכה ישראל להיראות אמינה ונחושה
אליקים העצני
וכי מה רוצים ממנו - שיעמיד פנים שוחקות כשפוגעים בכבודו, שהוא כבוד מדינתו? שינשק את הסוליה ההיא? ואם אכן ניכר עליו, שהיה מעדיף מישהו אחר על פני נשיא שמתנכר לארצו ואותו אישית מתעב - מה מצפים? שירקוד בפניו 'מה יפית'?
משה חסדאי
הקבוצות הפונדמנטליסטיות האיסלאמיות מדגישות את הרוע ואת הטומאה של תרבויות מערביות ודמוקרטיות ושל מדינת ישראל, מדגישות רק את השלילה של מתחריהן ומביאות על מאמיניהן ואזרחיהן אסונות כבדים. סופם של תנועות כאלו ידוע לכל. זמנם עבר והם נלחמים מלחמת מאסף שתבוסתם בו היא רק עניין של זמן. מחובתנו לנצח אותם ולהעביר את מאמיניהן לצד הנאור והסובלני של דתם הם
מתי דוד
האיש ראוי בימי מלחמה אלו להערכה שבשל יוזמתו נבנתה מערכת ההגנה האוירית המופלאה "כיפת ברזל"    הערות בעקבות מבצע "עמוד ענן"
יוסף דוריאל
עם כל ההצלחה של המודיעין ושל חיל האוויר בפתיחת מבצע "עמוד ענן", יש חשש כבד שהוא יחזור על שגיאות שתי מלחמות הנפל - לבנון 2 ו"עופרת יצוקה" - שהלקחים מכישלונם לא הופקו עד היום. בספרי האחרון - "ללמוד מהחיים" - הקדשתי לנושא זה פרק מיוחד תחת הכותרת - "במדרון לאובדן הריבונות" - כאזהרה מחוסר תכנון מערכתי נכון של האסטרטגיה הלאומית
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il