X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
גדולי האומה ניבטים אלינו מכל עבר כשהם מחייכים אלינו חיוך צנוע ומרומז העטוף בפנים רציניות ומרשימות. למה הם לא מוחקים את החיוך?
▪  ▪  ▪
שטייניץ ונתניהו. הבובה ומפעילה [צילום: פלאש 90]
"מחאה? מה זה?!"
מישהו במקרה זוכר מהי מחאה? בליכוד ובממשלה, כמו בכפר שמריהו ובארסוף לא ממש זוכרים, בוודאי לא מבינים על מה בדיוק מדובר. המצב מעולם לא היה כה נפלא

העם שמח וצוהל, והדמוקרטורים חוגגים. שוב ניתנת לנו הזכות הגדולה להעניק את המפתח לכספת הדבש של המדינה לחבורת עסקנים עלובה.
הבובה ביבי
בוחרי הליכוד הנאמנים נקראו לקלפיות לבחור בשטייניץ כיד ימינו של ביבי. למה יד ימינו? כי ביבי מפעיל אותו בכף ידו בתיאטרון הבובות שלו המכונה ממשלה. האם יש אדם רציני אחד במדינה המאמין שביבי הוא לא שר האוצר בפועל, או ששטייניץ יכול להחליט משהו על דעת עצמו? לא, אז מה זה משנה מי תהיה הבובה?
הבובה-ביבי מספרת לנו שהיא חסכה לנו 400 מיליארד ש"ח. מה שהיא שכחה לספר לנו זה את השי הצנוע שהיא מחלקת מדי שנה לעשירים היקרים שלנו. חצי טריליון ש"ח על-פי החלוקה הבאה: 200 מיליארד הון שחור ("תרבות אכיפה סלחנית"), 100 מיליארד הטבות מס (דמי חסות, פרוטקשן כדי שלא יברחו), 100 מיליארד שחיתות ("אין עניין לציבור", העדר מתעניין בדברים חשובים יותר), 100 מיליארד קריסת משק העבודה (דרוש מובטל נואש לעבודה מאומצת מעלות החמה עד צאת הנשמה תמורת שכר רעב), 100 מיליארד יוקר המחיה (מישהו אמר מחאה?)...
היה מנוע?
מישהו במקרה זוכר מהי מחאה? בליכוד ובממשלה, כמו בכפר שמריהו ובארסוף לא ממש זוכרים, בוודאי לא מבינים על מה בדיוק מדובר. המצב מעולם לא היה כה נפלא. כך גם עדרי ענק של ביביפילים, שחלקם עדיין לא פוטרו ואחרים מוכנים לרעוב ללחם ובלבד שהמנהיג הנערץ שלהם יוכל להמשיך לרוץ קדימה לתהום.
עדר עדר תרדוף
במצרים מורסי עושה לכולם שיעור בדמוקרטיה איסלאמית מקורית, אצלנו קצת יותר טוב, אך מהותית הרעיון זהה: יש עדר ויש גדולי אומה. העדר יכול לבחור רק בגדולי האומה כי זה מה שהוא יודע לעשות. באבחת פתק אחד קטן באפשרותו להעיף את כל גדולי האומה ללשכת עבודה (שיעשו סוף-סוף משהו מועיל למדינה) ולהכניס מנהיג אותנטי מטעמו שיעשה סדר. אך העדר כבול להרגלי הבחירה הישנים שלו שבעצם מקבעים את תרבות הרקב והשחיתות השלטונית.
בגלל זה אמרתי שאנחנו כמו קופים בגן חיות. השומר השליך לנו את המפתח על הרצפה ללא חשש, כי הוא מכיר אותנו היטב ולכן הוא שאנן ויודע שלעולם לא נרים אותו, נכניס למנעול ונצא לחופשי (שנאמר: "יודע צדיק נפש בהמתו"). חג דמוקרטיה שמח.

הכותב אינו מומחה לשום דבר מטעם אף אחד אך יודע לחשוב לבד.
תאריך:  26/11/2012   |   עודכן:  26/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
ראובן לייב
אחרי הפריימריז של "הליכוד-ביתנו" מובטח שיהיה גם שמח בפריימריז של "העבודה", שייערכו ביום חמישי הקרוב. את הכותרות תספק, קרוב לוודאי, האופוזיציה לשלי יחימוביץ' במפלגה - זו שבראשותם של עופר עיני ועמיר פרץ שהשלימו ביניהם, וגם מרב מיכאלי לא טומנת ידה בצלחת
עידן יוסף
עמותת חדו"ש פנתה ליועמ"ש לממשלה בבקשה כי יהפוך את החלטת יועמ"ש הרשות השנייה שלא לפתוח בהליכי הפרה נגד רדיו קול ברמה בגין השידור החי מעצרת פתיחת מערכת הבחירות של מפלגת שס
איציק וולף
שר הביטחון וראש הממשלה לשעבר הודיע על פרישתו במסיבת עיתונאים מיוחדת    ימשיך בתפקידו עד לכינון ממשלה חדשה לאחר הבחירות לכנסת    "רוצה להקדיש יותר זמן למשפחתי ולכתיבה"    "ראש הממשלה היה מודע להתלבטויות, אך ההחלטה הייתה שלי בלבד"
אברהם פכטר
כשהטילים שותקים - המוזות (והאמזונות) של הבחירות מתעוררות לפעולה. תנאי הפסקת האש ויעדי המבצע "עמוד ענן", במרכז הביקורת של המתמודדים. המבצע עלה כמה מיליארדים, שרובם לא היו מתוכננים ולא היו במסגרת התקציב של 2013, אז איך ומי יכסה אותם. האם כניסה קרקעית הייתה הכרחית, משיגה את יעדיה או ההימנעות נעשתה בחכמה, תוך מניעה של פגיעה בחיי אדם ובחיילי צה"ל - זאת השאלה?. מפסיקים לרוץ למקלטים - מתחילים לרוץ לבחירות
איציק וולף
לא רק שלי יחימוביץ' מחזרת אחרי ציפי לבני ומציעה לה הצעות נדיבות    יו"ר יש עתיד הציע לה להיות מספר 2 ברשימת מפלגתו לכנסת    "פיצול גוש המרכז לא טוב לישראל"
רשימות נוספות
ההצבעה בליכוד תימשך יום נוסף  /  איציק וולף, עידן יוסף
מעוז: הציעו לי לשלם כדי להתברג גבוה  /  איציק וולף
הקלפיות נפתחו; תקלות במערכת המחשב  /  עידן יוסף, איציק וולף
גוש 46 לניצחון בבחירות  /  דן אלון
הפרימדונה תפרק את המרכז  /  יהודה דרורי
מה שנכון לדרעי, מתאים לאולמרט  /  נרי אבנרי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il