X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הליכוד כמסגרת נחמדה וריקה הירהור אישי לקראת הבחירות, על-ידי בוחר ליכוד בבחירות האחרונות
▪  ▪  ▪
נמחק פוליטית [צילום: פלאש 90]

רוב העם הִינו ציוני, חם ונוטה ימינה, איש לא מתווכח על כך.
המציאות הפוליטית הפוכה לחלוטין, היא ציונית דהויה ומבולבלת, היא נוטה שמאלה, והעם ובחירתו הדמוקרטית, אינו בחשבון הפוליטיקה כאן.
אבל לא רק העם נמחק פוליטית, גם הליכוד שבשלטון כמעט מחוק לחלוטין.
רוב מכריע של שרי וחברי הכנסת ליכוד התנגד להקפאה, רצה את עמונה ומיגרון במקומם, רצה אוניברסיטה באריאל ואישור מסקנות ועדת לוי. רוב מכריע, נו אז מה?
מנהיג הליכוד לא נמצא במקום שהליכוד נמצא, בהשראתו-הרשאתו, ההקפאה, עקירת עמונה ומיגרון, אין אוניברסיטה באריאל, אין ועדת לוי.
איש אחד כנגד רוב מפלגתו ואין מפלגה, אין רוח מפלגה ואין חומר. יש אנשים טובים שם שמשתדלים עד גבול מסוים כדי שלא לסכסך את השורה הכחולה-לבנה, וכדי לא לסכן את עקירתם הם.
מנהיג הליכוד בנימין נתניהו לא ניתפס כאיש חזק מול אומות העולם ומול התקשורת הישראלית שברובה מתייחסת אליו כאל מכשול שיש להסירו. הוא מתקפל מולם עם כל רמז אשמה, לחץ ואיום כלפיו, מול אלו הוא חושש ומהסס.
לא כך מול חברי סיעתו וממשלתו. כל המהלכים שנמנו לעיל, הוא מוביל (ברק כאן תירוץ) למרות הליכוד ולא עימו. הליכוד עבורו הוא משקל נוצה.
אבל לא רק הליכוד כסיעה, רוב אזרחי ישראל התולים עיניהם במנהיג הימין בתקווה שאינה תמה, מקבלים מנהיג שאכן אימץ את רכבת המשא והמסע הימנית האדירה, אבל הוא אימץ אותה כדי להגיע ראשון ותו-לא, הרכבת הזו מיותרת ומעיקה יום אחרי הבחירות מבחינתו. נתניהו כפוליטיקאי, נזהר מאוד מתיוגו כימין, נקודה. הוא יאמר ימין הומני, ליברלי, דמוקרטי, רק כדי לא להיות ימין נטו. אגב, גם בכך הוא חוטא, שהרי אם הוא היה דמוקרטי באמת, הוא היה מכבד את רצון העם, והוא ממש לא מכבד.
כך נשאר רוב העם הימני-ציוני-לאומי, ללא מנהיג ברוחו וללא מפלגה מנהיגה.
נתניהו שבידו המרכולת, דואג לחַלְקָה כך שלפחות החברוּת בקואליציה מעניקה יתרונות חומריים למרכיביה, ואת האידיאולוגיה הוא מטֶה כרצונו.
איך שוברים את המעגל הקלוקל הזה, קודם כל בהיבט הדמוקרטי?
הליכוד הוא ורק הוא יכול להעמיד מנהיג אחר במקום נתניהו וזה הרי חלום באספמיא. הליכוד היה צריך לפעול כך מול מנחם בגין ואריאל שרון בזמנם, הוא לא פעל, ומשום כך הוא חלש פנימה וכל מנהיג העולה ממנו יכול לעשות בו כרצונו.
לכן אין לנו לחכות לימים שהציבור יבוא חשבון עם הליכוד, שוב 12 מנדטים ולא להיבהל, שהרי מימלא הליכוד לא מותיר טביעת אצבעות ציונית מובהקת. אז אולי מהירידה הבאה הליכוד ינסוק עם מנהיג ציוני-לאומי-ימני והפעם אידיאולוגי וחזק.
מנהיג כזה מול התקשורת הישראלית העויינת ברובה ומול אומות העולם, יחזיר את ההבנה הבסיסית של כל אלה שגדלו עם התנ"ך, נוצרים, יהודים ואפילו מוסלמים, שא"י שייכת לעם ישראל, וידוע שאומות העולם מעריכות מנהיגים המתייצבים באמונה ונחישות בראש עמם.

תאריך:  26/11/2012   |   עודכן:  26/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אין מנהיג לרוב העם
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
אכזבה אכזבה אכזבה אכזבה
מה שהיה...  |  26/11/12 15:31
2
הליכוד נוטה שמאלה ?
שלמה המגיב  |  26/11/12 16:08
3
ביום שנמליך את אלוהים עלינו
יהיה לנו מנהיג  |  26/11/12 16:21
 
- נכון
אכן  |  26/11/12 19:13
4
דרומי צודק בימים אלו אין מלךב  ל"ת
דניאל סבלדי  |  26/11/12 20:49
5
פעם חשבתי כמוך, והתפכתי.
אהוד פרלסמן  |  28/11/12 05:21
6
מדוייק אמיתי ,והאמת כואבת
אמת ובהירות דברך   |  28/11/12 07:03
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - תאב, גלויה, בהצלחה, לא-יוסגר, אתיקה, עלויות, דמוקרטיה וטקסים
רפי לאופרט
הרתעה אפקטיבית במקום שאין הכרעה חד-משמעית, היא חובתה העליונה של ממשלת ישראל לאזרחיה, וחשוב מאוד שהאזרחים לא יוותרו לה בשום תנאי בנקודה זו, כי בנפשם היא. "כיפת ברזל" או "חופת פלדה" או כל פתרון טכנו-מבצעי אחר, הוא חלקי וזמני. פתרון אמיתי לצימצום דרסטי בחשיפת האוכלוסיה האזרחית של ישראל לטרור תלול מסלול, הוא הפיכת טרור זה לקו אדום מוחלט ולקאזוס בלי
ציפי לידר
מה היה הנשק הסודי של יעקב? כן, ניחשתם, התפילה וקדושת הארץ    מה מסמל סולם יעקב    וגם: מה מקור השם יהודי? על כל אלה ועוד בפרשה שלפנינו
דן אלון
אם יאיר לפיד לא היה מכריז שאצלו לא יכהנו חברי-כנסת ותיקים, הוא היה יכול לגייס אתמול את כל חברי הכנסת של הליכוד, כולל את דמי מימון המפלגות שלהם, את זמן השידור של תשדירי התעמולה, ואת אחותם הצולעת כמשגיחת-קלפיות בבחירות לכנסת, והעיקר - שיחלץ אותם מההצגה של נתניהו: "חגיגה לדמוקרטיה". פקעליק!
יובל ברנדשטטר
כל יהודי שתוחב את אקדח הדלק למיכל ולוחץ על ההדק, משול כמי שלחץ על ההדק של הטיל שעף לבאר שבע, קריית מלאכי שדרות ותל אביב. זו האמת, כולם יודעים, ולכן גם הטרויקה יכולה לעמוד לפני העם השקרן, הנרפה, שנוח לו לשרוף דלק ולשלם לערבי שישפץ לו את החזית שערבי אחר הרס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il