X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
דנון משוכנע, שמניעיו של לואיס אמסלם מפריס, שתרם 6,000 יורו לבנימין נתניהו הם בהחלט עומדים במבחן הפטריוטיות. לעומתו מניעי משפחת אמסלם מהעיר ליאון, שתרמה סכום דומה לרופאים לזכויות אדם, הם מניעים של עוכרי ישראל ויש למנוע את הגעתם לישראל
▪  ▪  ▪
ח''כ דני דנון. המרוץ אחר מטבע זר הוא ערכי ונעלה? [צילום: פלאש 90]
חבורת הזקפה הלאומית
המרוץ אחרי מטבע זר למימון עסקנות פוליטית של ראש ממשלה עד אחרון הפוליטיקאים בישראל הוא בהחלט מוסרי, הוא ערכי ונעלה בעיני חבורת הזקפה הלאומית מבית מדרשם של דני דנון מצמרת "הליכוד" את קירשנבאום מהצד של "ביתנו".

אני מופתע, שעדיין לא שמעתם, שחבר הכנסת דני דנון כמעט החליט להגיש היום הצעה דחופה ומבוהלת לנשיאות של הכנסת המפוזרת.
זאת כדי לכנס מייד מושב מיוחד של כנסת ישראל בשל הצורך לדון ברשימת תורמי הכספים, המממנים מארצות שמעבר לים ישירות פוליטיקאים בישראל. ביניהם גם פוליטיקאי המכהן כיום בתפקיד ראש הממשלה.
מדובר בסכום פעוט, רק 1,249,022 שקלים חדשים ומגוהצים בתוספת 84 אגורות, לאחר שהומרו ממטבע זר לשקלים. להצעה הדחופה לסדר היום רצה מהר לתת את מלוא תמיכתה חברת הכנסת פאינה קירשנבאום. מבחינתה זה לא יפה להשאיר את דני דנון לבדו בזירה, הלוחמת להפסקת מימון פעולות בישראל על-ידי גורמים שמקורם בחו"ל.
כדי שלא תהיינה אי הבנות חבר הכנסת דני דנון לא פסק לרגע מריצה בין אולפני הטלוויזיה והרדיו, ממיקרופון אחד לשלישי ועוד להספיק להתיז מלים במיקרופון החמישי והשביעי. הוא השתכנע, בסופו של דבר, שהכספים לראש הממשלה עברו את מסננת הטוהר והצריפות של מידות טובות וראויות.
דני דנון משוכנע, שמניעיו של לואיס אמסלם מפריס, שתרם 6,000 יורו לבנימין נתניהו (על-פי פרסום של מבקר המדינה) הם בהחלט עומדים במבחן הפטריוטיות. לעומתו מניעי משפחת אמסלם מהעיר ליאון, שתרמה סכום דומה לרופאים לזכויות אדם, הם מניעים של עוכרי ישראל ויש למנוע את הגעתם לישראל. במיוחד שהם הצטרפו לתרומה של ממשלת צרפת.
בעיני דני דנון טהורים ונקיים כשלג מניעי ויאטצסלב קנטור מהרצליה, הישראלי היחידי ברשימת התורמים, שתרם לבנימין נתניהו 11,000 דולר, והוא מצטרף לדניאל רוסו מניו-יורק (3000 דולר), לזיו קטר מלונדון (11.000 דולר), לדני לוי ממונטריאול (10.980 דולר) ואיתם עוד כארבעים תורמים, שאחרי המרה למטבע ישראלי חצו את רף המיליון שקלים.
המרוץ אחרי מטבע זר למימון עסקנות פוליטית של ראש ממשלה עד אחרון הפוליטיקאים בישראל הוא בהחלט מוסרי, הוא ערכי ונעלה בעיני חבורת הזקפה הלאומית מבית מדרשם של דני דנון מצמרת "הליכוד" את קירשנבאום מהצד של "ביתנו".
לא הזכרתי תרומות המיליונים של אוונגליסטים, נוצרים משיחיים, המייחלים להרס היהדות במלחמת גוג ומגוג הממתינה לנו. ועד שיבוא אותו יום של גוג ושל מגוג מבחינתם יש לתרום לימין בישראל. ככל שיהיה הימין יותר קיצוני יש לשפע אותו בסכומי כסף רבים יותר, ושיהיו רק מה שיותר ירוקים.

תאריך:  27/11/2012   |   עודכן:  27/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
דני דנון, עליך לצאת נגד כל מימון מעבר לים
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
מליון ש"ח מחו"ל לביבי -כסף כשר
כסף כשר  |  27/11/12 17:50
2
כהנא כובש את הליכוד
כהנא חוגג  |  27/11/12 17:58
3
א.ק
י.ש  |  27/11/12 19:44
 
- הוא לא טיפש
צפורה בנאי  |  27/11/12 23:34
 
- למי שקורא. לעצמו. יוד שין
יוד. שין  |  28/11/12 09:00
4
תרומות מפורסמות
אלטער קרקר  |  28/11/12 09:47
 
- יש לאסור על תרומות . ל"ת
asd  |  28/11/12 18:31
5
זו נקראת דמגוגיה
אורי פ  |  28/11/12 12:04
6
דאגה לישראל באמצעות תרומה?====
יוד יוד  |  28/11/12 15:03
7
לאסור שנור מימין ומשמאל ל"ת
אד.  |  28/11/12 18:17
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רפי לאופרט
הפריימריז בליכוד ממחישים את איכות הדמוקרטיה בישראל ומסבירים את מדד האמון שהיא מקוששת בציבור. שיטות "סמוך", תרגילי "קומבינות" ועבודה על הציבור בעיניים היא יסוד מוסד בהתנהלות המימסד, ואת הפתרונות לכך מבקשים "חכמי-השעה" למצוא בעוד ועוד חפיפויות
דן אלון
זהו סיבוב שני בין ציפי לביבי. אין לי שום כוונה להצביע למפלגת מרכז. הקריאה הברורה היא להקמת גוש חוסם מול 'איחוד הגזע והלאומנות' של הליכוד-ביתנו-היהודי-כהניסטי. אם זה אומר שציפי לבני צריכה להקים מפלגה כדי לאלץ את לפיד ויחימוביץ' להיכנס לברית של גוש 46, בסדר גמור. רק גוש 46 ימנע ממפלגות דמוקרטיות-ליברליות את הריצה לקואליציית 'איחוד הגזע והלאומנות', בעבור כיסאות מרופדים וחיתולים חמימים
מתי דוד
במקום הפתרון "שתי מדינות לשני עמים" שהוא בלתי אפשרי, למרות שהוא נראה כהכרחי, בתמיכת מדינות רבות וגם ממשלת ישראל, ישנו פתרון יחידי שהוא אפשרי, למרות שכרגע נראה כדמיוני: "מדינת" חמאסטן בעזה, בתור שטח אוטונומי כחלק של מצרים ו"מדינת" פתחלנד בגדה, בתור שטח אוטונומי כחלק של ירדן
אליקים העצני
יש להודיע לצד הפלשתיני: פינינו את ההתיישבות שלנו למען השלום, אך מתברר ששגינו ובתמורה קיבלנו רקטות. לכן, כאשר ייכפה עלינו הסיבוב הבא, נתקן את השגיאה, נחזור לשטח ונקים בו מחדש את הנוסחה המנצחת: התיישבות וצבא
הרב אליהו קאופמן
הטענה שה"חמאס אלים ומסוכן יותר" איננה עומדת למבחן משום שפעולות של אש"ף - ואף של הפת"ח, לא היו מביישות ואף עלו בקיצוניותן על מה שהחמאס מעולל. אם כך נשאלת השאלה מהי הסיבה האמיתית ליחס המועדף לאש"ף מול החמאס - מההנהגה הישראלית, עבור ב"מחנה השלום הישראלי" וכלה במדינות העולם, ובראשן ארה"ב?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il