X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
יעל משדי אברהם, מעוררת בי שוב את המוטיבציה שלי להמליץ לכל מי שחפצת חיים וחפץ חיים, ללמוד אומנויות לחימה לצורך הגנה עצמית בעת הצורך. בעצמי למדתי זאת על בשרי מגיל קטן, ובמשך השנים התובנה הזו רק מתחזקת. עבורי, כיהודי מול לינץ' ערבי ואינתיפאדה, רק כך עמדתי מולם ויכולתי להם
▪  ▪  ▪
מושב שדי אברהם. גיבורה במושב

הסיפור המופלא של אמא יעל משדי אברהם, הנלחמת כמו לביאה על חייה וחיי ילדיה ויישובה, מרטיט לבבות רבים ומהווה השראה כבירה.
כל החפץ לחיות חיים אמיתיים, חיים של מודעות עצמית, חיים רוחניים, מחייב את עצמו להתבוננות כשאירוע משמעותי מתרחש בחייו, במיוחד אירוע בעל סדר גודל כזה, המתרחש בנקודת זמן מדויקת זו.
יעל משדי אברהם נלחמה מול מחבל שפרץ לביתה באישון ליל, וניצחה אותו, למרות שפגע ופצע אותה פיסית ונפשית, ולא נחה ולא שקטה עד שהצילה את ילדיה ואת עצמה, את היישוב שלה, הזעיקה שכן מכיתת הכוננות והקפיצה את כוחות צה"ל והיה זה רק צודק ונכון שהמחבל ייהרג לבסוף.
מזה שנים שכמרצה ומנחה קבוצות, יוצא לי להגיע למסגרות לימודיות מגוונות, בכל הארץ, ולטווח גילאים רחב. בכל עת שניתנה לי ההזדמנות, בחרתי להמליץ לכולן ולכולנו ללמוד אומנויות לחימה.
יעל משדי אברהם, מעוררת בי שוב את המוטיבציה שלי להמליץ לכל מי שחפצת חיים וחפץ חיים, ללמוד אומנויות לחימה לצורך הגנה עצמית בעת הצורך. בעצמי למדתי זאת על בשרי מגיל קטן, ובמשך השנים התובנה הזו רק מתחזקת. עבורי, כיהודי מול לינץ' ערבי ואינתיפאדה, רק כך עמדתי מולם ויכולתי להם.
כי צריך להבין, אמא יעל הגיבורה, היא מופת לחיים של גבורה, עוד הרבה לפני שהתגלתה הגבורה הזו, מול המחבל הרוצח. היא מדריכת רכיבה על סוסים, בכושר גופני גבוה, ובהיותה כזו, היא בעצם מתרגלת ומתאמנת על גבורה אישית באופן קבוע ומתמשך לאורך שנים. כי גבורה מחייבת גם אימון והתמדה.
אמא יעל הגיבורה, אינה נרתעת להביא ילדים לעולם, ויש לה ארבעה ילדים, וזה כבר סיפור של גבורה. אמא יעל הגיבורה בחרה להתיישב עם האיש שלה וילדיה במושב שדי אברהם, ללא מורא ופחד משתק, בחבל שלום, הסמוך לרצועת עזה, וכולנו יודעים איזו גבורה יש לכל מי שבוחר להתגורר ביישובי ספר.
אמא יעל הגיבורה, מלמדת אותנו, שגבורה היא לא רק אירוע חד פעמי מופלא, אלא דרך חיים. דרך חיים כזו ניתנת לאימון ותרגול בכל אחת מסוגי אומנויות הלחימה הקיימות. דרך חיים כזו חייבים לתרגל, להתאמן שנים רבות, ולנקוט עמדה של גבורה בחיים ממש, בבחירות בהן בוחרים: איפה לחיות, איך לחיות, להינשא ולהביא ילדים, ולהגשים חלוציות וגבורה אישית וחברתית.
גבורה נקנית בעמל, בדרך חיים יומיומית, במעשים ובעבודה קשה. כדי לחיות נכון בארץ הזאת, חייבים להכניס במערכת החינוך מילדות, כחובה חינוכית ויהודית, את לימוד אומנויות הלחימה, כמקצוע חובה בפני עצמו. חייבים גם ללמוד ערבית ומזרחנות כמקצועות חובה. אנו חייבים להכיר היטב את המציאות הממשית בה אנו חיים. ככל שנכיר את המציאות כמות שהיא - נדע איך להתמודד איתה נכון ולנצח.
אמא יעל משדי אברהם, הראתה לנו במופת חי, במעשים ובפעולות נחושות ומדויקות, איך נכון לחיות. האירוע של גבורת יעל, סמוך ונראה למבצע 'עמוד ענן', ולבחירות הכלליות הקרובות. מופת הגבורה של יעל, שלחמה במחבל עד הכרעתו המוחלטת, ובכך הצילה חיים, הוא המופת לכולנו. עלינו לרדוף, להשיג, לתקוף ולהכריע עד תום מחבל, מחבלים, תרבות טרור ומדינות טרור. זו הבחירה הנכונה ורק היא תביא שלום אמת לדורות לכל בני האדם חפצי ואוהבי החיים.
אז לכו, הירשמו ותרגלו אומנויות לחימה. לימדו ערבית ומזרחנות. היו מציאותיים. טפחו גבורה במעשים. תרבות המבקשת שלום ומקדשת חיי אדם כבודו וחירותו, החיה במרחב עוין ואויב שמקדש מוות וטרור, חייבת להתכונן היטב ולבנות את בניה ובנותיה לחיים של גבורה אמיתית יומיומית ומנצחת, כמו של אמא יעל משדי אברהם.

תאריך:  27/11/2012   |   עודכן:  28/11/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יהודה קונפורטס
זוהי לא חכמת ההמונים אלא בורות ההמונים, שנובעת מהעובדה שהממשלה הנוכחית בראשות נתניהו, אומנם הקצתה משרד מיוחד לנושא שיפור השירות הממשלתי לציבור, מינתה מנמרית לממשלה, אבל לא עשתה שום דבר כדי להעלות את הנושא לסדר עדיפות לאומית. ההשלכה של הסתלקות שר ומשרד כמו זה שהשר איתן ניסה לעשות היא שאנחנו צועדים אחורה במקום ללכת קדימה
יורם מרקוס
אהבתם המשותפת של שני סטודנטים לרפואה, למזדמנת אקראית לאולם הדיסקציה. פרשה שסופה מפתיע. אם הייתה לך אפשרות שכל מה שעשית וחיית, יחזור תו אחר תו מחדש. סרט שלם, בהילוך חוזר. היית לוקח? איך משיבים דברים שהיו ואינם, אנשים שהיו ואינם, ובראש ובראשונה על הסוגיות העליונות ביותר הנוגעות לקיום עולמנו - כל שהוזכר: במשנתו של לַנֶצח כשהכול - במשלים לעלילה שבכותרת: "אהבה בצל המתים"
אילן ריס
מי שיצביע עבור הליכוד ימצא ראש ממשלה לכוד שמתקשה לתפקד כפי שהתקשה אריאל שרון בזמנו. בנימין נתניהו על-פי דרכו ינסה לתמרן בתוך המערכת הנתונה במקום לשבור את הכלים
איתן קלינסקי
דנון משוכנע, שמניעיו של לואיס אמסלם מפריס, שתרם 6,000 יורו לבנימין נתניהו הם בהחלט עומדים במבחן הפטריוטיות. לעומתו מניעי משפחת אמסלם מהעיר ליאון, שתרמה סכום דומה לרופאים לזכויות אדם, הם מניעים של עוכרי ישראל ויש למנוע את הגעתם לישראל
רפי לאופרט
הפריימריז בליכוד ממחישים את איכות הדמוקרטיה בישראל ומסבירים את מדד האמון שהיא מקוששת בציבור. שיטות "סמוך", תרגילי "קומבינות" ועבודה על הציבור בעיניים היא יסוד מוסד בהתנהלות המימסד, ואת הפתרונות לכך מבקשים "חכמי-השעה" למצוא בעוד ועוד חפיפויות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il