כשאהוד בנאי היה על הבמה עם ההרכב ולפניו הקהל כבר הייתה הפסקת אש של המבצע בעיצומה. וזה היה קריטי. כי לא רק שאהוד התייחס ולא רק שהקהל הרגיש אלא שלפחות בעבורי היו המילים שהוזכרו בשירים שבחר לבצע אחרות. פתאום הוא אומר: קטיושה, סקאד, גוש דן. ואתה יודע שבשבוע האחרון זה היה שגרתי.
הסיפורים של בנאי בין מספר שירים נראו כמאולצים וקצרים מכפי שהכרתי אותם ומכפי שציפיתי מהם שיהיו לאור ספרו שמובאים בו סיפורים. דווקא שהשירים נוגנו זה אחר זה בלי איזה שנייה וחצי של סיפור הרגשתי שהעסק רץ והרבה יותר מתחבר. אהוד יודע לספר אבל כנראה הפעם זה לא היה מתאים. לעומתם השירים היו אחלה וגם ההדרן שנמשך. השירים היו מרסיסי לילה ומשאר האלבומים.
שאתה שומע את אהוד שר לפעמים אי-אפשר לשבת. חייב לצאת, חייב לזוז. זה היה מופע ישיבה שאכן התאים אבל אישית היו שם אנרגיות שדרשו תגובה - פשוט לקום. אין ספק שאהוד הופך את הטקסט האלבוומי לחי כשהוא במופע. כשהכרתי את השירים על כל תו ותנועה שלהם באלבום היה לכאורה קשה לחדש אבל בנאי כאמור הופך אותם לאחרים. כך שבהחלט מוצלחת המנגינה שבנאי מביא.