X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
התגובה של בנימין נתניהו נוכח ההצלחה הפלשתינית באו"ם מדברת בעד עצמה מעתה, אם חלילה תיבחר ממשלת ביבי-ליברמן לשלוט בישראל, נראה תמיד את כתב היד הליברמני בכל ההחלטות הגורליות החלטות תאומי-סיאם החדשים ביבי-ליברמן, אחרי סוף עידן ביבי-ברק, יעידו על שילוב החשיבה הקיצוני המסוכן והמתלהם של בני הזוג החדש
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו ואביגדור ליברמן. הזוג החדש [צילום: פלאש 90]

רוב מדינות העולם הצביעו באו"ם בעד בקשת אבו מאזן, מנהיג אש"ף, לצרף את מדינת פלשתין שעוד לא קמה כחברה משקיפה לאו"ם. זוהי הכרה עולמית בפג, שכבר נולד, אך עדיין לא הבשיל לכדי תינוק שיוצא מבית החולים הביתה. הצבעה זו לא שונה מן ההצבעה באו"ם על אישור חלוקת ארץ ישראל, ב-29 בנובמבר 1947, שהביאה בהמשך להקמת מדינת ישראל, לבריחה של ערביי ארץ ישראל ופתיחת הסכסוך הארוך, המסתבך והולך, על הבעלות בארץ ישראל.
במהלך הקדנציה של הממשלה היוצאת, ראה מי שעיניו בראשו, שמצבה של ישראל בתוך חבר העמים הכולל, הולך ורע. בין השאר בגלל שר חוץ מתרברב ושחצן שמתאים לתפקיד הרגיש הזה כמו כפפה לרגל. ביבי, שיש המכנים אותו "קינג ביבי", הודיע בראשית הקדנציה כי הוא מכריז על אמונתו ורצונו בשתי מדינות לשני עמים, מה שנראה, אפילו לי, פתיחה של דיונים כלשהם לקראת פתרון עתידי כלשהו. עברו ארבע שנים, וכבר מזמן הבין כל אחד בישראל ומחוצה לה, שביבי רק אמר ולא עשה.
יש הרבה אנשים כאלה בפוליטיקה ומחוצה לה, שרק מדברים ולא עושים כלום. כאשר ראש ממשלה נוהג כך, הוא מקבל מוניטין של אדם לא רציני ולא אמין (לא כולל אנשי הליכוד שמרוצים ממנו). במקביל, דיבר ביבי לאורך כל הקדנציה הנוכחית רק על אירן ועל איך ישראל עומדת לתקוף ולחסל לה את תעשיית הגרעין. לחלק מהשומעים זה נשמע כהתהללות מגוחכת של ראש מדינה קטנה המתיימר להיות ראש אימפריה. חלק התחזקו באמונתם כי ביבי הוא ממלא-מקום אלוהים עלי אדמות.
סיפורים מהקדנציה שהסתיימה
בתחילת הקדנציה דחק ביבי את ליברמן הצידה מכמה יוזמות מתלהמות שניהל שר החוץ (לא מכולן), אבל, כפי שכל מי שעיניו בראשו, יכול לראות - ביבי וליברמן הפכו בימים אלה לתאומי-סיאם, תאומים חדשים במקום הזוג הקודם ביבי-ברק אשר שייך כבר להיסטוריה. ביבי, שכבר יש לו לא מעט שעות שלטון, עשוי להיות לפעמים ממלכתי, כאשר הוא חושב שזה יוסיף לו נקודות שלטון לעתיד, אבל ליברמן הוא אדם בלתי צפוי לחלוטין, שפועל כבריון ורוצה רק להיות צודק ולא להיות חכם. המדיניות של ליברמן היא צפצוף ארוך על כל העולם וזלזול בכל מי ששמו אינו ליברמן או פוטין.
כך אפשר להיות בטוחים שההחלטות של ביבי-ליברמן בעתיד - אם ייבחרו לשלטון - ישאו תמיד את האופי הנמהר-הקיצוני, כמו החלטת 3,000 יחידות הדיור. ליברמן וסגנו, דני אילון, המתנהג ומדבר בדיוק כמו ליברמן אך בניסוח "אינטלקטואלי", אחראים להידרדרות הסכסוך עם טורקיה שהייתה בת-ברית של ישראל שנים ארוכות. רעיון הכיסא הנמוך שתפקידו להשפיל את נציג טורקיה מול נציגי ישראל היה רעיון של סגן השר, דיפלומט לשעבר, דני אילון הנ"ל.
למשל, הסכסוך עם טורקיה
במקומותינו לא אוהבים לדבר על דברים לא סימפטיים ולא מזכירים כמעט את הסכסוך המיותר עם טורקיה שניתן היה לפתור אותו לו היה מישהו חכם במפלגה השולטת. כך גם לא אוהבים לדבר על תוצאות ההצבעה באו"ם וקבלת פלשתין כחברה משקיפה באו"ם. ידברו על זה, עוד כמה דקות, פה ושם, אבל ככלל, כולם יעסקו בבחירות, במפלגות המתרבות כתאים מתפצלים, ב"חגיגה הדמוקרטית" וכמובן, ובצדק, במה שמחכה לנו בתחום יוקר המחיה, אחרי הבחירות. אז את מי מעניין עניין טורקיה או עניין פלשתין והאו"ם? אלה עניינים פעוטי-ערך בעיני השלטון המתחכם והאזרחים המורדמים.
יהירות היא שם המשחק
האזנתי לגלי צה"ל שעות אחדות אחרי ההצבעה באו"ם לטובת פלשתין, ושמעתי את אותו דני אילון, סגן שר החוץ, שדיבר כמובן ממנהטן, ניו-יורק. דני אילון, דיפלומט ותיק, וותיק 'ישראל ביתנו', דיבר על תוצאות ההצבעה הזו באו"ם כמו על השטות הכי גדולה שנשמעה בעולם. משהו לא חשוב, חסר-ערך, לא נוגע לישראל, לא ישנה שום דבר למדינת ישראל, כי לישראל חשוב רק ארה"ב וזו הצביעה בעדנו וכולי וכולי. שכח כי גם עם ארה"ב היחסים הידרדרו בתקופת שלטון נתניהו שזילזל באובמה והתנשא מעליו - כך ביבי וכך כמובן שר החוץ שלנו ליברמן.
דני אילון, בזלזול העמוק שלו בחשיבות ההצבעה, נשמע כמו עוד ישראלי מתנשא, יהיר, שלא רואה קדימה ממטר, ורק רוצה למכור לנו את הסחורה הפגומה שלו, כסוגה עילית. כמו אותו סוחר שמנסה למכור מעיל משומש וישן כיצירת אופנה עילית משובחת וחדישה. קוראים לזה תת-רמה, וזה מה שיהיה אם הליכוד-ביתנו תהיה בשלטון הבא. ואפרופו הבנייה החדשה במעלה אדומים, לא בטוח שהיא תשפיע בקלפי לטובת הליכוד-ביתנו; למתנחלים יש כבר מפלגה עם מנהיג חדש, שמתאים להם הרבה יותר.

תאריך:  02/12/2012   |   עודכן:  02/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הזיווג נתניהו-ליברמן בפעולה
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
אל תבכי ילדה אל תבכי... בעוד
זקן  |  2/12/12 16:13
2
יהירות וטיפשות - סכנה קיומית
עזרא מנצור  |  2/12/12 23:55
3
צודקת, התגובה היא קריצה פנימה
שמעון ירושלים  |  3/12/12 06:37
4
זיווג נתניהו-ליברמן
מאיר ממן  |  3/12/12 12:03
5
תרדי על ברכיך בהתנצלות לארדואן ל"ת
מענה למכוערת  |  3/12/12 13:19
6
ש.ק....
י.ש  |  3/12/12 17:36
7
את ישראלית או סגנית של אבו מאז
שמחה  |  3/12/12 18:23
8
סלע קיומה
באום  |  3/12/12 21:20
9
ל"ת
עו״ד ענן חיר  |  6/12/12 08:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
ספי סגל
בעקבות הצטרפות "עוצמה לישראל" לעצומה בעניין - מכתב לנפתלי בנט באותו עניין
מתי דוד
רוב הבוחרים המפלגתיים הנאמנים מצביעים אחרת לכנסת, אחרת לרשות המוניציפלית, אחרת להסתדרות ואחרת לוועד העובדים. המצביעים חדלו להיות "כרטיס מגנטי" של נאמנות למפלגה בכל מערכה
ראובן לייב
המאזן שהושג בין מחנה שלי יחימוביץ' לבין המחנה של עמיר פרץ עשוי להביא, בסופו של דבר, ליישור ההדורים ביניהם ולהחזרת שלום הבית לחיק המפלגה לקראת אתגרי המחר שלה
ניצן הורוביץ
יש כאלה שהופכים לצערי את הצדק החברתי ל"עיר מקלט", בה הם מתבצרים, כדי לא לעסוק בשלום, או כדי לדבר על שוויון רק במונחים "כלכליים", ולזנוח את החתירה לשוויון זכויות בין יהודים לערבים, ולחמוק ממאבק בכפייה הדתית
שלום ירושלמי
מרוב מחמאות, ציפי לבני האמינה שהיא באמת יכולה. אחרי שכולם סירבו לשתף איתה פעולה, כולל אולמרט שעשה לה טירונות, היא החליטה לבעוט במגדל השמאל-מרכז ולנסות לרוץ לבד. אפילו שם אמיתי היא לא מצאה למפלגה
רשימות נוספות
מצנע חתם על התחייבות לא לפרוש מהעבודה  /  עידן יוסף
לינדנשטראוס לא ירוץ עם לבני  /  עידן יוסף
ציפי לבני מתחשבנת  /  יואב יצחק
הליכוד, מהדורת 2012  /  סופיה רון-מוריה
ידיעות אחרונות כפלקט פרסום בחירות  /  פרד כהן-קידר
בכל זאת לבני  /  רלי פנחס
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il