X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הפוליטיקאים שלנו שוברים את שיאי האקרובטיקה בכל הכיוונים ומה שקורה בליכוד ובעבודה מחזק את המחשבה על ביטול הפריימריז נציב התלונות על שופטים מפגין גמישות ודוחה תלונה זה רק עניין של זמן עד שמכבי ת"א תמצא את ההסבר שיחזיר את גיא פניני תושבי תל אביב נדרשים להיות לוליינים מדי יום מנהלי כיתן נמנעו מלוליינות דווקא במקום בו הייתה נחוצה
▪  ▪  ▪

פוליטיקאים

אם נבקש למנות את כל הפוליטיקאים הישראלים שביצעו סלטות לפנים ולאחור, ברגים באוויר וקפיצות צוקהארה – לא נסיים עד כניסת השבת. ציפי לבני החלה בליכוד, עברה לקדימה ופרשה אל "התנועה". אהוד ברק הגיע למפלגת העבודה, הקים במקומה את "ישראל אחת", חזר אל העבודה, פרש והקים את "עצמאות" ואז נטש את חבריו. עמרם מצנע היה יו"ר העבודה ועכשיו הצטרף ללבני. עמיר פרץ, עוד יו"ר לשעבר של העבודה, עשה את אותה דרך. שאול מופז הבטיח שלא עוזבים את הבית בליכוד ואחרי 48 שעות ערק לקדימה. אריה דרעי סחט מהרב עובדיה יוסף את ראשות שס כאשר איים להקים מפלגה מתחרה. אביגדור ליברמן היה מנכ"ל הליכוד עד שהקים את ישראל ביתנו. רוצים לצחוק? הפוליטיקאי הוותיק היחיד שנמצא כבר 20 שנה באותה מפלגה הוא דווקא בנימין נתניהו, שיריביו אוהבים להציגו כשקרן וכמי שמתאים את עמדותיו לצרכים המשתנים.
הדרך הנכונה למנוע את הזנות הזו היא לאסור בחוק מעבר מסיעה לסיעה תוך כדי כהונת הכנסת. זה כל כך מתבקש ומובן מאליו, עד שמביך להסביר זאת. מי שנבחר ברשימה מסוימת, במימונה ועל-פי המצע שלה, יכול או לשרת אותה או להחזיר לה את המנדט. פשוט ביותר. אבל מאחר שלעולם לא יהיה חוק כזה (כי שום ח"כ אינו יודע מתי הוא ירצה לעלות על הטרמפולינה), צריך הציבור לומר את דברו בקלפי: מי שרימה את בוחריו פעם אחת, לא יקבל הזדמנות לעשות זאת פעם שנייה.

פריימריז

בשבוע שעבר התלבטתי כאן האם לא עדיף לחזור לשיטת הוועדה המסדרת, העשויה ליצור את אותן רשימות מועמדים כמו פריימריז אבל בלי הדילים המסריחים והתרומות המשחיתות. אירועי השבוע האחרון גורמים לי לתמוך יותר ויותר באפשרות הזאת. תראו את הלוליינות בשתי המפלגות הגדולות ביותר שערכו פריימריז. בליכוד הזיזו לאחור 14 מבין 23 הנבחרים בפריימריז וקידמו את נציגי ישראל ביתנו שנבחרו בידי אביגדור ליברמן. במפלגת העבודה חשבה שלי יחימוביץ על תרגיל דומה. אז לא עדיף לוותר על כל העסק?

אליעזר גולדברג

נציב תלונות הציבור על שופטים, למרות אופיו השקט והופעתו ה"חנונית", הוא אקרובט לא קטן. קחו למשל את פרשת ורדה אלשיך: אליעזר גולדברג הצליח שלא לומר במפורש את המסקנה המתבקשת מאליה – שהזייפנית צריכה ללכת הביתה – ואך הכשיר לה, לאשר גרוניס וליעקב נאמן את הדרך לקראת הישארותה במערכת.
הנה עוד סיפור קטן הממחיש את גמישותו של גולדברג. קודמתו, טובה שטרסברג-כהן, כתבה במאי 2006 לעו"ד יוסי נקר, כי האפשרות לערער על החלטתו של שופט אינה שוללת אוטומטית את סמכותה של הנציבות לעסוק בתלונה נגדו. חלפו 6.5 שנים, וגולדברג הודיע לנקר: "הנציב אינו מוסמך לברר תלונה בעניין הניתן לערעור על-פי דין". שטרסברג-כהן סברה, כי אין זה ראוי ששופט יימנע מלנמק החלטה ויסתפק בהפניה לנימוקי הצד שאת דעתו קיבל. גולדברג אומר: "משהפנתה כבוד השופטת בהחלטתה לנימוקי התגובה של בא-כוח היועץ המשפטי לממשלה, יש לקרוא נימוקים אלה לתוך ההחלטה ולראותם כחלק בלתי נפרד ממנה". וכך מצליח גולדברג להימנע מבירור התלונה לגופה. בהחלט אקרובטיקה מרשימה.

מכבי תל אביב

אחרי העונש הקשה והמוצדק שחטף גיא פניני, אשר כינה שחקן יריב "נאצי" ואיחל לו סרטן, כל שנותר הוא לחכות ולראות מתי שמעון מזרחי וחבריו יבצעו אקרובטיקה מילולית ויחזירו אותו למגרש. הם הרי לא משלמים לו מאות אלפי דולרים בשנה בשביל שיישב ביציע, לא בטוח שחוזהו מאפשר להם להשעות אותו ללא הגבלת זמן, והם לא יוציאו עוד מאות אלפים כדי להביא לו מחליף.
לכן, תהיו בטוחים שתוך כמה שבועות לכל היותר תודיע הקבוצה – זו שכינתה את הסמים של אולסי פרי "שפעת", זו ששיחקה ביום הזיכרון בתירוץ שבאותו מגרש הוא עדיין לא נכנס – שפניני שילם את חובו, הפנים את חומרת מעשהו ועכשיו חוזר לשרת את הקבוצה של המדינה. אגב: זו אותה מדינה שאל"מ (מיל.) מזרחי דאג לשחרר מהשירות הצבאי שלה, בעיצומו של מבצע "עמוד ענן", את מורן רוט, איש המשטרה הצבאית שקיבל צו 8.

הולכי רגל

לא מזמן התרעם רון חולדאי על המשטרה, שאינה עושה דבר נגד אופנוענים הנוסעים על המדרכה בתל אביב. בהחלט נכון, אך האשם הראשון הוא חולדאי עצמו. פקחי החניה של עיריית תל אביב אינם רושמים דוחות לאופנועים שחונים על המדרכות, כל עוד אינם חוסמים אותן בצורה בוטה מדי. נו, ואיך האופנועים יחנו על המדרכות אם לא יסעו עליהן?
האופנועים הם רק אחת הסיבות לכך שיש צורך בכישורים של לוליין כדי ללכת במדרכותיה של תל אביב. ברחוב שלנו סללו שני שבילי אופניים, אבל הרוכבים ממשיכים להעדיף את המדרכות – ואין איש שיעשה להם דבר. מכוניות חונות על המדרכות – ואין פוצה פה ומצפצף. שלא לדבר על צואת הכלבים ושולחנות בתי הקפה ודוכני הפיס ומיכלי המיחזור ותחנות האוטובוסים. הולכי הרגל הפכו למרמס לכל השאר.

כיתן

לפעמים לוליינות היא דווקא במקום והעדרה הוא המותיר טעם רע. כך נאמר במכתבי הפיטורין שקיבלו השבוע עובדי מפעל כיתן בדימונה: "לאור סגירת מפעל כיתן דימונה, הריני להודיעך על סיום עבודתך בחברה. מועד ניתוק יחסי העבודה נקבע לתאריך 30/12/2012 ועד למועד זה הינך נמצא בהודעה מוקדמת בה עליך להמשיך ולבצע את עבודתך. סמוך לאחר מכן, יערך לך גמר חשבון ותזכה בכל המגיע לך על-פי חוק. אנו מאחלים לך הצלחה".
ככה כותבים למי שמפוטר בגלל גניבה, ולא למי שמשלם את מחיר הכישלון העסקי של ההנהלה והבעלים. ככה כותבים, אולי, לעוזרת בית שעבדה אצלך פעם בשבוע במשך חודשיים, ולא למי ששירת אותך בזיעת אפיו עשרות שנים. ככה כותבים במפעל השייך לבעלים קטן ונצלני, ולא במפעל השייך לאיש עסקים מוביל (לן בלווטניק, למי שתהה). ככה כותבים מי שלא אכפת להם.

תאריך:  06/12/2012   |   עודכן:  07/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 אביגדור (איווט) ליברמן / Avigdor  Liberman  אהוד ברק  אורי יהודה אריאל / Uri Yehuda  Ariel  אורי שרגא אורבך / Uri  Orbach  אוריאל  קונסטנטין  אליהו בן-דהן / Eliyahu Ben-Dahan  אליעזר גולדברג  אמנון יצחק  אריה מכלוף דרעי / Aryeh  Machluf Deri  אשר גרוניס / Asher Grunis  בן-דוד מרב  בן-חיים מאיר  בנימין נתניהו / Benjamin  Netanyahu  גלעד מנשה ארדן / Gilad  Erdan  דניאלה יקירה  ורדה אלשיך / Varda alshech  זהבה גלאון  טובה שטרסברג-כהן  יאיר שמיר / Yair  Shamir  יעקב פרי / Yaakov  Perry  יצחק אהרונוביץ' / Yitzhak  Aharonovitch  לימור לבנת / Limor  Livnat  מיקי לוי / Mickey  Levy  מכבי תל אביב  ממשלת ישראל / Israel Government  מקסים אוקנין  משה צרפתי  ניסן סלומינסקי / Nissan Slomiansky  סילבן שלום / Silvan  Shalom  עובדיה יוסף  עוזי לנדאו / Uzi  Landau  עמיר ארמונד פרץ / Amir  Peretz  עמרם מצנע  פניה (פאינה) קירשנבאום  ציפי לבני (שפיצר) / Tzipi  Livni  ראובן אגסי  רון חולדאי / Ron Huldai  שאול מופז  שלי רחל יחימוביץ' / Shelly  Yachimovich  שמעון מזרחי
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הלוליינים
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
צ'רצ'יל היה האבא של הלולינים.
אהוד פרלסמן  |  7/12/12 10:10
2
דרעי ויתר לישי ולא חיפש ג׳ובים ל"ת
כתב שקרן   |  7/12/12 12:20
3
אני יודע שזה לא פופולרי
במבה  |  7/12/12 13:52
4
נתנייהו 20 שנה באותה מפלגה????
מומחה לליצנים  |  8/12/12 11:00
 
- תגובה מבישה. ל"ת
אורי ג.  |  8/12/12 15:03
 
- בטח נהיית מומחה מהסתכלות בראי
ע.ב  |  8/12/12 16:20
 
- בטח נהיית מומחה מהסתכלות בראי
ע.ב  |  8/12/12 16:49
5
רבין מכר את מולדתי תמורת שוחד  ל"ת
של מיצובישי !!!  |  9/12/12 08:24
6
מה המכתב של השופטת שושנה ברגר? ל"ת
תיבת פנדורה  |  15/12/12 23:15
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
עידן יוסף
פליט מפלגת העצמאות המתפוררת הולך הביתה אחרי 17 שנים בפוליטיקה    לא הודיע לאן פניו מועדות    זמן קצר אחרי הודעתו נמסרה הודעה של אורית נוקד ועינת וילף כי לא יתמודדו בבחירות
איציק וולף
לקראת סגירת רשימות המועמדים לכנסת ה-19 הגיעו נציגי הליכוד-ביתנו, העבודה והתנועה להגיש את רשימותיהן לוועדת הבחירות המרכזית
איציק וולף
יו"ר העבודה בוועידת המפלגה: הציבור צופה בנו והוא חש סלידה מהשפל המוסרי, מהסיאוב הפוליטי, מהאופורטוניזם, מהקומבינות, מהמזימות, מהיצרים ומהחתרנות    למורת רוחם של רבים אושר שדרוג כל המועמדים מקום אחד קדימה
איציק וולף
מזכ"ל שלום עכשיו טוען כי רק מועמדים לא משוריינים אמורים להשתדרג    למרות טענה זו העבירה יו"ר העבודה החלטה ששידרגה את כולם והרחיקה אותו ממשכן הכנסת    "יחימוביץ' ביצעה מחטף, גנבים ביום וגנבים בלילה"
אריה אבנרי
לשיפוטכם: שמות עשרת הפוליטיקאים שהיו שותפים בשבועות האחרונים למעשי נבלה, שהתנהלו באופן לא מוסרי והתנהגו בצורה מבישה ונטולת כבוד
רשימות נוספות
שס הציגה הרשימה: ישי בראש; דרעי שני  /  עופר וולפסון
פרץ: מפלגת העבודה זנחה התהליך המדיני  /  עידן יוסף, עופר וולפסון
הבית היהודי: האם תיכנס אישה שלישית  /  עידן יוסף
פרץ פרץ פרץ  /  יאיר מעודה
לציפי לבני מותר לגנוב  /  נרי אבנרי
תבחרו שלי - תקבלו אחמד  /  עמוס דאי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il