X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בעקבות הכרת ארגון האו"ם ביישות מדינית פלשתינית בארץ ישראל - לוּ אני ראש ממשלת ישראל ובהיותי מלֵא ביותר משֶמֶץ זהות לאומית/מדינית יהודית, כי אז פעלתי מיידית כדלקמן מכתב להנהגה
▪  ▪  ▪
[צילום: פלאש 90]
מפת גבולות המנדט הבריטי [צילום: Ori]

לחזור ולהסביר
חשוב מאוד לחזור וּלְיָדֵעַ היטב - את עצמנוּ ואת כל באי "העולם הנאור" - מתי התקבלה על-ידי חבר-העמים "הצהרת בלפור" ומָהֵם בדיוק עִקָּרֵיהָ, כולל גבולות ארץ ישראל - "הבית הלאומי היהודי" הכלולים בה - (על-פי ספר הספרים - צא ולמד הקורא הנאור), נובמבר 1917, תקופת מלחמת העולם הראשונה; וכן איזה תפקיד בוגדני מתועב ואופייני - מִלאה בָנושא בריטניה המנדטורית!

עבור: ראש הממשלה - בנימין נתניהו; יו"ר הכנסת - ראובן ריבלין; שר החוץ - אביגדור ליברמן; לשכת מבקר המדינה; המשנה לראה"מ משה יעלון; הרמטכ"ל בני גנץ; משה פייגלין - מנהיגות יהודית; פרופ' אריה אלדד; חברי ממשלה; כנסת ישראל - אנשי חֹק, חוקה ומשפט יהודים וכל שאחפוץ ביקרו...
לו הייתי ראש הממשלה, כך הייתי פועל עם הכרת ארגון האו"ם ביישות מדינית פלשתינית:
א. כִנוּס אנשי משפט ומדינה, היסטוריה, תרבות ורוח, יהודים בעלי זהות לאומית ברורה, אשר נֶצח ישראל בלִבם לא ישקר. על הפרק: ארגון האו"ם - ישראל בפנים אוֹ בחוץ? כולל השלכות מעשיות: יציאה גורפת מאותוֹ מקבץ/ארגון אנטישמי (ברובוֹ המכריע) ואין מתווכחים עם העובדות!
ב. כִנוּס אנשי ביטחון, צבא ואסטרטגיה אשר נֶצח ישראל בלִבם לא ישקר. על הפרק: החלָת גבולות מדינת ישראל למעשה וכחֹק (וּראה חוק הגולן וירושלים) על כל שטחי ישראל - עד הירדן בשלב זה כולל השלכות מעשיות ביטחוניות צבאיות - "קנא קנאתי לאדֹני אלֹוהֵי צבאות" [אליהוּ, ספר מלכים].
ג. הבהרה חד-משמעית שערבים השוכנים בגבול מדינת ישראל מן הים עד הירדן הינם גֵרים ותושבים ויוכלו לחיות כדרכם על-פי תרבות שִבטיהם כחוק במדינת ישראל! אין להם ולא כלום בנושא ריבונות טריטוריאלית כלשהי, גם לא בתוך מסגדֵיהם וּצְרִיחֵי ההסתה שלהם בגבול מדינת ישראל.
בשורה תחתונה והבנה בסיסית - על ישראל - העם כולוֹ על מנהיגותוֹ - עלינו להבין היטב וּלהָפְנים שזאת, כלומר - מַהֲלָךְ הערבים ותגובת האו"ם - זאת היא במדויק התוצאה המתבקשת וּברורה מעמדת מדינת ישראל עצמה לאורך שנים רבות, במעשיה ומחדליה מול אוכלוסיית בני ערב בתחומה ומול אומות העולם.
ליתר בהירות אשאל שוב - מי בדיוק המציא את "העם הפלשתיני" ומה בדיוק ההבדל בין ערביי עכוֹ, צפת, אום אל פאחם, חאן יונס, שכם; או - ערביי ישראל שממזרח לירדן?
ועוד - בשורה תחתונה והבנה בסיסית: אנחנוּ בישראל - הגופים הלאוּמיים - נלחמים לאורך שָׁנִים על הפרטים הקטנים ועוקפים את הצורך/הֶכרֵחַ להלחם ולְנָצֵחַ בלב העניין אשר הכל כלוּל בו מראשיתו: "הָאָרֶץ אֲשֶׁר אַתָּה שֹׁכֵב עָלֶיהָ לְךָ אֶתְנֶנָּה וּלְזַרְעֶךָ - וּפָרַצְתָּ יָמָּה וָקֵדְמָה וְצָפֹנָה וָנֶגְבָּה - וּשְׁמַרְתִּיךָ בְּכֹל אֲשֶׁר תֵּלֵךְ וַהֲשִׁיבֹתִיךָ אֶל הַאֲדָמָה הַזֹּאת" וגו' [בראשית כ"ח, י"ג-ט"ו]. (המשפטים הללוּ ומקורם מְכוּבדים היום על הגויים, לצערי, יותר מאשר על חלק לא מכובד מאתנוּ היהודים.)
"עוקפים" כנראה מסִבוֹת-שלובות של, לכאורה, מה יאמרו בגויים - מִחוּץ - וּזְרמים אנטי-לאומיים, קוסמופוליטיים של גופֵי הסמֹאל ושִקוּלֵי שרידות פוליטית - מִפְּנִים. חשוב מאוד לזכור איך התייחסו הגויים מחוץ אל ישראל - בִּזְמן ומיד אחרי מלחמת ששת הימים - יוני 1967. האם לא היה זה בעליל - "וֵיִשְׁתַּחֲוֻ לְךָ לְאֻמִּים"?
בנוסף - חשוב מאוד לחזור וּלְיָדֵעַ היטב - את עצמנוּ ואת כל באי "העולם הנאור" - מתי התקבלה על-ידי חבר-העמים "הצהרת בלפור" ומָהֵם בדיוק עִקָּרֵיהָ, כולל גבולות ארץ ישראל - "הבית הלאומי היהודי" הכלולים בה - (על-פי ספר הספרים - צא ולמד הקורא הנאור), נובמבר 1917, תקופת מלחמת העולם הראשונה; וכן איזה תפקיד בוגדני מתועב ואופייני - מִלאה בָנושא בריטניה המנדטורית! אני בפירוש סבור שעל שר החוץ מר אביגדור ליברמן לשלוח את מר מתיו גולד - Matthew Gould, שגריר בריטניה בישראל, לסדרת חינוך משלים ב"ארצו". וכאשר ישוב - על ברכיו - יואיל להביא עימו את המסמך המקורי של הצהרת בלפור; לא לפני שהוא וממשלתו למדו והפנימו אותו היטב!
אין צורך לוֹמר, כמובן, שכל בְּנִיָּה יהודית בארץ ישראל - חשובה, מבורכת, ובעִתָה-אַחִישֶׁנָה; ואם נזקקנוּ למהלך הערבי - או"ם - אזָי שיהיה לברכה. אבל אין בְּנִיָּה דווקאית זו יכולה בשום פנים לבוא בִמְקום החלת ריבונות מדינת ישראל על שטחי ארץ ישראל - כאמור עד גבול הירדן בשלב זה - כחֹק, ובמקום עמדה לאומית טריטוריאלית, עקרונית ויציבה כחֹק.
"יְהִי בְּךָ הָעֹז לְהִלָּחֵם בְּנִי, וְדַע מַה שֶׁתָּשִׁיב לְעַצְמְךָ אִם תִשָׁאֵל בַּנֶפֶשׁ, וְשַׁנֵּן הֵיטֵב לְמַעַן לֹא תִּשְׁכַּח עַל מַה אַתָּה נִלְחָם: עַל אַרְבָּעַת-אַלְפֵי-שָׁנָה בָּאֲדָמָה הַזֹּאת. עַל הֱיוֹתָהּ דָּמְךָ וּמְאֹדֶךָ" [מתוך: יום תל-פאחר - שִיר יִקְהַת עַמִים, יעקב אורלנד].

תאריך:  07/12/2012   |   עודכן:  12/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מי בדיוק המציא את "העם הפלשתיני"?
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
מי?כל אויבי ישראל ללא הבדל דת=
קורןנאוה טבריה  |  8/12/12 08:58
2
ובל נשכח גם את
נאה דרשת  |  8/12/12 15:07
 
- כמובן, ועידת סן רמו
תיקון הקלדה  |  8/12/12 15:18
3
תבוסתנות של קטן אמונה.
אהוד פרלסמן  |  8/12/12 16:22
4
אתה צודק לא פלשתין - כנען
שמעון הצדיק  |  9/12/12 08:34
5
אנחנו יצרנו אבל זה לא משנה עכש ל"ת
hguy  |  9/12/12 13:45
6
מי שהמציא את העם היהודי ל"ת
ע"ש  |  10/12/12 20:34
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
דרור אידר
בילבלתם בין ההיסטוריה שלכם לשלנו: הייתם קולוניאליסטים, קבעתם גבולות בלתי אפשריים וחשבתם לנצל את המסכנים; אבל אנחנו חזרנו הביתה, כצאצאים של הארץ הזאת; אדם לא יכול להיות כובש בביתו שלו
איתמר מרכוס, נאן ז'אק זילברדיק
בשיר נגד הישראלים נאמר: "אנו פצצות כשהמולדת קוראת...מטעני נפץ חגרנו...והיללנו אותו (אללה) על השהאדה"
צבי גיל
הפלשתינים ובראשם ההנהגה שלהם בראשות אבו מאזן לא השכילו לעורר את ההזדהות והאהדה של הישראלים כלפיהם וזה פועל כבומרנג    מכתב לרמאללה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il