X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
השתיקה של לבני ואנשיה מול האיומים הפלשתינים היא האקדח המעשן בכתב האישום המוסרי נגדה. השימוש לצורך בחירות שלבני ואולמרט עושים באיומי הפלשתינים הוא כבר לא אקדח אלא פצצה מתקתקת
▪  ▪  ▪
ציפי לבני. להפגין אחריות לאומית [צילום: AP]

כדי להילחם על קולות השמאל ציפי לבני מפתחת את האג'נדה המדינית אל מול האג'נדה החברתית של שלי יחימוביץ'. לשם כך לבני עושה שני דברים במקביל: מעצימה את הצרות עם הפלשתינים ומאשימה בהן את נתניהו וממשלתו.
לעומת קו ההסברה הישראלי בחו"ל שהאשים את הפלשתינים בהפרה חד-צדדית של הסכמי אוסלו בכך שפנו לאו"ם, הכריזה לבני שממשלת ישראל אשמה במהלך.
בשלב הבא בא אולמרט והכריז בוועידת העסקים: "נתניהו מוביל לאינתיפאדה שלישית".
ואכן הספין המבטיח גלי אלימות של הפלשתינים אם לא יקודם המו"מ - כבר הצליח. בתיאום מופלא החלו להישמע הערכות וידיעות על אינתיפאדה נוספת.
נו, מובן שלא לבני ולא אולמרט רוצים אינתיפאדה, אבל איך אמרו בסיפוק יועציה של המלכה? "לבני החזירה את הנושא המדיני לסדר היום בישראל". הפלשתינים הרי לא אידיוטים. הם קוראים את הבחירות בישראל וכש"מזמינים" מהם אינתיפאדה הם לא יכולים לסרב. בעיקר כשמדובר בידידים. כך מפרש - באופן מפתיע - רון בן-ישי מ'ידיעות', שלא נחשד כאוהד ממשלת נתניהו: "לאבו מאזן יש עוד מטרה אחת ברורה שאותה הוא מנסה להשיג באמצעות האיום באינתיפאדה נוספת: לחזק את גוש המרכז-שמאל בבחירות בישראל."
בן-ישי מספר שאבו-מאזן יוזם כתבות באמצעי התקשורת הישראלים ודואג לייצר מתח ואלימות בשטח, תוך כדי עלייה ברורה במספר אירועי יידוי האבנים ובקבוקי התבערה באיו"ש, שגובים פגיעות בנפש.
ככל שהבחירות מתקרבות הם מעלים את סף האלימות.
המחשבה על תיאום מפורש או סמוי נראית לכם מוגזמת? לצערי כבר היו דברים מעולם.
ב-2010 נתניהו חשף בוועדת החוץ והביטחון שחיים רמון, בשליחות שמעון פרס, נפגש עם סאיב עריקאת וגורמים פלשתינים אחרים ויעץ להם שלא למהר למשא-ומתן עם נתניהו - "כי אצלנו תקבלו יותר". "אל תלכו לקראתו, חכו עד שאנחנו נהיה בשלטון".
רמון ופרס הכחישו. אבל אז איילה חסון מערוץ 1 ראיינה את המקור הרציני שהיה עד לשיחה.
יותר ויותר נראה שמדובר פה בהפקה משותפת של אינתיפאדה. אולי אין מפגשים נסתרים, אבל יש טנגו גלוי שהם רוקדים יחד בלי לגעת זה בזה.
תאמרו: מילא רמון, המאכר הנצחי. אבל לבני? אישה ישרה, נקיית כפיים. אתה לא יכול לומר עליה דבר כזה בלי הוכחות ברורות.
אני מצטער, חובת ההוכחה עליה. לבני הייתה צריכה לבוא אל הפלשתינים, בחברות האמיצה שביניהם, ולומר להם "שלא יעלה על דעתכם לרגע לפתוח באינתיפאדה ולצפות לשתיקה מצדי". בד-בבד היה עליה לצאת לתקשורת ולהכריז, שלא יהיו ספקות, אל מול כל אלימות פלשתינית - אנו מתאחדים עם הממשלה: "לא יהיה משא-ומתן תחת אלימות. להפך, נקרא לממשלה לנקוט צעדים חריפים כלפיהם".
השתיקה של לבני ואנשיה מול האיומים הפלשתינים היא האקדח המעשן בכתב האישום המוסרי נגדה. השימוש לצורך בחירות שלבני ואולמרט עושים באיומי הפלשתינים הוא כבר לא אקדח אלא פצצה מתקתקת.
האם אפשר לבקש התנהגות אחראית מאולמרט? הרי הוא ובניו לא ישלמו את המחיר של פרוץ אינתיפאדה חדשה. מי שישלמו הם הנוסעים והנוסעות בדרכים ביו"ש, כמו ציונה, אשתו של הזמר איציק קלה. היא נפצעה לאחרונה קשה מאוד מאבן בראשה בכביש ביתר בדרך מירושלים.
בינתיים יושב אבו-מאזן, ויושב אבו-עלא, ויושבים כל האבואים מפת"ח ועד חמאס ומבסוטים חאלס. זורקים פה ושם קיסם ללהבות מדורת השבט הישראלי. עוד כמה אבנים, עוד כמה בקבוקי תבערה. מה לא עושים בשביל ידידים כדי לשמר את העימות בכותרות לקראת הבחירות בישראל?
וגם ראשי הימין שותקים מדי. הם חייבים לחשוף ולתקוף את אסטרטגיית הבחירות הצינית של לבני ושותפיה. הם חייבים לומר להם: חובת ההוכחה עליכם! אתם צריכים כעת לפנות לצד הפלשתיני ולהבהיר לו ולציבור הישראלי שבקבוקי התבערה ויידויי האבנים אינם חלק מהמשחק שלכם.
הדעת אינה סובלת שהם יהלכו אימים על החברה הישראלית וינצלו למטרות הקמפיין שלהם את האיומים הפלשתינים והפיגועים, ובכך ימריצו את האלימות הפלשתינית. צריך לומר להם באופן הכי ברור והכי גלוי שאם הם לא יפגינו אחריות לאומית, האינתיפאדה הבאה ודמי קורבנותיה - בראשיהם.

הכותב הוא סא"ל במיל. ומנכ"ל ארגון נפגעי הטרור 'אלמגור'.
תאריך:  23/12/2012   |   עודכן:  23/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אינתיפאדת לבני
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
על פי כתבה זו וכך זה באמת נרא
פנינית  |  23/12/12 21:16
 
- אל תעשי אותו מה שהוא לא .
ישמעאל   |  24/12/12 09:46
2
למאיר
הדר ב.א.  |  25/12/12 01:23
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
איציק וולף, עידן יוסף
יו"ר הבית היהודי טוען כי הליכוד מפרסם נגדו מודעות אנונימיות בעקבות דבריו על סירוב פקודה    "בהתנגשות ערכים אני קורא לציית לפקודות הצבא"    חוטובלי: דברי בנט על אפשרות פינוי - דמגוגיה
עמי דור-און
ראש הממשלה בנימין נתניהו בוטח בתוצאות הבחירות ככל הנראה על סמך התחושה שהוא יודע כמעט בוודאות את מה שצופן לנו העתיד. יתכן ונתניהו צודק - אבל. שהרי העתיד כבר הוכיח בעבר שהוא יודע טוב יותר מכולנו מה יתרחש באמת בימים שיבואו. התרחיש שלהלן מציג את האפשרות שבקדנציה הבאה נתניהו יהיה רק יו"ר האופוזיציה
בעז דרומי
בנימין נתניהו הפוליטיקאי זה כבר דבר אחר לגמרי    לתפיסתו הפוליטית, דהיינו הישרדות בשלטון כמובן והישרדות בשדה המוקשים האירו-אמריקני, כאן ביבי מעמיד עצמו בקצה הכנף הימנית שאפשרית לישראל מבחינתו
הרב אליהו קאופמן
כידוע לכם אינני נימנה על חסידיו של הרב אמנון יצחק אבל מנין יש ל"וועדת הבחירות" את הזכות לדרוש ממנו "תעודת רב" רק משום שבסיסמת הבחירות של רשימתו הוא הוזכר כ"רב"? מדוע לא ביקשה הוועדה הזו "תעודות רב" גם מהח"כים של שס ויהדות התורה?
ד''ר אברהם שלום
אחרי האיום של נתניהו כי בנט לא יהיה שר בממשלתו, ירצו הבוחרים לחזק את הבית היהודי כדי שראש הממשלה הבא יהיה זקוק להם ולא יתחבר לשלי או ציפי או ללפיד. הבוחר יפנה לימין, לבית היהודי או לעצמה לישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il