X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
הלוואי שהיו מונחים עדינים יותר מ"טמטום" להצגת תקלות פוליטיות מסוימות. הכוונה לסיסמאות הבחירות של מפלגות ציפי-יאיר-שלי-שאול בנושא "שלום", "הסדרים" ו"הבנות" עם הפלשתינים
▪  ▪  ▪
מופז. גם הוא קורא את התמונה בצורה מעוותת [צילום: פלאש 90]
כל סטודנט ואזרח יודעים
כל סטודנט בשנה ראשונה ליחסים בינלאומיים לומד שהמוסלמים מעולם לא עשו הסכם שלום בשום מקום בעולם עם לא-מוסלמים ("כופרים"). כל אזרח יודע היום ש"הסכמי השלום" עם מצרים וירדן הם בסך-הכל הסכמי שביתת-נשק משופרים (עד שיהיה להם מספיק כוח להילחם שוב נגדנו)

אינני עוסק באגף השמאלי בפוליטיקה הישראלית (מרצ), 100% מרכסיזם זול, שיתואר כמין ביצה המתייבשת לאיטה והיתושים הם היחידים המוצאים שם מקלט. יתושי ביצת השמאל תמיד יישארו צמודים לביצה כי רק שם ימצאו את בני מינם ואת מזונם והם נעלמים לאט-לאט. מבחינתי ומבחינת הבוחר הישראלי, 2% אלו אשר להם שלושה ח"כים בכנסת מנסים להראות שהם המון, הם מגיני אש"פ והחמאס, המוציאים להפגנות כמה מאות בכל פעם (וחבריהם בתקשורת כותבים "אלפים"...), אבל התמוטטותם היא אקסיומה אפילו שהם מצביעים על כוחם בזכות הרשימות הערביות כ"שמאל" - אבל כולנו מודעים זה מכבר שלמפלגות הערביות כחד"ש, בל"ד, תע"ל ורע"מ, ישנה רק אידיאולוגיה אחת והיא: השמדת מדינת ישראל. ברור שבבחירות הבאות הם ישמרו על כוחם בכנסת (כ-10%), שזה לצערנו כוחו של "הגיס החמישי" הקיים במדינתנו.
נעזוב את הביצה הנ"ל המצחינה והמתייבשת, לרבות רקיקיה במגזר הערבי ונטפל בנושא שהוא חשוב יותר בבחירות אלו והוא: "הנטייה השמאלנית" של מפלגות המרכז. "הנטייה השמאלנית" כהגדרתה במאמר זה מתייחסת לאמונה של ציפי לבני, יאיר לפיד, שלי יחימוביץ' ושאול מופז שיש דרך וניתן להגיע למו"מ ולהסדר-שלום עם הפלשתינים. הם נושאים דגל זה בבחירות ולא ניתן לבלבל אותם עם עובדות.
אין זה אומר להם כלל שכל מו"מ ושיחות עם הפלשתינים, מאז רבין, שמיר ופרס ועד ברק ונתניהו, לא הביאו לכלל תוצאות (למרות שהיו הסכמות במרבית הנושאים). לא משנה להם בכלל שאחרי מספר "שיחות מוצלחות" הם התחילו באינתיפאדות דמים נגדנו. לבני, לפיד, יחימוביץ' ומופז יביאו לנו את השלום המיוחל...
כל סטודנט בשנה ראשונה ליחסים בינלאומיים (חוץ מאוניברסיטת בן-גוריון כמובן...) לומד שהמוסלמים מעולם לא עשו הסכם שלום בשום מקום בעולם עם לא-מוסלמים ("כופרים"). כל אזרח יודע היום ש"הסכמי השלום" עם מצרים וירדן הם בסך-הכל הסכמי שביתת-נשק משופרים (עד שיהיה להם מספיק כוח להילחם שוב נגדנו).
ואילו לבני, לפיד, יחימוביץ' ומופז מתכחשים לעובדות יסוד כגון: האיסלאם הדתי קיצוני הוא זה המכתיב מהלכים בעולם הערבי בכלל ואצל הפלשתינים בפרט; האיסלאם טוען בעקשנות שארץ ישראל היא אדמת קודש מוסלמית שאסור לוותר עליה; שישראל לעולם לא תוכר על-ידם כמדינה יהודית; שזכות השיבה אינה ניתנת לוויכוח; שפירוז הגדה לא בא בחשבון (כי זה משפיל אותם...).
שאלות שחייבות להישאל
ובכלל, מישהו מהגאונים הפוליטיים הנ"ל שאל עצמו עם מי נדבר בכלל? אבו מאזן או חאלד משעל? מי בכלל שולט בגדה? ומה יקרה אם תיווצר מדינת חמאס? (מאיפה יבואו הקסאמים ולאן...) והאם יש מקום לעוד מדינה ממשית בין גב-ההר לירדן?
אני סבור כי שאלות אלו חייבות להישאל בכל חוג בית של לבני, לפיד, יחימוביץ' ומופז, אלא שיהיה ברור מראש לשואל, שחוץ מ"מריחה" עלובה (בקול תקיף ורם כמובן) לא יקבל כל תשובה עניינית, כי פשוט אין כזו.
אני מסרב לפעמים להאמין שמישהו ב"רביעייה השמאלנית" הנ"ל לא מודע לעובדות. אני נוטה להאמין שהם נצמדים לנושא ה"שלום" כי אין להם נושא אחר, מכיוון שביטחונית, ממשלת נתניהו הוכיחה את עצמה, וגם בכלכלת המקרו.
מה שמאכזב ביותר הוא ששתי סוגיות חשובות לקראת הבחירות נדחקו הצידה. הראשונה - התמוטטות המעמד הבינוני, והשנייה - התגברות הניצול והסחיטה החרדיים. השלום הווירטואלי חשוב יותר. כמה חבל... איזה בזבוז... פוטנציאל של 35 ח"כים הולך לאבדון - והכל בגלל ה"טמטום השמאלני" הזה.

תאריך:  25/12/2012   |   עודכן:  25/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אסון ה"מרכז": טמטום שמאלני
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
הגדרות וניסוח נוסח דרורי
שלמה המגיב  |  25/12/12 17:33
 
- מה אתה מתנפל שלמה המגניב ?
ישמעאל   |  25/12/12 19:48
 
- אני "מתנפל" ,ישמעאל ?
שלמה המגיב  |  25/12/12 20:58
 
- התייאשתי ממילים יפות לסתומים
דרורי  |  25/12/12 20:06
 
- אתה צודק לחלוטין
אניהי  |  26/12/12 06:42
2
יש תשובות ענייניות.
אהוד פרלסמן  |  25/12/12 18:02
 
- נמאס לי ממילים יפות לסתומים
דרורי  |  25/12/12 20:27
 
- הלו? אני לא שלמה!
אהוד פרלסמן  |  26/12/12 09:13
 
- התמוטטות המעמדהבינוני זו עובדה
דרורי  |  26/12/12 12:16
 
- ההפך הוא הנכון!
אהוד פרלסמן  |  26/12/12 15:08
3
ציפורה גלאון - התאונה
ד"ר רון בריימן  |  26/12/12 09:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
אהרון שחר
בקדנציה הראשונה שלו נתניהו היה צעיר נלהב וחפץ להכניס שינויים רבים למערכת    הוא נאבק באליטות אך חטף מהם חזק ומיד למד את הלקח    הוא לא יכל לנצחם אז הוא הצטרף אליהן
זאב בן-יוסף
אי-הבחנה בין פקודה לחסל אזרח חסר ישע לבין פקודה לגרש אדם או לשרת בשטח מסוים, מערערת קשות את חוסנו של צה"ל ושל עם ישראל בכלל, מכניסה פילוג, מונעת אחדות ומעודדת את אויבינו המאיימים לחסלנו להתקיף אותנו
נבון קצב
אין היום למר נתניהו, יהודי יקר שאני אגב מאוד אוהב, שבא מבית ציוני חם והוא אדם רב כישרונות ואוהב ישראל, אלטרנטיבה
איציק וולף
גורמים בכירים בליכוד מתנגדים להכללת עיקרון שתי מדינות הלאום שהביע נתניהו בנאום בר-אילן במצע המפלגה לקראת הבחירות    לבני: היום יודע כל העולם שנאום בר-אילן היה רק מס שפתיים
איציק וולף
בעתירה שהוגשה ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית נדרשים העיתונים ישראל היום, הארץ ומעריב נדרשים העיתונים להעביר לידי הבית היהודי את הפרטים הקבועים בחוק הנוגעים למודעות אנונימיות שפורסמו נגד נפתלי בנט
רשימות נוספות
אמסלם: "משרד הדתות דוחה ומסריח"  /  עופר וולפסון
סוף למתח: נקבעו אותיות המפלגות  /  עידן יוסף
נתניהו: לפרופסור מותר, למועמד לשר אסור  /  איציק וולף
התקשורת בשירות הליכוד?  /  ד"ר רון בריימן
הקרקס של ניסים  /  יניב אקרמן
נפתלי בנט, זה בשבילך  /  נרי אבנרי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il