X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
ראוי לשים לב שעמיר פרץ מתכחש לכל מה שאמר לפני שלושה שבועות והבחירות יתקיימו בעוד כשלושה שבועות. אלו התחייבויות יספיק לשכוח עד ליום הבחירות?
▪  ▪  ▪
עמיר פרץ עם ציפי לבני. מבטיח ולא מקיים [צילום: פלאש 90]
דיווח: לבני במגעים לכניסה לקואליציית נתניהו
עופר וולפסון
גורמים משני הצדדים ניהלו מגעים, לקראת האפשרות שלבני תופקד על המו"מ עם הפלשתינים לאחר הבחירות, אולי אף באמצעות תיק החוץ
לרשימה המלאה

הצהרות והבטחות של ערב בחירות ערכן כאילו נכתבו על קרח, או על חולות נודדים. בכך אין חדש. אף אחד לא מצפה מפוליטיקאי שיקיים מה שהבטיח בבחירות וזה בסדר. הבחירות הן לא יותר מאשר הונאה מאורגנת וזכרון הציבור קצר מאוד. מכאן אל תסיקו שניתן להאמין לפוליטיקאים שלא בתקופת בחירות, גם אז בדרך כלל רצוי לחשוד ולא לקבל הצהרות כפשוטן.
הזיכרון הציבורי קצר כל כך עד כי שכחנו שרק לפני כשלושה שבועות ערק עמיר פרץ אל ציפי לבני (זו כזכור לא העריקה הראשונה שלו) ותקף כזכור את יו"ר מפלגתו שלי יחימוביץ' על כך שלא הבטיחה שתימנע מלהצטרף לממשלת נתניהו. עוד לפני שפרש טען פרץ: "צריך לומר בפירוש שאיננו יכולים להיות חלק מממשלת נתניהו, נקודה".
חשבתי שעמיר פרץ עבר למפלגה שבשום אופן לא תצטרף לנתניהו ובוודאי בירר נקודה קריטית זו לפני שערק ממפלגתו. אז חשבתי. יו"ר מפלגתו ציפי לבני הבהירה בלשון ברורה שהיא בהחלט מעוניינת לשבת ליד ההגה וכדבריה: "יכולה להיות אפשרות אחרי הבחירות, שאם הוא נשאר ליד ההגה - אנחנו נפעל על-מנת לשנות את המסלול, להשפיע על ההגה, ללחוץ על הברקס ולכוון את הרכב למקום טוב יותר מתוך הממשלה".
אני מניח שלא שמעתם כל הערה מצדו של עמיר פרץ ובוודאי אין לו שום בעיות עם העובדה שיו"ר המפלגה הנוכחית שלו, עד הדילוג הבא, כל-כך משתוקקת לחבור לנתניהו אויב השלום. ראוי לשים לב שעמיר פרץ מתכחש לכל מה שאמר לפני שלושה שבועות והבחירות יתקיימו בעוד כשלושה שבועות. אלו התחייבויות יספיק לשכוח עד ליום הבחירות?
למען האמת, השאלה לא מעניינת - עמיר פרץ התגלה ולא בפעם הראשונה כפוליטיקאי עלוב ולא אמין, ללא מחויבות לציבור בוחריו ותומכיו, ויש לי ספק אם יש לו מחויבות אפילו לחבריו. לאחר שנשא את הדגל החברתי ב-2006 מיהר לשמוט אותו למען תפקיד שר הביטחון תוך ששכח את כל התחייבויותיו. כעת הוא בוודאי יתמנה למשרה צנועה יותר בממשלה, אם בכלל, אבל במצבו הנוכחי גם משרת שר לפיתוח עוטף עזה היא קידום. רק אנחנו המרומים על-ידו נזקקים לכיפת ברזל שתחצוץ בינינו ובין הסחי הפוליטי.

תאריך:  31/12/2012   |   עודכן:  31/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ואין עמיר פרץ ואין צווחה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
עמיר פרץ - חפיפניקיות כתכונה
עזרא מנצור  |  31/12/12 20:44
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
גורי גרוסמן
מבלי להניד עפעף חילל שמעון פרס את משכן הנשיא. דווקא בבית הממלכתי הזה, בחר בימים הטעונים ביותר פוליטית, דווקא ערב הבחירות, להשליך את גלימת הנשיאות לאשפתות, לטבול עד צוואר בביצה הפוליטית המסואבת, כשהוא מורה באצבע משולשת, בצורה המגונה ביותר, שהוא הנשיא של השמאלנים בלבד
יורם אטינגר
סקר מינה צמח מציג את הרוב הדומם הישראלי כמציאותי ואינו נוטה לשעבד עובדות בשטח לתרחישים אופטימיים שאינם מכים שורש במזרח התיכון האלים. זוהי תכונה נדירה בחברות הדמוקרטיות הפוגעת אומנם בפופולריות קצרת-הטווח של ישראל, אך מעלה את קרנה האסטרטגית ארוכת-הטווח של ישראל כמוצב-קדמי של העולם המערבי
איציק וולף
יאיר שמיר, מבכירי הליכוד-ביתנו, מודה כי אין לו תשובות טובות לשאלה כיצד האיחוד בין המפלגות גרם לירידה במספר המנדטים הצפוי    "אפעל להפחתת מע"מ על תרופות ומזון בשיעור של 8%"
אפרים הלפרין
הניסיון להפוך את חדר המיטות לשדה קרב פוליטי ערב בחירות, מעיד על כך שלנבחרים האלה אין מה להציע, אז הם התחילו להציץ
מתי דוד
העבודה איבדה את התבונה הפוליטית הקולקטיבית, בכך שהיא הפקירה את השטח לכיבוש של חבורות שמאל מגויסות. ההתלהבות מסקרי דעת הקהל, המבטיחים לעבודה הצלחה גדולה בבחירות, לא ימנעו בקרוב מאוד משבר וקרע פנימי גם בנושא המדיני וגם בנושא הכלכלי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il