X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
ח"כ רותם לא גאל את אלפי יוצאי חבר העמים מחובת טיול למדינות מעבר לים, תשלומים למלונות ול"מעכרים" בארץ ובחו"ל שמסדירים עבור הזוג את כל הניירת הדרושה במהירות שיא, אך "ישראל ביתנו" ממשיכה למכור מצגי שווא של מי שכופפה את הממסד הרבני
▪  ▪  ▪
אביגדור ליברמן, ישראל ביתנו. מוכרים מצגי שווא [צילום: פלאש 90]

"ישראל ביתנו" כחלק מהליכוד הולכת לבחירות כשהיא מציגה, בעיקר בעיתונות הרוסית, מצג שווא של הישגים אל מול הרבנות הראשית ליוצאי חבר העמים.
מרבים להתהדר במיוחד בעיתונות הרוסית בהישגי מר דוד רותם ,יו"ר ועדת חוק ומשפט. למעשה מציגים מצגת הונאה למאות אלפי אזרחים ישראלים, שבעיתם עומדת בפני פתרון, והם יוכלו לממש זכות יסוד להקים בית בישראל בברכת הממסד הרבני האורתודוכסי.
ל"ישראל ביתנו", כמרכיב משמעותי בליכוד, חשוב להציג הישגים בקרב יוצאי חבר העמים, שעבור רבים מהם הקשרים עם הממסד הרבני הפכו לבעיה אקוטית. ולכתובתם מאחזים את עיניהם בבלוף של "ישראל ביתנו" הנקרא ברית הזוגיות.
בשלב הזה הם פתרו אך ורק בעיה שולית, כאשר שני בני הזוג אינם יהודים. למעשה בני זוג לא יהודים אינם זקוקים לממסד הרבני, והממסד הרבני אינו מוצא עניין בהם. ובצדק מבחינתו.
הפלפולים של דודו רותם בהשראת פטרונו ליברמן לא פתרו את הבעיה, כשאחד מבני הזוג הוא לא יהודי. וכאן מדובר לפחות ברבע מיליון אזרחים במדינת ישראל.
דודו רותם יודע, שהאפשרות לגיורו של אחד מבני הזוג שאינו יהודי יאושר רק אם הוא יקבל על עצמו אורח חיים דתי והקפדה מוחלטת בשמירת כל תרי"ג מצוות בחיי היום-יום. מי שלא ייטול חובה זו לא יתאפשר לו להתגייר.
יהודים יכולים להיות יהודים מבלי שיאמצו אורח חיים דתי, כי נולדו לאם יהודיה וכך גם ילדיהם ונכדיהם. אך את הפרוילגיה ששמורה לרבים מאיתנו, לא תזכה לקבל התלמידה שלי, שעלתה ממוסקבה וחשה עצמה יהודיה וילדיה מכירים רק את המציאות הישראלית. כל "אשמתה" שהיא נולדה לאב יהודי ולאם שלא הוכרה יהדותה. הגיור שלה ושל ילדיה יתאפשר רק אם ייטלו על עצמם עול קיום מצוות ויתחייבו לאורח חיים דתי.
מאחר שהחוק עדין מכיר רק בתוקפו של טקס נישואין אורתודוכסי, ימשיכו המסעות לחו"ל לכל מי שנישא בנישואים אזרחיים או נישא על-ידי רב רפורמי או רב קונסרבטיבי.
למעשה ימשיך מסע ההונאה, שהמדינה תכיר בנישואים אלו רק אחרי שאותו זוג שנישא בנישואים רפורמיים בתל אביב ימציא אישור שהוא נישא במדינה בה קיימים נישואים אזרחיים וטקס הנישואין האזרחיים התקיים על-פי חוקי אותה המדינה. לאחר שבני הזוג הציגו בפני משרד הפנים תעודה רשמית מאותה מדינה המעידה על כך, עליהם לגשת עם תעודת הנישואין הרשמית של המדינה הזרה ועם אישור נוסף מאותה מדינה , המאשר שהתעודה היא חוקית ורשמית. האישור הזה ידוע בשם "אפוסטיל". עם כל הניירת הזו באים להירשם במרשם האוכלסין כאזרחי ישראל במעמד של נשואים.
מר רותם לא גאל את אלפי יוצאי חבר העמים מחובת טיול למדינות מעבר לים, תשלומים למלונות ול"מעכרים" בארץ ובחו"ל שמסדירים עבור הזוג את כל הניירת הדרושה במהירות שיא, אך "ישראל ביתנו" ממשיכה למכור מצגי שווא של מי שכופפה את הממסד הרבני.
ל"מעכרים" ולסוכנים במשרדי הנסיעות המסדירים חבילות תיור להסדרת נישואים לרבבות אזרחים במדינת ישראל, יוצאי ארצות חבר העמים, מובטחת פרנסה טובה גם בשנה הבאה. הם ימשיכו לגזור קופונים ירוקים וגם כאלה הצבועים בצבעים אחרים.

תאריך:  31/12/2012   |   עודכן:  31/12/2012
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 דוד רותם
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ישראל ביתנו מתנכרת ליוצאי חבר העמים
תגובות  [ 8 ] מוצגות  [ 8 ]  כתוב תגובה 
1
א.ק
י.ש  |  31/12/12 17:36
2
ישראל בייתנו=יוק אין חיה כזאת ל"ת
יש ליכוד מזרחרוסי  |  31/12/12 18:12
3
גם אין דבר כזה יהודי שאינו
איריס כהן  |  1/01/13 00:23
 
- יש לי זכות לחיות בראץ ישראל!!!
איריס היהודיה  |  1/01/13 18:29
 
- מהיכן הזכות בדיוק ?
איריס כהן  |  1/01/13 20:15
 
- מאיפה הידע בארמית?
באיזו ארמית?  |  2/01/13 11:57
4
אני יהודי חילוני , אינני זר .
אדם...  |  1/01/13 16:29
 
- אינך יהודי לא "דתי "
איריס כהן  |  1/01/13 17:53
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עו"ד משה גולדבלט
ראוי לשים לב שעמיר פרץ מתכחש לכל מה שאמר לפני שלושה שבועות והבחירות יתקיימו בעוד כשלושה שבועות. אלו התחייבויות יספיק לשכוח עד ליום הבחירות?
אברהם שרון
נבוכה, סמוקה, מבוהלת טיפה, מעצם השאלה שהתבקשה לשאול את הלקוחות, שאלה אותי הקופאית מרים, האם אני רוצה לתרום. אני רוצה. אני מבין שאני צריך לתרום. אני מוכן לתרום. אבל אנא, לא כאן, לא עכשיו
עו"ד אריאל דרור
למי יש לפנות כעת? האם לביה"ד הרבני או לבית המשפט? לאיזה אזור שיפוט צריך להגיש את התביעות? ועוד שאלות רבות שיש להמודד איתן לאחר קבלת ההחלטה
גורי גרוסמן
מבלי להניד עפעף חילל שמעון פרס את משכן הנשיא. דווקא בבית הממלכתי הזה, בחר בימים הטעונים ביותר פוליטית, דווקא ערב הבחירות, להשליך את גלימת הנשיאות לאשפתות, לטבול עד צוואר בביצה הפוליטית המסואבת, כשהוא מורה באצבע משולשת, בצורה המגונה ביותר, שהוא הנשיא של השמאלנים בלבד
יורם אטינגר
סקר מינה צמח מציג את הרוב הדומם הישראלי כמציאותי ואינו נוטה לשעבד עובדות בשטח לתרחישים אופטימיים שאינם מכים שורש במזרח התיכון האלים. זוהי תכונה נדירה בחברות הדמוקרטיות הפוגעת אומנם בפופולריות קצרת-הטווח של ישראל, אך מעלה את קרנה האסטרטגית ארוכת-הטווח של ישראל כמוצב-קדמי של העולם המערבי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il