X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מה קרה לביבי קינג, שהפך להיות ביבי המפחד מהצל של עצמו? האם הוא זה שמנווט או האם האירועים מנווטים אותו, מה קורה כאן?
▪  ▪  ▪
בנימין נתניהו. משדר פאניקה [צילום: פלאש 90]

ניסיון לבחון את מהלכיו הפוליטיים של ראש הממשלה מזה כמה חודשים, די מביאים למחשבה שהגאון הפוליטי, ביבי קינג, ירד מנכסיו וכאילו עושה ככל שביכולתו על-מנת להוריד את כמות המנדטים של הליכוד, ואף להקטין את הסיכוי לבחירתו הלכאורה מובטחת לתפקיד ראש הממשלה הבא.
זה התחיל עם החבירה לקדימה – חבירה חסרת כל אחיזה במציאות, שהתפרקה לרסיסים כמה שבועות מכינונה, בהתחלה קראו לו ביבי קינג, ובסוף לא קראו לו בכלל. וזה המשיך עם עזיבתו של הכוכב הנולד כחלון, עם החבירה לישראל ביתינו , הכניסה בבנט, ההתקוטטות עם ש"ס וכלה ממש בשעות אלה – המתקפה על הנשיא
כך לא מתנהגת מפלגת שלטון, ודאי שאיננה מתנהגת כך בימי בחירות, אלא אם החליטה שאיננה מפלגת שלטון עוד.
הליכוד, העבודה (מפא"י) אף פעם לא עלו לשלטון בגלל כמות המתפקדים, כמות חברי המפלגה, השלטון בישראל הוא שלטון המבטא את רוח העם, את רצון העם, מי שלא מתחבר לעם אין לו סיכוי לשלוט כאן.
וגרוע מאותו אחד שלא מתחבר, הוא זה שהתחבר, ויודע להתחבר אך משום מה החליט לרדת מהרכבת רגע לפני התחנה הסופית, וללא כל סיבה משברית, לא מלחמה, לא מיתון, לא כלום, סתם הרמת ידיים, סתם הורדת היד מההגה, ומתן השליטה לאחרים.
להלחם על לב האזרחים
לדעתי ביבי נלחם במטרות שוליים, אך נכנע בקרב העיקרי, ביבי נלחם בטעות על קולות מימין שאין לו כל סיכוי לקבלם במקום להלחם על לב האזרחים אלה שתמיד יעדיפו ראש ממשלה מכהן על חדש, ואת הלב הזה לא רק שהוא לא נלחם עליו, הוא דוחה אותו בשתי ידיו.
כניסה בשס על כי היא קורצת גם לעבודה, מעידה על חרדה, על פאניקה, שס היא חגורת ההצלה של ביבי נגד העבודה, וביבי ואנשיו מחוררים בה חורים, האיחוד עם ישראל ביתינו מעיד על פאניקה, הקואליציה עם קדימה העידה על פאניקה, כל הטיפול בעניינו של הכוכב כחלון מעיד על אובדן עשתונות – ועכשיו כל מה שחסר זה חיסול חשבונות עם הנשיא, ויתור על תשתית ענקית של מצביעים אשר אף אם הם חולקים על דעתו של הנשיא, הרי שהם מכבדים מאד את הנשיא, כל נשיא, ואת מוסד הנשיאות.
בהיבט המועמד לראשות ממשלה, בחירות הן מקבץ מאד מאד רציני של החלטות עם מרכיב אי ודאות גדול, ומכאן נראה שההחלטות בסביבתו של ראש הממשלה מתקבלות כלאחר יד, תוך ראיית העובדות חסרות החשיבות, ותוך התעלמות מפרמטרי מפתח אשר ישפיעו על הבחירות הקרובות, או אלה שיהיו 4 חודשים אחרי כן, עקב אי הכרעה ברורה של הבוחר. לדעתי הליכוד וראש הממשלה מתנהגים ללא מבט של צעד אחד קדימה, ללא לימוד מטעויות והפקת לקחים, וזאת כאשר המומחים אשר הביאו לעולם את החידושים הכי מעניינים בתחום זה של החלטות במצבי אי ודאות, הם שני ישראלים, חתני פרס נובל, כהנמן וטברסקי ז"ל, כל הידע איך לעשות דברים קיים כאן והוא בהישג יד, ועל-אף כל אלה, כול מה שנותר לראות זה את שברי החרסינה בחנות הסמוכה.
ייתכן שיש עוד זמן לתקן, אך ככל שהמצב ישתנה, ואף אם ירכיב ביבי ממשלה בבחירות הקרובות, הרי ששנת 2013 תביא עמה בסבירות גבוהה בחירות נוספות, בהן יהיו סיכויי הליכוד נמוכים, נמוכים מאד.

תאריך:  01/01/2013   |   עודכן:  01/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מה קורה לביבי?
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
אפרים הלפרין רואה את מה שניתן
ב_שמואל  |  1/01/13 17:46
2
מי בדיוק מכבד את "הנשיא"? ל"ת
הניה  |  1/01/13 20:10
 
- לפחות אני, גם את קצב כיבדתי ל"ת
ה.א.  |  1/01/13 23:09
3
מה קרה לך?!
אהוד פרלסמן  |  2/01/13 00:18
 
- ראינו כבר כל מיני גיבורים
ה.א.  |  2/01/13 10:37
4
ביבי התגלה במלוא מערומיו .
ישמעאל  |  3/01/13 08:04
 
- ומה חשבת ישמעאל הכלב
איריס כהו  |  3/01/13 09:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
דן אלון
למה ארץ חדשה? כי מה שדרוש לנו הוא שינוי, מהותי, מהיר ואקוטי ביחסי הכוחות בתוך משכן הכנסת. כוחות הון-שלטון פועלים שם במשך כמה עשורים באין מפריע. הקרקע רועדת כי הציבור התחיל להתעורר, והמרוץ נגד השעון הוא קריטי. ארץ חדשה אינה הצבעת מחאה. היא הצבעת תודעה
ד"ר רון בריימן
מודעות הליכוד מכריזות ש"ראש ממשלה חזק" משמעותו "ישראל חזקה". האומנם? מה עדיף, ראש ממשלה חזק או חלש? אין זה מובן מאליו שרצוי לישראל ראש ממשלה חזק. הנושא ראוי לבחינה
יאיר שמיר
כל המאמצים של אישים בישראל לקדם מדינה פלשתינית ולטהר את אבו מאזן לא ירככו את העובדה כי עלולה לקום כאן מדינה אשר תיצור סכנה לעולם המערבי וידידותיו בכלל ולמדינת ישראל בפרט
איתן הרשקו
אישית ומקצועית אני חושב שטוב היה אם מר גרינברג, היה שוקד על שינוי אסטרטגי לקמפיין מפלגת העבודה במקום להעניק ליפול בפח שטמן לו הכתב הפוליטי של חדשות 2 שבמהלכו הוא נגרר ולועג לעמיתו, יריבו, היועץ האסטרטגי, ארתור פינקלשטיין
עידן יוסף
במסגרת חבר-דיון בבינתחומי אמר כי הערבים הם שבנו את המדינה וסללו כבישים    יריב לוין: "שמאל רדיקלי בביהמ"ש העליון"    שפטל: "בתי המשפט רומסי חוק"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il