X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בשיא הייאוש של השמאל הופיע המנחם הלאומי, נשיא המדינה שמעון פרס. הנשיא ראה כי מעשי ידיו טובעים בים ורוב אזרחי ישראל אומרים שירה והלל, והחליט לשלוף מהכובע את השפן הוותיק, המצולק והמרוט - תהליך השלום. ניסיון לא תמים לבצע החייאה לאג'נדה המופרכת של השמאל, ששירתה אותו בנאמנות שנים רבות
▪  ▪  ▪
שמעון פרס. המנחם הלאומי [צילום: פלאש 90]
האזרחים אופטימיים
למרות ניסיונות התקשורת לזרוע ייאוש ודיכאון, האזרחים אופטימיים מטבעם. בלי מידה אינסופית של אופטימיות ותקווה, היהודים כבר מזמן היו נעלמים ממפת ההיסטוריה. נכון שיש משפחות שקשה להן, אך מכאן ועד הפיכתה של מדינת ישראל לגרורה של מזרח אירופה - המרחק גדול.

מערכת הבחירות הובילה את השמאל הישראלי לתסכול עמוק ומתמשך. תקוות השמאל הייתה שנושאי חברה וכלכלה יעמדו במוקד. היועצים האסטרטגיים, ישראלים וזרים, האמינו שיעלה בידם למנף את מחאת הקוטג' והדיור, מחאה שלמרבה האירוניה התרכזה בשדרות רוטשילד, על שם הנדיב הידוע. כניסת ראשי המחאה לשדה המערכה הפוליטי לא הועילה, והתקשורת, שהעצימה את המחאה, הפקירה אותם. הסיסמה "ביבי טוב לעשירים" לא תפסה, מכיוון שרוב העשירים מצביעים למפלגות השמאל.
הציבור מבין היטב כי ישראל אינה מנותקת מהמציאות הכלכלית העולמית. למרות הקשיים האובייקטיביים, ישראל היא אי של יציבות בתוך ים כלכלי סוער ורוגש. במדינה שרבים מאזרחיה סבלו מנחת זרועו של בולשביזם חברתי וכלכלי, אין סיכוי שיתמכו בפתרונות מסוג זה. הסיסמה של לקחת מהעשירים ולחלק לעניים מתאימה לאגדות ילדים ולא לניהול כלכלה במדינה מודרנית. ארה"ב הגדולה והחזקה הפכה בתוך שנים מעטות לברווז צולע, לאחר שהנשיא אובמה הפך אותה למדינת סעד, שבה הבטלנות חוגגת על חשבון היזמות והעבודה הקשה. ישראל צריכה לעודד יצירתיות ויזמות ולצרף עוד ועוד אנשים ונשים למעגל העבודה. אסור שתהיינה ארוחות בחינם.
למרות ניסיונות התקשורת לזרוע ייאוש ודיכאון, האזרחים אופטימיים מטבעם. בלי מידה אינסופית של אופטימיות ותקווה, היהודים כבר מזמן היו נעלמים ממפת ההיסטוריה. נכון שיש משפחות שקשה להן, אך מכאן ועד הפיכתה של מדינת ישראל לגרורה של מזרח אירופה - המרחק גדול. בסופו של דבר, הסיסמאות של השמאל יפגעו במעמד הביניים, מעמד שהם לכאורה דואגים לרווחתו.
בשיא הייאוש של השמאל הופיע המנחם הלאומי, נשיא המדינה שמעון פרס, האיש שהגה את חזון המזרח התיכון החדש, חזון שהתיישן במהירות שיא. הנשיא ראה כי מעשי ידיו טובעים בים ורוב אזרחי ישראל אומרים שירה והלל, והחליט לשלוף מהכובע את השפן הוותיק, המצולק והמרוט - תהליך השלום. ניסיון לא תמים לבצע החייאה לאג'נדה המופרכת של השמאל, ששירתה אותו בנאמנות שנים רבות. המילים "שלום", "תהליך שלום" ו"קורבנות השלום" היו מאז ומתמיד להיט היסטרי, הגנגנאם סטייל הוותיק בעולם. נביאי השקר בעם ישראל לא דיברו על כלכלה, על ביטחון ועל חברה - הם תמיד דיברו על שלום שלעולם לא הגיע. נביאים אלה ידעו לקרוא את הגיגי העם ומכרו להם ממתק ממכר בדמות השלום.
איני שותף לביקורת על נשיא המדינה, היא מיותרת וחסרת חשיבות. רק מפלגת שוליים אחת קטנה במדינת ישראל עדיין שותפה לנשיא בשיווק חלומות השלום. איש כבר לא קונה את הסחורה השחוקה והמשומשת, שרבים בישראל שילמו בעבורה מחיר מופקע. נכון שאבו-מאזן הוא המנהיג הפלשתיני האחרון שמצליח לדבר בשתי שפות, בערבית ובאנגלית, אלא שאת האמת הוא אומר בערבית. בשפה זו אין הבדל בינו לבין אסמאעיל הנייה, חאלד משעל ויאסר ערפאת.
נכון שאבו-מאזן ויתר על הבית שלו בצפת. הוא יודע שחסידי ברסלב לא יקבלו אותו שם בריקודים ומעדיף שהנשיא שמעון פרס יכין לו טירה נשיאותית בסמוך להר הבית בירושלים.

הכותב הוא מומחה לפילוסופיה של המשפט ולתורת השפיטה במכללת שערי משפט
תאריך:  02/01/2013   |   עודכן:  02/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הנשיא פרס מוכר סחורה משומשת
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
רחשי לב העם
דאגנית  |  3/01/13 08:20
2
שמעון פרס אסון למדינת ישראל
יואל קורנבלום  |  3/01/13 17:45
3
על פרס,עדתו ושכמותו אמר אצ ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  4/01/13 14:10
4
על פרס,עדתו ושכמותו אמר אצ"ג:"
קורןנאוה טבריה  |  4/01/13 14:43
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
יוסי שחר
מדהים הזלזול באינטליגנציה הבסיסית של צרכני התקשורת. וכי לא מלעיטים אותנו השכם והערב, על הריבון ועל חשיבות הדמוקרטיה. וכי הוראה לצבא לקחת חלק בעקירה של יהודים זו לא הוראה פוליטית?, להרוס את מאחז עוז ציון בבנימין, שפונה ואוכלס מחדש בערב הבחירות - זו לא הוראה פוליטית?
זאב בן-יוסף
התקפות בוטות על "הבית היהודי" ועל בנט, עלולות לגרום דווקא לליכוד להידחק ולהצטמצם לגטו של מפלגה קטנה שאפילו תומכיה המעטים מתביישים בה.
דרור אידר
חמאס? נסראללה? אירן? הצחקתם את נוני. מה שחשוב עכשיו זה להילחם בנתניהו. לשם כך הוא מוכן גם לחבק את אויביו - ציבור החלוצים ביהודה ושומרון    הגרעין העמוק של התקשורת הישראלית ובראשה "ידיעות" נמצא ברצון להשפיע על המציאות, לקדם את רעיונותיו של חוג חברתי ואידיאולוגי מצומצם ביותר
ראובן לייב
בראיון מיוחד ל"ג'ואיש פוסט" האמריקני מטיל יאיר שמיר, כוכבו החדש של "הליכוד ביתנו", ספקות בנכונותם לשלום אי פעם עם ישראל ומספר על הירתמותו לפוליטיקה כהגשמת צוואתו הרוחנית של אביו, ראש הממשלה לשעבר
רועי אורן
בעוד שלושה שבועות יתקיימו בחירות בישראל אשר יקבעו את עתידנו במהלך ארבע השנים הקרובות. אך עושה רושם שהן התקשורת והן הפוליטיקאים חילקו את עור הצבי עוד לפני שניצוד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il