X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
החיבור שייווצר בין הליכוד-ביתנו, לבין בנט ומפלגתו, ואולי גם שס, יצמיח ממשלה העלולה להמיט אסון על החברה בישראל. אם נתניהו, באמת דואג לעתידה של ישראל מבחינה ביטחונית, ראוי שיתחיל בעבודה מאמצת בביתו כדי למנוע אסון הרבה יותר מוחשי מזה שהוא חוזה אותו כיום
▪  ▪  ▪
משה פייגגלין, זאב חלקין, מירי רגב בועידת הליכוד [צילום: פלאש 90]

זכותה של כל מפלגה לקבוע לעצמה את מצעה, לבחור את מועמדיה לכנסת, וודאי לקדם את המדיניות שלה. שבעות ספורים לפני הבחירות, מתברר, שהליכוד לא רק התאחד עם ישראל ביתנו אלא זהו ליכוד חדש, ליכוד המונהג על-ידי נבחרת צעירה ודינמית מאוד המבקשת, לחדש ימינו כקדם בהר הבית, ביהודה ושומרון ובכל ארץ ישראל ההיסטורית. לגיטימי לחלוטין לחשוב כך. אלא שהציבור חייב לשים לב למציאות המשתנה של מפלגת ישראל ביתנו ולהבין שמה שהיה לא יהיה.
בכנס של "נשים בירוק" השתתפו כמה חברי כנסת ושרים של הליכוד-ביתנו. נושא הכנס: החלת הריבונות הישראלית על יהודה ושומרון. היו שם שר ההסברה והתפוצות יולי אדלשטיין, יו"ר הקואליציה זאב אלקין, ח"כ יריב לוין, פייגלין וכן ראשי רשויות מטעם הליכוד. הם דנו בדרכים אופרטיביות להחלת החוק הישראלי מעבר לקו הירוק. את הכנס ארגנו פעילות המאחזים יהודית קצובר ונדיה מטר. לגיטימי לחלוטין. לא רק בנט וחבריו קוראים להחלת החוק הישראלי על שטחים מסוימים ביהודה ושומרון. הנה התשובה הציונית לא פחות של חברי הליכוד-ביתנו.
משה פייגלין, אדם צעיר ונמרץ, לא התעייף מהשתתפות בכנס המוזכר לעין אלא הגדיל תורה והאדיר: הוא עלה להר הבית, התפלל או השתחווה, כשהוא מלווה בקבוצה של נאמניו. הפרובוקציה עבדה טוב, המצלמות צילמו, דברי המנטור נשמעו, הרעש התקשורתי רם. הכל דבש, הכל גם עדן!. המוזר הוא שכמה דמויות בולטות נעדרו מן האירועים המכוננים הללו, אירועים של התעלות רוחנית ולאומית, למשל הח"כים חוטובלי ודנון. ככל הנראה, הם היו עסוקים וודאי במסעות התעוררות לקראת הגאולה שתגיע לאחר בחירות. אז ניתן יהיה לעשות מה שבאמת הליכוד-ביתנו מייחלים לו. לעזרתם יבוא בנט ויבואו חבריו לרשימה ההולכת וגדלה בסקרים, ותקום קואליציה לאומית אמיתית. איזו עדנה, איזה עתיד מזהיר!.
ואם לא יהיו עיכובים, יתחיל פייגלין לגלח את הר הבית, ובמקום ה"כיפות" הנמצאות על ההר לבושתה של ישראל היהודית, ייבנה בית המקדש במהרה וההר יהיה מלא בכיפות אמת. רבבות ערבים יעמדו בתור לשלמיה כדי לקבל חצי מיליון דולר, מבוקר עד ערב, וחוזר חלילה. פייגלין יפקח על הסדר, אלקין ידאג שכל חברי הקואליציה יתייצבו ויניחו את אבן הפינה במקום שבו נמצאת אבן הראשה, חוטובלי תהיה אחראית על הכיבוד שיוגש לאורחים מחו"ל אשר יגיעו בהמוניהם לצפות בפלא. ויהיה שמח, וירקדו שבעה ימים ושבעה לילות והארץ תדע שמחה גדולה יותר מזו של בית השואבה. אז קדימה חבר'ה, הירשמו אצל לוין כי המקום יהי צר מלהכיל את כל ההמונים אשר יבואו לצפות במחזה הנדיר.
כדי להסיח את הדעת, ראש הממשלה יופיע בכל ערוצי הטלוויזיה וינאם את נאום חייו באשר לסכנה האירנית, הקמת החמאסתן ויטען שבמקום כיפות ברזל העולות כסף רב ואינן מבטיחות 100% הצלחה, יוצב בית המקדש החדש. והארץ תשקוט לא רק 40 שנה אלא לעד!
למנוע התלהמות דתית
ובנימה פחות מבודחת או צינית נאמר: מישהו או משהם מחפשים פרובוקציות אשר יביאו לשפיכות דמים. היו בהיסטוריה המדינית-פוליטית של ישראל כאלה אשר הלכו לפי אמונתם הצרופה והביאו לחורבן, להרס, לשפיכות דמים. מתברר שבכל דור ודור קמים מיני אנשים הזויים המודרכים על-ידי אידיאולוגיה שבני תמותה רגילים אינם מסוגלים להבינה. כל בר דעת מבין שמהלכים מן הסוג שהוזכרו לעיל יביאו להתלקחות רבתי, העולם לא יעמוד מנגד, והתוצאה תהיה הרת אסון לישראל.
הדבר האחרון שחסר לנו כיום זו עוד התקוממות או מלחמה על-רקע דתי. בכל שנות קיומה של ישראל נמנעו המנהיגים הישראלי להיגרר להתלהמות דתית אשר עלולה לגרום לתוהו ולמלחמות דת. כיום, הרסן הותר וקבוצה מיליטנטית-דתית מנסה לגרור את המדינה למלחמת גאולה, מבחינתם. אנשים אלה מודרכים על-ידי אמונה יוקדת, לכן בלתי אפשרי להידבר עמם בצורה רציונאלית. התמיכה שלהם בציבור גדולה למדי, הרבה יותר ממה שסבורים הבריות. אנשים יוכחו לאחר הבחירות. החיבור שייווצר בין הליכוד-ביתנו בראשות אותם ח"כים שהוזכרו לעיל, לבין בנט ומפלגתו, ואולי גם שס, יצמיח ממשלה העלולה להמיט אסון על החברה בישראל. אם ראש הממשלה המסתמן, נתניהו, באמת דואג לעתידה של ישראל מבחינה ביטחונית, ראוי שיתחיל בעבודה מאמצת בביתו כדי למנוע אסון הרבה יותר מוחשי מזה שהוא חוזה אותו כיום.

הכותב הוא היסטוריון ומתמחה בביטחון לאומי.
תאריך:  02/01/2013   |   עודכן:  02/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
המדינה נגררת למלחמת גאולה
תגובות  [ 9 ] מוצגות  [ 9 ]  כתוב תגובה 
1
רדופי הפחדים מתאחדים.
אהוד פרלסמן  |  3/01/13 10:45
 
- ראוי לא להגיב
txo  |  3/01/13 11:55
2
למומחה לביטחון לאומי
איריס כהן  |  3/01/13 14:50
 
- גדולי הדור
שי לי   |  3/01/13 20:16
 
- לשי לי
איריס כהן  |  3/01/13 21:14
 
- הבנת הנקרא
שי לי  |  5/01/13 14:44
 
- סליחה שי לי אבל דווקא את לא
איריס כהן  |  5/01/13 19:19
3
כנגד המסתננים והגייס החמישי ל"ת
מלחמת גאלה  |  3/01/13 18:27
4
גם הציונים
פנחס  |  6/01/13 00:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות בחירות 2013
עידן יוסף
יו"ר ועדת הבחירות המרכזית פנה ליועץ המשפטי לממשלה לבחון מידע ששודר במסגרת חדשות ערוץ 10, בשל חשש לעבירה על הוראות חוק הבחירות לכנסת
יחיאל אמיתי
יש לעם ישראל מספיק אויבים הרוצים לכלותנו    אנו לא צריכים במקביל מלחמות יהודים, העלולות להרוס אותנו מבפנים ולמנוע מאתנו לעמוד כאיש אחד מול אוייבינו מבחוץ
רועי עידן
ולמה "עלה ירוק - הרשימה הליברלית" היא אולי האופציה השפויה ביותר בבחירות 2013
ד"ר חיים שיין
בשיא הייאוש של השמאל הופיע המנחם הלאומי, נשיא המדינה שמעון פרס. הנשיא ראה כי מעשי ידיו טובעים בים ורוב אזרחי ישראל אומרים שירה והלל, והחליט לשלוף מהכובע את השפן הוותיק, המצולק והמרוט - תהליך השלום. ניסיון לא תמים לבצע החייאה לאג'נדה המופרכת של השמאל, ששירתה אותו בנאמנות שנים רבות
יוסי שחר
מדהים הזלזול באינטליגנציה הבסיסית של צרכני התקשורת. וכי לא מלעיטים אותנו השכם והערב, על הריבון ועל חשיבות הדמוקרטיה. וכי הוראה לצבא לקחת חלק בעקירה של יהודים זו לא הוראה פוליטית?, להרוס את מאחז עוז ציון בבנימין, שפונה ואוכלס מחדש בערב הבחירות - זו לא הוראה פוליטית?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il