X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
שני מנהיגים בכירים בג'יפה עומדים לדין, שניהם לא יכולים לכהן בממשלה. השמאלן האגואיסט אומר: "אם אני לא בראש, אז אף אחד לא בראש שלי", והימני האחראי אומר: "לא אני חשוב, המחנה חשוב"
▪  ▪  ▪

הסיפור הזה לא יכול לקרות כאן, כי כאן אנו לוחמים על חיינו וכל המנהיגים הם אנשים אחראיים אשר זרקו את האגו לפח בטירונות לצנחנים, ופועלים על בסיס עקרונות הצדק והסובלנות וכל מה שטוב בעם ישראל.
אבל תמיד כדאי לשמוע כמה טוב לנו כאן, בהשוואה למדינות שמעבר לים - שם היצרים גוברים על השכל, שם טובת ההנאה האישית, לפחות אצל חלק מהמנהיגים, היא מראה של פני הכל.
המנהיג השמאלן והמנהיג הימני
במדינת ג'יפה מעבר להרי החושך היו שני מנהיגים - מנהיג שמאלן, ותרן גדול על נכסי האומה, הסחבק הפופולרי שסיבך את המדינה בפלופ מלחמתי חפוז ויקר, אשר כראש ממשלה הגיע לשפל התחתיות מבחינת תמיכת הציבור; ומנהיג אחר, מנהיג ימני, עולה חדש עם מבטא כבד, הנראה כדובי חסר רסן, ואשר זוכה לתמיכה רבה בימין, אך הוא מנגד זוכה לקיטונות בוז מהשמאל השולט במדיה. שניהם הואשמו בעבירות פליליות והוחלט להעמידם לדין.
החוק בג'יפה קובע, ששר שעומד לדין פלילי חייב להתפטר מתפקידו. עוד קובע החוק, שראשה של רשימה הוא מועמדה לתפקיד ראש הממשלה, וכי ראש הממשלה הוא שר בממשלה, ולכן אדם העומד לדין פלילי יכול להיות ח"כ אך אינו יכול להיות שר (כולל לא ראש ממשלה). ואם מדובר בבחירות, הרי שאדם העומד לדין פלילי יכול להיכלל בכל מקום ברשימה לכנסת, למעט המקום הראשון, ודאי וודאי כאשר מדובר ברשימה המתיימרת להקים ממשלה בבחירות הקרובות.
השמאלן, החברתי לכאורה, זה שלכאורה המדינה והציבור הם אלה שחשובים לו, נאלץ לכן לוותר על המקום הראשון, לא רץ לבחירות, תוך שהוא משאיר כאוס במחנהו, והרי יכול היה לרוץ כמספר 2, אבל הוא מסוג האנשים שאחרי שכבר הגיע למקום הראשון הוא לא ירוץ בשני, האגו שלו לא נותן לו. והמחנה? שיתפרק, את מי מעניין המחנה? ומי יסכים בכלל לרוץ עם השמאלן השתלטן הזה במקום שני? הרי ברור שהוא יחנוק פוליטית את המקום הראשון, שנייה וחצי לאחר שיחצה את הנהר על גבו.
והימני האגואיסט לכאורה, האנטי חברתי לכאורה, עשה אחד ועוד אחד, אמר לעצמו, אני חשוב? אני לא חשוב! מה שחשוב זו המטרה, מה שחשוב זו השליחות. ביצע הצרחת כיסאות וכיבודים, ויתר על כבודו האישי למען הציבור, הציב עצמו במקום השני, והכל הכל שב למקומו בשלום, לא היה צריך לכבות שום מדורה כי האש לא נדלקה כלל, סוף מעשה במחשבה תחילה, סוף מעשה באינטרס הציבור הרבה לפני האינטרס האישי.
וכמה שבג'יפה יש בעיות, הרי שלבוחר הג'יפאי יש הרבה שכל, הוא זרק את השמאל האגואיסטי מכל המדרגות, ובחר בימין באופן ברור ומובהק.
שני מנהיגים בכירים מאוד במדינת ג'יפה עומדים לדין, שניהם לא יכולים לכהן בממשלה. מנהיג אחד שמאלן, אגואיסט, אומר: "אם אני לא בראש, אז אף אחד לא בראש שלי", ונותן למחנה שלו להתפרק. והשני, הימני האחראי, אומר: "לא אני חשוב, המחנה חשוב", מוותר זמנית על תפקיד השר, ועושה הצרחה עם מנהיג אחר, וכך הוא אומנם במקום השני אבל מחנהו במקום הראשון.
איזה מזל שאנו לא צריכים להתמודד עם דילמות כמו בג'יפה. כאן לכולם אותה מטרה - עם ישראל...

תאריך:  08/01/2013   |   עודכן:  08/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האגו מול האחריות במדינת ג'יפה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חורבן המדינה ולא חורבן האגו של
קורןנאוה טבריה  |  9/01/13 06:45
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אבנר אביב
ויאמר שמשון "תמות נפשי עם פלשתים" [שופטים ט"ז, 30]; ותאמר ציפי לבני: ערבים ופלשתינים. העיקר לא ביבי. הדחף ההתאבדותי של שמשון פרסונלי ושל ציפי אוניברסלי
שולמית קיסרי
ראש הממשלה בנימין נתניהו אוהב או לא אוהב את המדינה? נראה כי "קינג ביבי" אוהב את עצמו ואת שרה רעייתו. הבזבוז הנורא בבית ראש הממשלה אינו עדות לאחריות מצידו    מספיק, ביבי הביתה!
יצחק מאיר
הדמעה חונקת מפני שמתגנבת למודעות החרדה הנוראה שאם פרשת הרפז הייתה ונבראה, ומי יודע אם בכלל עדיין הנסתר בה אינו חיוור יותר מן הנגלה, שאם כל זה אמת, הרי יש משב רוח חמוץ באוויר המביא מקרוב ריחות של רקב מתקדם, של קץ
עו"ד זיו שרון, עו"ד ניר הורנשטיין
עד 30 בינואר ניתן לשלם מס על דמי שכירות למגורים במסלול המופחת של 10%, ולכך מספר יתרונות משמעותיים
יחזקאל מוריאל
אזרח מבולבל נשאל: "תגיד בבקשה, במי תבחר?" ענה: "לא אבחר, אפילו אם ילעיטו אותי במכות נמרצות, ויקחו אותי על אלונקה ישר לבית-חולים"    קצת הומור טרם בחירות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il