X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לאחרונה גדל הלחץ הציבורי על שק"ח לאין נשוא עד כי מצאו המנהיגים צורך דחוף לכתת רגליהם לביתו של מנהיגם הקשיש והדגול באישון הליל ולעדכנו על כך נעור החכם הזקן משנתו ובשמעו את אשר בפיהם זעק זעקה גדולה ומרה - נצטרך חס ושלום לעזוב את חלם!!
▪  ▪  ▪
ברכה בעמלם [צילום: פלאש 90]

עוד בטרם הספיקו חכמי חלם להתאושש ממלחמת הנפילים שפרצה בין שר צבאם לבין השר המופקד על ביטחונה של חלם, נפלה על ראשם צרה חדשה ועליה ארחיב ואספר בהמשך רשימתי זו.
כידוע, ציבור חכמי חלם אינו עשוי מקשה אחת, זרמים רבים בו ומספר הדעות וההשקפות עולה בדרך כלל על מספרם של בעלי הדעה וההשקפה. אחד הזרמים שצמח ועלה מתחתית הקיפחון והשתלב באופן מעורר כבד בניהול מדינת החלמאים ובעיקר בדאגה לבוחריו הוא הזרם שקרוי שק"ח (התאחדות החלמאים העולמית – שומרי הקופה). בראש אותו הזרם ניצב חלמאי קשיש שחוכמתו ידועה ברבים וגם עולה על חוכמת החלמאי המצוי (שגם חוכמתו הרבה של המצוי מין המפורסמות היא) ואין מנהיג ממנהיגי שק"ח עושה קטנה כגדולה ללא הנחייתו המפורשת של החלמאי החכם והקשיש.
ברבות השנים ראו אנשי שק"ח ברכה בעמלם והצלחתם הרקיע שחקים. כספים רבים זרמו מקופתה המידלדלת של מדינת חלם לישיבותיהם ועמותותיהם אך בעוד ששאר אזרחי חלם נאנקים וכורעים תחת המס הכבד שמוטל עליהם וגם משרתים בחיל המצב החלמאי – נמנעים אנשי שק"ח באדיקות רבה מלשרת בחיל זה כך שנטל השירות מוטל על כתפיהם של החלמאים האחרים ותעל שוועתם השמימה.
במשך שנים רבות ישבו חכמי החלמאים על המדוכה, תקננו תקנות וחוקקו חוקים כדי להסדיר ולשלב את צעירי שק"ח בשירות הצבאי אך העלו חרס בידם.
לא יכול לישון
לאחרונה גדל הלחץ הציבורי על שק"ח לאין נשוא עד כי מצאו המנהיגים צורך דחוף לכתת רגליהם לביתו של מנהיגם הקשיש והדגול באישון הליל ולעדכנו על כך. נעור החכם הזקן משנתו ובשמעו את אשר בפיהם זעק זעקה גדולה והכריז: "אנחנו מוקפים שונאים ואויבים, הרשעים האלה, שונאי תורה, לא אכפת להם, הם רוצים לגזור עלינו גזירות רעות וקשות (לשרת בחיל המצב כמובן) ואנחנו בצרה גדולה" והוסיף החכם:" אני לא יכול לישון, מי יכול לסבול דבר כזה? – נצטרך חס ושלום לעזוב את חלם ולנסוע לחוץ לארץ..."
קריאתו הכואבת של החכם הקשיש הדהדה בתבל כולה. בחלם גופה הוכו האזרחים בחרטה ומלאו בבושה גדלה על שציערו את החכם הזקן ונדרו נדר לשרת ששים ואף שבעים יום בשנה במקום צעירי שק"ח. אך מהי החרטה העמוקה של תושבי חלם לעומת גל ההזדהות האדיר ששטף את מנהיגי העולם. שערי המדינות מכל קצוות תבל נפרצו לרווחה ואלפי טלגרמות שוגרו למשרדי שק"ח ובהן תחינות ופיתויים רבים לקבלם כאזרחים מורמים מהעם במדינותיהם על נשיהם, זקניהם וטפם.
הגדיל לעשות נשיא ממשלת מדי שהכריז על מערכת חוקים חדשה בארצו שמבטיחה לחלמאי שק"ח חיים טובים ונוחים בין כותלי ישיבותיהם וגם חסינות מוחלטת מכל דרישה לשרת את הציבור כולו. "לכבוד לנו לקבל ולאזרח ציבור קדוש ופרודוקטיבי כמו הציבור של שק"ח שלבטח יתרמו תרומה רבה לאין שיעור למדינתנו", סיכם הנשיא את פנייתו הנרגשת ואזרחיו נדו והחרו אחריו בכמיהה גדולה.
ובבוקר, כשהקיץ החכם הקשיש משנתו לקולה של סופת רעמים ברוכה וקולות אזרחי חלם שנואקים תחת עולה של ממשלתם, תהה על החלום המוזר ששרה עליו ונזכר באמרתו של מייסד שבט החלמאים כי עדיף להם לחלומות שיחלמו ולא יתגשמו. נאנח החכם, התהפך לצידו השני ונרדם בשלווה. צדיקים כמובן מלאכתם תעשה בידי אחרים.

תאריך:  08/01/2013   |   עודכן:  08/01/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
חלום הירידה מהארץ של החלמאים
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
חמים ונעים, חמים ונעים.  ל"ת
חםם  |  8/01/13 14:07
2
מקסים!
נ.אילנה  |  8/01/13 18:03
3
חחחחח,נקרעתי !!!!!! ל"ת
יאצק  |  8/01/13 21:21
4
תסלח לי על הבורות לא הבנתי
עני מרוד  |  9/01/13 08:36
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
אבנר אביב
מה יודע יובל דיסקין על נושא הגרעין האירני המרוחק מאיתנו כ-1,300 קילומטרים, כשעל חמש שנות שבי של החייל החטוף המוחזק מתחת לאף לא ידע מאום? יובל כה מבולבל עד כי נדמה שזכרונו נחבל
נסים גבאי
במדינה מתוקנת לא היו צריכים להמתין שנים כדי לקבל דוח ממבקר המדינה המעיד על פגיעה בבטחון המדינה
עו"ד אברהם פכטר
יש קונצנזוס כללי שהנשיא, מרגע בחירתו, מפסיק להיות אישיות פוליטית והופך לסמל/לנציג של מדינת ישראל. שמעון פרס היה ונשאר פוליטיקאי מהזן הקלאסי הישן. פרס כנשיא חרג מסמכותו גם לפי סעיפי חוק יסוד - נשיא המדינה
ד"ר אביעד הכהן
יכולתו המוגבלת של מבקר המדינה בחקירת אזרחים, ומיומנויות החקירה של עובדי משרדו המסורים, השונות בתכלית מאלה של המשטרה, מחייבות החלטה על פתיחת חקירה פלילית נגד המעורבים בפרשת הרפז
ד"ר רון בריימן
"ואף-על-פי-כן, נוע תנוע!" אמר גלילאו גליליי אחרי שהאינקוויזיציה כפתה עליו להתכחש לתפישתו, לפיה כדור הארץ נע סביב השמש. באותה רוח ניתן לומר היום: ואף-על-פי-כן, יש ויש חלופות אחרות לאיוולת "פתרון שתי המדינות", וחובה לבחון אותן לפני שקובעים שזו האפשרות היחידה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il