X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
במשך שלושה שבועות קיבלתי את התרופה החדשה ביותר לטיפול במחלת הסרטן מהזוג שיש לי. התרופה בשם "הרבלמיד" שווה כל מחיר. בתוך שלושה שבועות רמת הסרטן בדם ירדה בחמישים אחוז. זה ממש הישג, זה ממש ניצחון
▪  ▪  ▪
שיפור פלאים בתוצאות בתוך זמן קצר [צילום: AP]
מחלת הסרטן שלי - פרק נ"ט
אלכס לוין
לא צריך לסמוך רק על דברי הרופאים, הם עמוסים בעבודה, יש להם את האגו שלהם, אלה החיים שלכם קחו עליהם אחריות. לא לוותר, תדרשו תקבלו. העיקר לא להאמין להם , לא חשוב עד כמה הם חשובים וידענים. תדרשו את המגיע לכם ואז תתפסו את המחלה בעודה באיבה ולא כאשר המצב כבר גורם לכם לכאבים עזים
לרשימה המלאה

עבר חודש ושבוע מאז התחלתי את הטיפול החדש שלי כאשר נושא הדגל הפעם היא תרופה מיוחדת ויקרה באופן מיוחד שהתחלתי לקבל בדיוק לפני חודש ושבוע בשם "רבלימיד". מדובר בתרופה החדשה ביותר לטיפול במחלת הסרטן שלי מסוג מולטיפלאי מיאלומהאו בלועזית M.M. אל התרופה הזאת כמובן מתלוות מספר תרופות נוספות כגון סטרואידים, אנטיביוטיקה, מדלל דם ותרופה שמגינה על הכליות ועוד רעלים שונים ומשונים. את כל המינון הזה אני בולע בכול יום. רק מזה אפשר להיות שבע.
את הרבלימיד אני מקבל במשך שלושה שבועות ואז שבוע מנוחה כאשר כל שאר התרופות הן קבועות ולא מפסיקים אותן כלל.
בתום המחזור הראשון נעשו לי בדיקות דם מקיפות ויש לומר שהתרופה הזאת שווה כל מחיר. בתוך שלושה שבועות רמת הסרטן בדם ירדה בחמישים אחוז, וזה מאוד משמעותי. ירידה של חמישים אחוז בסרטן בתוך שלושה שבועות זה ממש הישג, זה ממש ניצחון. ירידה מחריגה של 1500% בדם לחריגה של 600% זה ממש הישג. זה לא אומר שהסרטן ימוגר, אך זה מוביל את הגוף בהתמודדותו במחלת הסרטן בדרך הנכונה לפחות כרגע.
התרופה עד לרגע הזה לא גרמה לכל תופעות לוואי. זה טוב, ביום הראשון כאשר התרופה הגיע לביתי פתחתי את דף האזהרות של יצרני התרופה, זהו עמוד שלם של דף צילום בגודל A3 , דף צילום הגדול ביותר וכולו אזהרות. בסוף הדף כתוב שהתרופה יכולה לגרום למותך. ממש משמח. אבל הכול חלף מעל הראש כלא היה, עובדה אני עדיין חיי, לא מת ואף מצליח להדביר את המחלה. עכשיו אני במחזור השני של הטיפול בתרופה, נראה מה תהינה התוצאות בעוד כשבועיים וחצי. נקווה שהתוצאה תמשך להדהים אותי ולרדת בעוד חמישים אחוזים.
ההקרנות שעברתי לפני תחילת הטיפולים בעמוד השדרה נראה שעזרו עד מאוד, אבל את התוצאה הברורה נדע רק בעוד כשבועיים. חייב לעבור זמן עד אשר רואים תוצאות ברורות. זה הדבר שהפחיד אותי הכי הרבה - עמוד השדרה. אתה יכול להתמודד עם כל דבר אבל עם שיתוק וכאבים בעמוד השדרה זה כבר סיפור אחר.
מאז שהתחלתי את הטיפול ברבלימיד אני מרגיש פחות עייף, יותר נמרץ, הכאבים כמעט ופסקו בעצמות ובעמוד השדרה. אני מרגיש שאני חוזר אט אט לעצמי. אבל זה לא מספיק. חייבים תמיד להיות אופטימיים. רק נחישות, כוח רצון רק זה יכול להחזיק אותך בחיים, האופטימיות. הרצון לחיות.
שמחת החיים, רק בעזרת שמחת החיים שיש לי, הגוף מקבל את המרץ והיכולת להתמודד גם עם בעיות קשות. ברצוני להגיד לכל החולים החולים במחלת הסרטן כי רק הנחישות, רק האופטימיות, רק הרצון לחיות, החיוך והרצון להמשיך ולהתמודד עם המחלה, רק זה מה שייתן לכם את המרץ. היכולת, הכוח להתמודד עם המחלה ולהצליח לחיות איתה. אסור להיכנע למחלה, אסור לתת לה להכניע את רוחנו. חייבים להאמין שגם אם לא ננצח אותה אף פעם, אבל אם נצליח לחיות עוד מספר שנים טובות גם זה חשוב.
הנה אני כבר חוגג בחודש הבאה 10 שנים למחלת הסרטן שלי. כאשר חליתי נאמר לי כי מקסימום חיים עם המחלה הזאת שנה וחצי, אבל מאז יצאו לאור עוד ועוד תרופות חדשות וכל תרופה נתנה עוד מספר שנים והנה אני רחוק רחוק מעבר לשנה וחצי וטוב לי. אני מאושר במה שיש לי, מאושר מכול רגע. אני יודע כי מחר תצא עוד תרופה יותר טובה מרבלימיד ואז יהיו לי עוד כמה שנים טובות וכך אני אוכל לחגוג אתכם גם יחד את שנתה העשרים של המחלה.
והעיקר שתהיו לי בריאים.
להתראות בפרק הבא.

תאריך:  05/02/2013   |   עודכן:  05/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מחלת הסרטן שלי - פרק ס'
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
עושה לי טוב לקרוא אותך
פנחס  |  5/02/13 18:30
 
- תודה ל"ת
לוין אלכס  |  5/02/13 21:16
2
עד מאה ועשרים
דאגנית  |  5/02/13 19:43
 
- תודה ל"ת
לוין אלכס  |  5/02/13 21:28
3
פעם קראתי כתבה
העיקר הבריאות  |  5/02/13 22:29
 
- תודה ל"ת
לוין אלכס  |  6/02/13 18:14
4
גיבור-תהיה חזק................
אליפז  |  6/02/13 05:01
 
- תודה ל"ת
לוין אלכס  |  6/02/13 18:05
5
כל הכבוד ל"ת
ציפי לידר  |  6/02/13 13:19
 
- תודה ל"ת
לוין אלכס  |  6/02/13 15:21
6
כל הכבוד
ציפי לידר  |  6/02/13 13:37
7
תשמור על אופטימיות ותנצח
יניב אקרמן  |  7/02/13 00:44
 
- תודה ל"ת
לוין אלכס  |  7/02/13 07:13
8
שהאופטימיות והאל יעזרו להחלמתך
קטלין  |  14/02/13 16:29
 
- תודה ל"ת
לוין אלכס  |  14/02/13 21:11
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עליס בליטנטל
הדבר שעל פיו תקום או תיפול ממשלה חדשה בישראל הוא לכאורה נושא השוויון בנטל, דהיינו השירות בצבא. למעשה זו בכלל לא הבעיה, אלא המשבר הכלכלי שימחץ את קיום המדינה בשנים הקרובות, אם ימשיכו כל לובשי השחורים ומגדלי הפאות להתבטל מעבודה, בתירוץ שהם "נהרגים עבורנו בלימוד התורה"
מאיר אינדור
המסר הציבורי היוצא מהמהלך אינו ראוי, בוודאי שלא לנוער הציוני אמוני שגוייס לבית היהודי מתוך צפיה והבטחה, למשהו חדש נקי יותר וכו'. דווקא משום שרבים מהם האמינו בכך, צריך אחריות כפולה
משה חסדאי
מדינת ישראל של היום היא אחד המקומות הבטוחים ביותר בהיסטוריה האנושית. במידה רבה של פליאה גדולה מעל ראשיהן של המדינות הולכת ומתגבשת אימפריה גלובלית הנשלטת על-ידי אליטה בינלאומית המתאחדת במודע או שלא במודע סביב ערכי וחזון תורת ישראל
פרופ' מיכאל רוזנבאום
הפסיכולוגיה החיובית שמה דגש על מניעת בעיות פסיכולוגיות ע"י כך שהיא מעודדות את הפרט לנצל את היכולות והכישורים שלו במטרה למצוא משמעות ומטרה בחייו ובכך להגביר את הרווחה הפסיכולוגית שלו.
אריה אבנרי
בממשלת החירום הלאומית הרחבה יחולקו תיקים מכל הבא ליד כי נתניהו התחייב שלא לכלול בה שרים ללא תיק    תפקידים חדשים שניתן לשבץ בהם שרות ושרים: שר לענייני "דה וויס", שרה שתייצג את עקרות הבית, שר לענייני חתולי רחוב ושרה לענייני נשים עגונות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il