X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הגברת נתניהו לא בחרה בפוליטיקה, הגברת נתניהו בחרה לחיות ליד איש ציבור נבחר, ולכן היא זכאית להגנה מפני מפלצות שכמותכם. למה זה מגיע לה? למה זה מגיע לנו שאין כאן אחד שעוצר לחשוב לרגע שאולי מהצד השני יש בן אדם
▪  ▪  ▪
שרה נתניהו בטקס ההשבעה בכנסת [צילום: פלאש 90]

תרשו לי לפתוח בגילוי נאות. כן, דבררתי את הגברת נתניהו, זה היה לפני עוד מעט שנתיים ולמרות שעבדתי עבורה אינני מבאי ביתה. כן, כמו אז כך היום התייצבתי כקול שפוי מול השנאה שאתם מפגינים נגדה. כפי שכתבתם לפני כשנתיים כך בטוח תגידו ותגיבו. עכשיו, "שהתקרנפתי" ו"חציתי את הקווים" והמבריקים ביניכם יכתבו איך העזתי כשהתייצבתי להגן על הגברת שרה נתניהו.
אז כמו גם היום התביישתי בעוצמות הארס והשנאה שאנשים מפגינים כלפי אישה, אימא ורעיה. בפעם הקודמת הייתה המתקפה מתוזמנת על-ידי אנשים רעים על כך שהגנה בגופה על אביה, שמואל בן ארצי ז"ל מידיה של עובדת מתעללת ומאז שלשום מצאתם סיבה נוספת להראות כמה רוע יש בטבע האדם. אני מחפש את המילים כדי להגיד לכם כמה צביעות וכמה ארס יש במילים שלכם.
הגברת נתניהו לא בחרה בפוליטיקה, הגברת נתניהו בחרה לחיות ליד איש ציבור נבחר היא לא סוחרת בסמים ולא משלחת "חיילים ממשפחות" פשע לבצע פיגועים אזרחים ולכן היא זכאית להגנה מפני מפלצות שכמותכם. אז למה זה מגיע לה? למה זה מגיע לנו שאין כאן אחד שעוצר לחשוב לרגע שאולי מהצד השני יש בן אדם. איך אנחנו מרשים שכל עיתונאי זב חותם ירשה לעצמו לשחרר את חצובות לשנו כנגדה או כנגד כל אדם אחר.
אתם יושבים לכם באולפנים ממוזגים, חושבים שהשמש זורחת לכם מהתחת וזאת אחרי שקבוצה נבחרת של מעצבי שער, לבוש ואיפור עמלו שעות לעשות בכם את מה שהטבע לא נתן לכם. אתם מצקצקים על לבושה בעוד שהמראה שעל הקיר משקרת לכם. אתם מחייכים את החיוך הכול כך יודע הכול, חושבים שמותר לכם להגיד או להשמיע כל אמירה שטנית כנגד מבנה גוף או לבוש של אדם אחר. פעם חשבתם על
המאפר שלכם ומשכורתו? פעם חשבתם על נהג המונית שמוביל אתכם ומשלמים לו על הנסיעה 180 יום אחרי שביצע את משימתו.
לא, בוודאי שלא חשבתם כי אתם עסוקים בלהיות שנונים ומלאי מוטיבציה למצוא את ה"שנינות" הרגעית שתמלא אתכם בחשיבות עצמית. אתם יוצאים נגדה ונגד נפשה וגופה במילים שהם כמסרגות החורצות לא רק אותה אלא את כולנו. אין לכם כלום כנגד אמירה שלה או מעשה שלה כי אתם צריכים לעסוק בבגדיה. מאז ילדותי כנער עגלגל ויותר אשר כל חייו נלחם בעודפי המשקל אני יודע בדיוק מה חווה ילד, נער וחייל מעודף משקל.
אני הייתי שם בצד שלכאורה "החלש" - אבל זה בדיוק ההפך זה הכול שטויות, כי כשהורדתי 70 קילו הרגשתי הכי מוזנח בעולם נטול חן כולי עור ועצמות.
אני נעלב שהדיון כאן כל כך שטחי, שהדיון כאן לא ערכי ותרבות השטחיות חדרה כל כך עמוק לחברה שלנו. למעשה, התופעה המעצבנת שהתרחשה כאן ביום השבעת הכנסת מהרגע שהביאו בשידור את סוגיית השמלה התעוררה המקהלה המסיתה.
זו מקהלה באותם ערוצי הטלוויזיה אשר מובילים קו לא אמין בדיווחים שלהם על ראש הממשלה (וזה לא משנה אם אתם תומכים בו או לא - הדיווח הוא חד ערכי).
שם במגדלי הטלוויזיה הרי מדובר באותם "מובילי דעת קהל" אשר באופן שיטתי עסוקים בהובלת קמפיין השנאה. במקביל התעוררו להם כותבי הסטטוסים השנונים והעולצים, הציוצים המחודדים, והטוקבקיסטים המתמחים בדברי נאצה וכמקהלה עליזה רקדו ורמסו את כבודה.
לא היה כאן מפגש של עולמות כפי שקורה ביבשת הגדולה שאתם כה כמהים לדמות לה, אמריקה, בה "משטרת האופנה" פוגשת את הפוליטיקה מיידי יום. אבל כן, לא ביקורת אלה פרץ של תגובות אכזריות על גבול האנטישמיות. בתפקידי כדובר הסוכנות אני עוקב מקרוב אחר אירועים אנטישמים. ובשנאה שאתם כותבים ומפגינים כלפי שרה נתניהו אתם לא פחות ממפיצי השנאה כלפינו.
ושאלה נוספת לכל הצבועים, האם גבר היה זוכה להתייחסות כלפי הלבוש שלו? מיותר לציין שמרבית הגברים הישראלים רחוקים שנת אור להיות הדגל לפני המחנה המוביל אמירה אופנתית כל שהיא. שלא לדבר על החליפות הגבריות של חברי הכנסת או על דרכם לבית הנבחרים.
תמיד שמדובר בנשים אתם יורדים מהפסים ומתחילים להיות מפלצות. אז בא סוף השבוע ואתם תתענגו על עיתוני השבת שבטח גם שם יכתבו על שרה והשמלה.
עיצרו רגע וחישבו, אל תמהרו להטיל את כובד משקלכם על דברים פעוטים. ולך הגברת נתניהו תישאר עוד צלקת שאולי בבוא היום תגליד וימי ההיסטוריה לא תשפוט אותך על-פי המראה, אלא על מה שאני ראיתי בשעות המעטות איך עמדת כלביאה להגן על אביך. ממעשה זה אנחנו צריכים ללמוד. את מה שעשו ברשתות החברתיות עוד ילמדו במסגרת קורסים על האנטישמיות החדשה. שבת שלום.

תאריך:  07/02/2013   |   עודכן:  07/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
עצרו את השנאה - מילים הורגות את הנפש
תגובות  [ 12 ] מוצגות  [ 12 ]  כתוב תגובה 
1
שני צדדים לאמת
יוסי מ  |  7/02/13 18:10
2
אתה ה'לקקן' האמנם איש אמין ?  ל"ת
לכותב  |  7/02/13 23:59
3
אתה צודק בכל מילה
במבה  |  8/02/13 01:08
 
- במבה, אל תהיה תינוק ופתי
שאלתיאל קוואק  |  9/02/13 19:43
 
- לשאליתיאל שרה כן זכתה
ירדנה  |  10/02/13 08:05
4
עובדת מתעללת?
יניב מויאל  |  8/02/13 01:28
 
- הוכח שהעובדת אכן מתעללת
ליניב  |  10/02/13 08:15
5
פתרון פשוט:
ביאטריס  |  8/02/13 06:11
6
עופר לפלר נעשה "פובליסיסט"
עלק  |  8/02/13 09:29
7
עליזה בגין
עליזה בגין  |  8/02/13 10:34
8
עופר לפלר,אכן הכוח ממגנט
יריב אבנר  |  9/02/13 10:35
9
לפלף נכבד
מזכיר_המדינה  |  9/02/13 17:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
יצחק קקון
כאשר מרן דיבר על הבית היהודי כ"בית של גויים", הם קמו וזעקו. והנה היום, כשאנו רואים את החיבור המסוכן בין בנט ללפיד, כולנו רואים את גדולתו של מרן
אביתר בן-צדף
עוד כמה תגובות קצרות בדרך כלל - גם מהמותן - בנושאים גדולים כקטנים, שהציקו לי, או עניינו אותי    והפעם - הוקרה, שחיתות, תרומה, זר צנינים, ממ"ד, טיפש ושילוב,
רותי איזיקוביץ
אתם פשוט מסַכנים את הדמוקרטיה בעצם היותכם מפקדים (זוטרים) בצבא. למעלה מזה ממילא לא תגיעו. לשם מגיעים רק מעטים, רק דגמי החיקוי של האלופים יאיר נווה מפרשת האלות בעמונה, ואלעזר שטרן מפרשת החייל המצטיין חננאל דיין. הם פשוט אינם מסכנים את הדמוקרטיה
יחיאל אמיתי
צריך למצוא דרך כיצד לחדור למוחם של כל אחד ואחד מ-4 מיליון בקירוב של הנהגים, בזמן אמיתי ומעשי, כאשר הם על הכביש. צריך לשנות את נורמת ההתנהגות שלהם בפרק הזמן שבו הם נוהגים ברכבם. צריך לדבר אל הנהג בזמן הנהיגה ולתאר בפניו מה צפוי לו אם יבצע את אשר הוא רוצה לבצע
הרב ישראל מרגלית
מה באמת רוצים לפיד ובנט להשיג בברית ביניהם והאם בעצם מה שצריך זה לתת להם שולחן ריק שיכו בנו?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il