X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
קשר השתיקה של כתבלבי התקשורת וה"יבסקציה" (המחלקה היהודית) בשב"כ בפרשת רצח רבין
▪  ▪  ▪
משמאל: אבישי רביב, "שמפניה" [צילום: פלאש 90]

הסערה שחולל התחקירן-עיתונאי האוסטרלי טרבור בורמן שחשף את פרשת בן זיגייר עוררה את המזדעזעים-סלקטיבית בתקשורת יחדיו עם הח"כים הטרויאנים: אחמד טיבי, זהבה גלאון ודב חנין שקפצו על החשיפה כנשוכי נחש ומוצאי שלל-רב והזדמנות פז להכפיש את ישראל שבנימין נתניהו עומד בראשה.
לצערי הרב, מאז חשיפת זהותה של ה'שמפניה' כסוכן שב"כ לעלילות סרק על-יד האתרוגן-עיתונאי 'הכי אמין' במדינה, אמנון אברמוביץ', הפסקתי להאמין לכל מה ש'קדושי' המוסד והשב"כ הפוליטיים אומרים ומעידים, וביתר-שאת מאז ש'שומרי הסף' מועמדים לפרס אוסקר, בסרטו האנטישמי-סלקטיבית של השמאלן-קיצון דרור מורה - ואבוי לחרפה!
זו לא הפעם הראשונה שאני נפעמת מההזדעזעות הסלקטיבית בתקשורת הישראלית. עודני תוהה מתי פרשת ה'שמפניה' ורצח רבין יסעירו את הסמול והתקשורת באותה מידה? הרי מדובר בסוד הכי גלוי במדינה ה'יהודית והדמוקרטית' היחידה במזרח ה"שימון" החד"ש - שהוא עדיין סודי!
יצחק רבין יכול היה להיות בין החיים
הפעלתו של סוכן השב"כ אבישי רביב שהסתיימה ברצח ראש ממשלה בישראל (רצח המשמש ככלי נשק פוליטי בידי המתיוונים נגד החגבים) אמורה הייתה לזעזע שבעתיים את החרדים ל'דמוקרטיה' מפרשת בן זיגייר. אך כצפוי, זה לא קורה מסיבה גלויה: מדובר בהפעלת סוכן פוליטי נגד ה'אויב' היותר מסוכן לדידם, נגד יהודים חפים במטרה לקדש עליהם את הסכמי פשע אוסלו עד לגירושם מארץ ישראל - כי המטרה בסמול מקדשת את כל האמצעים כידוע!
סוד גלוי שכווווולם יודעים: אילמלא מעלליו ועלילותיו של סוכן השב"כ המסית והמדיח בגלוי לרצח רבין, אבישי רביב (שעד היום ממומן על-ידי המדינה ה'יהודית' וה'דמוקרטית'!) בשליחות השב"כ של אוסלו ובהכשרת הפרקליטות של רבין ואוסלו (שגם עליו, כמו על בן זיגייר, אמרו מפעיליו כשנתפסו בקלקלתם, שהיה סוכן 'לא מושלם') - אילמלא רביב, וללא ספק, רבין היה היום בחיים - והם עדיין שותקים!
גילוי נאות: אינני מאמינה שמכדורי הסרק של עמיר נרצח רבין ואני מסתמכת על תחקירים ועדים אמינים!
אך בהנחה שרבין אכן נרצח על-ידי סוכן שב"כ בעברו, יגאל עמיר, ובשמו המחתרתי 'התימני הקטן' - לגירסת השב"כ ועל-פי עדותם: רבין נרצח ב'ניסיון השלישי' של עמיר לפגוע ברבין לאחר שנכשל פעמיים.
מדוע 'שמפניה' לא סיכל את הפגיעה?
היעלה על הדעת ששום תחקירן ישראלי בתקשורת לא תהה מעולם ובגלוי: מדוע לא סיכל אבישי רביב (שותפו גם למחתרות הפיקטיביות של עמיר בשב"כ!) את הפגיעה ברבין לאחר הניסיון הראשון? או השני? מדוע איפשר רביב לעמיר 'להצליח' ב'פעם השלישית'? ולהכריז "הפעם פיספסנו" בטרם נודע דבר מותו של רבין? כך על-פי עדותם!
עד כדי כך רבין לא מוערך ושווה חקירה ממלכתית כדי לשים קץ ל'שמועות', לספקות, לשאלות ולתמיהות שהעלתה גם בתו דליה רבין השותקת גם היא?! למה מחכים רודפי הצדק וה"חרדים לדמוקרטיה" בתקשורת? שאיזה עיתונאי זר יעשה עבורם את המלאכה? או שגם אז זה לא יקרה ועלינו לחכות לעוד שלושים שנות רדיפה, הסתה, השחרה, הכפשות, עלילות ובדיות פוליטיות כדי לגלות את האמת ואת מה שידעו בזמן אמת קורבנות רצח ארלוזורוב, הסזון, 'אלטלנה', הכסת"ח של הפרקליטות מרגלית הר-שפי או הקורבן האומלל עמוס ברנס הי"ד? שגדול שופטי ישראל חיים כהן העיד בפניו: "לא לך יש אות-קין על המצח, לנו למערכת המשפט יש אות-קין". האם גם התבטאות זו של שופט בישראל לא שווה חקירה?! היצאנו מדעתנו?
מדוע לא חוקרים בתקשורת על שום מה הצטער מרה העיתונאי אמנון אברמוביץ' ולמה התכוון המשורר באומרו: "לא רציתי להיות זה שנותן מתנות-חינם לימין"?!
הבה נשער בנפשנו גרסה הפוכה לקראת חג הפורים (ומי יתן שנזכה לנפילת הפור לטובה ולברכה ונתחיל לחיות כפי שיהודים אמורים לחיות ולהיות ישרים, הגונים ואמינים זה לזה תחילה כדי להיות ראויים לארץ חמדה, ואולי גם לזכות עוד הפורים הזה לאפות את אוזני המן-אחמדינג'אד. אמן!) והרי התסריט:
ראש ממשלה נרצח בישראל והעיתונאי יואב יצחק חושף את זהותו של סוכן שב"כ כחרדי המתגורר בחברון ומוכיח שהיה בידו לסכל את הרצח, ולא די שהסוכן החרדי מעל בתפקידו, הוא גם מעורב עד עומק נשמתו ברצח רבין ובעלילות סרק נגד אנשי סמול? האם גם אז התקשורת הייתה מחרישה וממלאה פיה מים? או שאורוול שוב צדק לגבי הסמול: "אין שום פשע, שום פשע בכלל שלא ניתן למחול עליו כאשר 'הצד שלנו' מחולל אותו..."!!!
זעקי ארץ!

תאריך:  17/02/2013   |   עודכן:  18/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
צביעותם אומנותם!
תגובות  [ 15 ] מוצגות  [ 15 ]  כתוב תגובה 
1
נאוה,מאמר מעולה.רק לידיעתך,כבר
נתין מדמנת ישראל  |  17/02/13 18:53
2
היתנקשות פוליטית
מנגו  |  17/02/13 22:58
 
- שאלה למנגו:מדוע לא נעצר עמיר ל
קורןנאוה טבריה  |  18/02/13 04:45
 
- ניתוח פסיכולוגיסטי אכסיומטי
לא שווה תגובה.  |  18/02/13 06:26
 
- תגובה בולשביקית צפויה! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  18/02/13 10:04
3
אל תעמוד על סבל אחיך מהצד
כואב הלב  |  17/02/13 23:03
 
- צודק בהחלט הלוואי שהיו לי הכלי
קורןנאוה טבריה  |  18/02/13 05:09
4
שאלה לנאוה
מ.כ.  |  18/02/13 13:50
 
- תשובתי:הרב בני אלון שידע שאביש
קורןנאוה טבריה  |  18/02/13 18:11
5
יואב יצחק החליק על השכל !
נירון קיסר   |  19/02/13 11:08
 
- הפוך
בדיוק הפוך  |  19/02/13 15:58
6
דליה לא שותקת, היא חסרת אונים.
אהוד פרלסמן  |  20/02/13 00:59
 
- דליה רבין יודעת את כל מה שאני
קורןנאוה טבריה  |  21/02/13 06:02
7
נאווה ברכות על המאמר
מגיב ותיק  |  20/02/13 02:32
 
- תודה=האמת של עם ישראל! ל"ת
קורןנאוה טבריה  |  2/03/13 11:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת האסיר X
אברהם פכטר
בעקבות תחקיר עיתונאי שפורסם בטלוויזיה האוסטרלית, התברר שב-2010 התאבד האזרח בן זיגייר בכלא בישראל. על הפרשה הוטל איפול מוחלט, מכוח צווי איסור פרסום. ההיגיון הבריא אומר, שמדובר בפרשייה ביטחונית חמורה שסיכנה את ביטחון ישראל    מלחמה חשאית דורשת גם מהלכים סודיים
איציק וולף
ראש הממשלה התייחס לראשונה לפרשת מותו של איש המוסד בן זיגייר    "באף דיון אין לזלזל בבטחון המדינה, אנחנו לא כשאר המדינות"    "סומך לחלוטין על כוחות הביטחון ועל רשויות המשפט"
עו"ד חיים שטנגר
הגיע הזמן שהגורמים המופקדים על בטחוננו, דוגמת המוסד, שירות הביטחון הכללי, שלוחות אגף המודיעין והממונה על הביטחון במשרד הביטחון, ידעו כי אולי אפשר להסתיר מעצרו של אדם ולהעלימו מידיעת הציבור, תקופת זמן מסוייימת בנימוקי בטחון המדינה, אולם אם אותו אדם אינו עוד בין החיים, קשה לשמור - לפחות את עובדת מותו - מידיעת הצבור
איציק וולף
ממשלת אוסטרליה ביקשה מישראל לחשוף בפניה את כל המידע הנוגע למותו של איש המוסד האוסטרלי שנכלא בזהות בדויה בכלא איילון    "רוצים לתת לישראל הזדמנות להגיש הסברים"
רפי לאופרט
קשה לקבל ולהשלים אם האופן המוזר, הקרתני והסנסציוני שבה מטפלת מדינת ישראל של המאה ה-21 באירועים חריגים שאינן בהם יותר מרשלנות דילטנטיות ומידה רבה של חכמת חלם    אלמלא היה עצוב לראות שאיננו לומדים מהניסיון ואיננו מתבגרים בתגובותינו המנטליות אפשר היה לשבת ביציע ולגחך את עצמנו לדעת...
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il