X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אם הפלשתינים באמת רוצים בשלום - הם חייבים ללמד וללמוד שלום. בשנת 2013, עשרים שנה לאחר חתימת הסכמי אוסלו, הנרטיב של אמצעי התקשורת ומערכת החינוך של הרשות הפלשתינית הוא שנאת יהודים וישראל
▪  ▪  ▪
הפלשתינים. דורשים זכויות על חשבונה של ישראל [צילום: פלאש 90]

מהרגע שפלשתינים קיבלו על עצמם את האחריות על חינוך ילדיהם, בעקבות הסכמי אוסלו, הם מלמדים מגיל שנה את ילדיהם לשנוא ישראלים ויהודים, כאשר ההישג העילאי הוא למות בשעה שהם הורגים יהודים. התוצאה - מעל 1,500 יהודים, שכולם נרצחו תחת הדגל של "קורבנות שלום". האם שלום הושג? - כלל וכלל לא. למעשה, השלום רחוק עוד יותר מהאפשרות להשגתו.
הסכמי אוסלו, הרעיון לתת לערבים מדינה, להסכים לשימוש בשם "פלשתינים", ובכך לתת להם את הגושפנקא להיות אומה ערבית חדשה, על חשבונו של העם היהודי, הייתה טעות ענקית שישראל עשתה בחופזתה.
בעזרת ישראל וחוסר הדיפלומטיה ציבורית שלה, העולם בחר לשכוח, או שמעולם לא ידע, שהאוכלוסיה הערבית שישראל "זכתה" בה בשנת 1967 היא לא מקומית.
על-פי המנדט על פלשתין, שלימים הפכה להיות מדינת ישראל, הערבים שחיו בארץ, אם כך בחרו, יכלו להישאר לגור ולקבל את כל זכויות האדם, אך ללא זכויות לאומיות. מבחינה החוק הבינלאומי, ישראל זכאית לבעלות על אדמות יהודה ושומרון, שכינויין השגוי הוא "הגדה המערבית" ובוודאי זכאית לבנות שם.
אבל כל זה לא מה שהערבים לומדים ומאמינים בו.
כשאנשים חסרי מושג, ביניהם הם אפילו ישראלים שמשרתים בממשלה, טוענים שישראל כבשה את אדמות יהודה ושומרון, השאלה היא 'כבשה ממי?', אחרי הכל ישראל לא כבשה את יהודה ושומרון ממדינה ריבונית.
כל ישראלי צריך לדעת את זכויותיו לאדמות ארץ ישראל ומה הן אדמות אלה. ברגע שהם יודעים זאת הם גם מאמינים ופועלים על-פי אמונתם. לבטח ישנה דרך לתקן את העוול.
אם הפלשתינים באמת רוצים בשלום - הם חייבים ללמד וללמוד שלום. בשנת 2013, עשרים שנה לאחר חתימת הסכמי אוסלו, הנרטיב של אמצעי התקשורת ומערכת החינוך של הרשות הפלשתינית הוא שנאת יהודים וישראל. למרבה הצער, בעוד שבתי הספר ומרכזי הנוער של הרשות הפלשתינית מלאים בשנאת יהודים, נעדרת חשיבת נגד להתמודדוץ עם הנרטיב של שנאת יהודים זו. אם ממשלת ישראל לא תביע את עמדתה, די מהר ארה"ב לא תהיה שונה ממדינות אירופה שאינן תומכות בישראל, ולמעשה עושות את עבודת הערבים לחתור תחת עמדת מדינת ישראל בעולם.
במרכז האוניברסיטאי אריאל, בשומרון, במרכז למשפט ותקשורת המונית, בראשותו של פרופ' אברהם ציון מנסים לחקור הרשות הפלשתינית ונאמניה. יחד עם החקירות, המרכז מחפש דרכים חלופיות לאגדת שתי המדינות. למרות שהערבים, בהתנהגותם, ביטלו את הסכמי אוסלו, הם עדיין רוצים מדינה ולאום משלהם, הכל על חשבון ישראל.
במרכז למשפט ותקשורת המונית חושבים שירדן צריכה להיות מדינת "פלשתין". ומכיוון שהפוליטיקאים לא מתכננים יותר מיום אחד קדימה, מחובתם של עורכי הדין, האקדמיה והאנשים לדמיין את ישראל בעוד 10 שנים מהיום וליזום ולהחדיר את הנרטיב והאג'נדה. זה כולל חלופה לתוכנית שתי המדינות הכושלת.
הנרטיב שצריך להדגיש ולהפיץ הוא לחזק את ישראל ולבטל את פתרון שתי המדינות.
הצעד הראשון הוא לספח את יהודה ושומרון לישראל. על-פי המנדט לפלשתין שעדיין מחזיק באופן חוקי, הערבים המתגוררים שם יהיו תושבים בעלי זכויות אדם מלאות ולא זכויות לאום. אחת הסיבות לכך, זה יביא לסיום דכדוכה של ישראל מחו"ל. ממשלות האיחוד האירופי, במיוחד שוויץ ובריטניה, שופכות מיליוני דולרים לארגונים, שמבחינה פוליטית נוטים לשמאל, הפועלים נגד האינטרסים של מדינת ישראל בכך שהם תוקפים, באכזריות, את הקהילות היהודיות ביהודה ושומרון, שאותן הם מתייגים "התנחלויות".
היבט נוסף, במקרים רבים הדמוקרטיה הישראלית מזיק לישראל. כאשר חברי כנסת ערבים-ישראלים יוצאים מהאולם שבו מתקיים טכס ההשבעה של ההכנסה הנבחרת החדשה, כך שהם לא יצטרכו להיות באולם כשההמנון הלאומי של ישראל מושר, לישראל יש בעיה מבפנים. הבעיה לא באה מהערבים השונאים שחיים ביהודה ושומרון, אלה שחונכו לשנוא יהודים, אלא גם מערבים בעלי אזרחות ישראלית, שפועלים כגיס חמישי. ערבים-ישראלים אלה ילכו כנגד ישראל בפעימת לב מהירה. כשערבי יכול לקנות, ללא הגבלה, דירה בכל מקום בארץ ויהודי לא יכול לקנות בית או רכוש באזור שפלשתינים חיים בו שבאופן חוקי שייך ליהודים, משהו מאוד לא בסדר. ואף אחד בישראל לא שם קץ לכך.
ישראל נותנת הרבה יותר מדי זכויות לצד השני, לערבים, שלא מגיע להם. ישראל אינה צריכה לשקר, כיון שסיפור העובדות והאמת שלה מדברים עבורה בגדול. ישראל תמיד בהגנה וזה בגלל חוסר הדיפלומטיה הציבורית ויחסי הציבור הנכונים. כתוצאה מכך, ישראל זוכה בכל קרב, אך מפסידה בכל מלחמה. לא משנה תוצאת האירוע, בסופו של דבר מאשימים את ישראל. זה הסטנדרט הכפול שישראל איפשרה שהעולם ישליך עליה.
כדי לתקן את העוול אתה צריך לעשות את הדבר הנכון.
נשיא ארצות הברית חושב שיש לתת לפלשתינים מדינה על חשבון היהודים ומולדתם, ישראל. חייבים לתת לו את העובדות ולהצהיר שלעולם לא יהיה שלום כל עוד שהערבים לומדים תעמולה נאצית ורצח עם.
ממשלת ישראל צריכה לדרוש מארצות הברית לעזור לתקן את העוול או להישאר מחוץ לזה. לא משנה מה, פעם אחת ולתמיד לסים קץ להושטת יד לשפיכת דם יהודי.
מאז הקמתה מדינת ישראל מתנהגים אליה שלא כראוי.
המסר הוא: מדינת ישראל היא הביטחון ופוליסת הביטוח של העם היהודי ולא משתפים אויב חבלן בפוליסת ביטוח זו.

תאריך:  19/02/2013   |   עודכן:  19/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
שלום לא בא על חשבון דם יהודי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
אבל זה מה שרבין אמר
נירון קיסר   |  20/02/13 12:39
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
רותי איזיקוביץ
הצבא משתלט כבר לא מעט שנים על האזרחות, הן באמצעות קציני מילואים והן באמצעות קצינים בשירות פעיל. הוא קובע לא רק טקטיקה אלא גם אסטרטגיה מדינית
אסף גבור
ברשות הפלשתינית מתכוננים ברגשי מרמור לביקורו של ברק אובמה בישראל. אמריקה, מתלוננים בכירי הרשות, מגבה את הדרישות הישראליות המוקדמות למשא-ומתן, במקום את שלנו: ירושלים, שיבת הפליטים ושחרור המחבלים. התקווה הפלשתינית נמצאת באירופה
איציק וולף
נשיא המדינה טען בפני משלחת סנאטורים אמריקנים כי הפתרון היחיד שיאפשר שלום הוא הקמת מדינה פלשתינית עצמאית    "בונים ממשלה כדי שלשלטון יהיה את החזון הנכון"
אליקים העצני
אנו עדים למתקפה מחודשת של 'מחנה השלום', שהחלה עוד לפני שנודע על בואו של אובמה - לעצור מיד את הצמיחה הנמשכת בהתנחלויות ולצרף מיד הסכמה ישראלית לסטטוס של מדינה שאבו מאזן חטף מן האו"ם. הרגשת דחיפות גדולה מפעמת בשורות שוחרי פלשתין היהודים, והיא נובעת מן ההרגשה שעוד מעט ההתנחלות תחצה קו אדום בלתי הפיך
עופר וולפסון
ההפגנות הגדולות ביותר מזה שנים פרצו בכמה מקומות בגדה המערבית בין כוחות הביטחון למפגינים פלשתינים שהפגינו לאות סולידריות עם אסירים שובתי רעב בבתי הכלא בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il