X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
חסידי סטולין-קרלין שבאו לשתות "לחיים" עם האדמו"ר לכבוד פורים, הופתעו כאשר ביקש מהם להשאיר אצלו את מכשירי האייפון למיניהם. כך נלחם האדמו"ר בבעיית הטלפון הסלולרי, בלי רעש וחרמות
▪  ▪  ▪
[צילום: AP]

בכל השנים לא נמנה האדמו"ר מסטולין-קרלין על מי שלוחמים נגד המחשבים, האינטרנט, האייפונים ודומיהם. הוא עובד בשקט ועם חיוך, ואעיז לומר - בצורה חכמה. גם הוא סבור, כי יש לנו עסק עם צרה צרורה שצריך למצוא לה פתרון, אבל בניגוד למי שרוצים לעשות זאת בכוח האיסורים והחרמות - הוא לא מאמין שזה יעבוד. הוא מטיף לחסידיו בשקט מאחורי הקלעים ומצליח יותר מכל מקום אחר.
ובכל זאת, כמו בכל מקום אחר, ישנם מי שאינם מוותרים על האייפון. אז מה עשה האדמו"ר? בימים האחרונים הוא ארגן רשימה למי מחסידיו יש מכשירים כאלו, וכאשר עברו בפורים ל"לחיים", הוא ביקש מהם את האייפונים. כאשר מישהו צלצל, הרבי בכבודו ובעצמו ענה. הוא שלח טקסטים של דברי תורה לכל מי שהתעניין מדוע לא עונים.
למען האמת, לא כולם נפלו בפח. מי שלא היו ראשונים ושמעו מה שהרבי עושה, מיהרו הביתה והחליפו את המכשירים - לקחו את הישן ואותו נתנו לרבי. חלק אחר, שלא רצו לעשות את המשחק הזה, ויתרו והפעם לא עברו ב"לחיים"; הם יעשו זאת בשבת, כשהרבי לא יכול לבקש את האייפון. וכך מספרים חסידיו על מה שהתחולל:
כשיתפקחו משכרותם, רבים מחסידי קרלין יגלו, כי אין להם את מכשיר הסמארטפון. כבכל שנה הגיעו מאות החסידים לבית המדרש של החסידות בגבעת זאב, ועברו לקבל "לחיים" מהאדמו"ר ולשתות 777, כל אחד לפי המידה שימזוג לו הרבי.
אולם, מבין כל העוברים, הייתה רשימה מיוחדת שבה פורטו שמותיהם של אלה המחזיקים אייפון, גלקסי, או בלקברי. כשהגיעו לאדמו"ר, הם התבקשו להשאירו שם. מהר מאוד עברה השמועה, ורבים מאלו שעודכנו, דאגו להגיע עם מכשיר מדגם ישן יותר. אך לא תמיד זה סייע, ומי שידעו בבירור שיש לו גם סמארטפון, נאלץ להתחייב להביאו עד הלילה.
ה"עיקול" של המכשירים הפתיע את הנוכחים, מכיוון שעד כה לא פורסם איסור בקרב החסידות בנוגע לשימוש במכשירים כאלו. למרות הכל, השמחה במקום הייתה רבה והתזמורת הקפיצה את כולם, עם או בלי סמארטפון.

תאריך:  26/02/2013   |   עודכן:  26/02/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האדמו"ר "עיקל" את האייפון
תגובות  [ 2 ] מוצגות  [ 2 ]  כתוב תגובה 
1
החסידים ינכו האייפון מתרומותיה
ירון זכאי 1  |  26/02/13 15:44
2
אייפון
יפהיבנאל  |  7/06/13 15:33
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
פרופ' רן חרמש
הדרך הנכונה להתמודד עם נושא השוויון בנטל אינה לגרור אותם בכוח ללשכות הגיוס ולבקו"ם. הדרך הנכונה היא לחיילם ולהציבם במחנות צבאיים של חיל החינוך. במהלך שנת שירותם הראשונה, יזכו המגויסים להשכלת יסוד, לידע ברמה סבירה של לימודי הליב"ה
אברהם בן-עזרא
הרישום הפורמלי בפנקס המהנדסים, המעיד על מהנדס כאילו הוא מוסמך לתכנן מבנים ללא הגבלה לאור השכלתו וכישוריו - אינו מספיק, ולעתים אינו נכון ולא משקף את המציאות על אודות הכשרתו והתאמתו של המהנדס, שעלול להיות בעל מקצוע אחר - ובכל מקרה, לא קונסטרוקטור
צ'לו רוזנברג
למרות הפרסה והדיונים הכה רדודים והבלתי רציניים, הממשלה החליטה לאמץ את המסקנות וההמלצות על-אף הניסיונות של מרבית השרים לקבור אותן קבורת חמור. התעודות שפורסמו ממחישות היטב איך מחליטות ממשלות ישראל בנושאי ביטחון לאומי, מה עומק הדיונים ומה יודעים השרים, מה יודע ראש ממשלה ומה מעניין את כולם- לשרוד!
עו"ד זיו שרון, עו"ד ניר הורנשטיין
בפס"ד חדש קובע ביה"מ העליון כי המבחן הקובע לעניין מיסוי נדל"ן איננו אופן הרישום בטאבו אלא אופן השימוש בפועל
אלכס נחומסון
חוסר תום הלב של מפיקי ויוצרי "נוסחאות האוסקר הישראליות" זועק לשמים. כעת הם מנפנפים ב"כיבוש ובדיכוי", ב"וואלס עם באשיר" הם זעקו נגד מלחמת לבנון עם רמיזות לשותפות בטבח, ב"עג'מי" הטיפו על הפליה והזנחה של ערביי יפו הישראלים, בג'נין-ג'נין - ישראל הלוחמת בטרור הפלשתיני הרצחני מוצגת כפושעת מלחמה. כלומר - יפו, לבנון והשטחים שזורים ברעיון הבסיסי: ישראל זה רע, ערבים זה טוב
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il