X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
הייתי מצעי לביבי נתניהו לעשות צעד אמיץ ולהביא לבחירות חדשות, כי רק בגלל הקדמת הבחירות שלו ושל ליברמן נחתה עלינו הצרה הצרורה הזו ששמה ברית בנט-לפיד. חלקו הארי של העם אינו חפץ בחסימת הכלכלה והשלום ומי שמביט היטב במצב רואה בדיוק איזה עתיד יהיה לנו עם שתי ה"פושרים" החדשים: בנט את לפיד
▪  ▪  ▪
נפתלי בנט, יאיר לפיד. האוויר בבלון הנפוח צפוי להתפוצץ [צילום: פלאש 90]

כששומעים על הברית הבלתי קדושה בין ה"ליברל" שרשימתו משופעת ב"אנשי שמאל" לסרבן פינוי המתנחלים ושברשימתו יושבים כהניסטים קיצוניים, הרי שההלכה מורה לברך על "שעשה ניסים לאבותינו בימים ההם ובזמן הזה". אבל מאחר שהברית הזו היא רק "אד הוק" עדיף לברך על כך בלי שם ומלכות. ממש מצמרר לראות כיצד נושאים אמיתיים של חיים ומוות הופכים לשוליים ואילו נושאים שוליים הופכים לעיקר. דעותיי על צביעות המחנה החרדי-ציוני ידועות ולא אחזור כאן באריכות עליהן אבל אלה הנלחמים נגדם אינם אלא צבועים הרבה יותר.
כשרואים את הרב בן דהן - המחזיק בעמדות חרדיות ממש בנושא חומרות ההלכה והיחס למעמד האישה ביהדות , כורת "ברית צבאית" - תרתי שמע, עם גב' יעל גרמן שרק תמול שלשום הניפה במר"צ ובהרצליה את הדגל האנטי דתי זה פשוט יותר ממגעיל. כשמוצאים את אותה גרמן ממר"צ - אשת "שלום עכשיו" ב"חתונה פוליטית" עם אורי אריאל שהיה הסמן הימני ב"אחוד הלאומי" ועם הגברות הכהניסטיות סירטוק ומועלם זה פשוט מצמרר!, והכל בשביל המיליטריזם השדוף. לתפארת "אנשי שמאל" כמו עופר שלח, רות קלדרון והגרמנית מהרצליה. ובראש ה"פורים שפיל" החדש יאיר לפיד ה"ליברלי" רוקד "טנגו צפרדעים" עם סרבן פינוי המתנחלים ואיש האפרטהייד מר בנט. בשורה התחתונה קוראים לזה: השנאה מאחדת את השורות. למצב הזה מגיעים אנשי דתיים לאומנים כאשר רצונם ל"התייפות" מדתיותם לפני שוכני בתי הקפה של שיינקין והסביבה ומנגד כאשר מלך ה"ליברלים" מתנער מהערבים בתיעוב לאומני וגזעני של "זועביז". וכך הופכים הזרזיר והעורב לשותפים.
להביא לבחירות חדשות
הייתי מצעי לביבי נתניהו לעשות צעד אמיץ, ולא בגלל שאני כל כך שש שהחרדים ישבו בגועליציה, ולהביא לבחירות חדשות, כי רק בגלל הקדמת הבחירות שלו ושל ליברמן נחתה עלינו הצרה הצרורה הזו ששמה ברית בנט-לפיד. חלקו הארי של העם אינו חפץ בחסימת הכלכלה והשלום ומי שמביט היטב במצב רואה בדיוק איזה עתיד יהיה לנו עם שתי ה"פושרים" החדשים: בנט את לפיד. אחרי שיתחילו לגייס את החרדים ויתמלאו בתי הכלא באותם מסורבי גיוס (אולי יהיו גם ערבים במסורבים...) או - אז נראה שלא עשינו כלום. מהברית הזו - של שני ה"קמיקאזים" לא תצא כלכלה כלשהי ובטח לא יצא הסדר מדיני.
מעניין כיצד תגיב הגרמנית כאשר הסירטוקית תבקש לבנות עוד ועוד התנחלויות ותתפרע בעירה חברון נגד הרוב הפלשתיני המדוכא שם, ואילו בנט ירצה לספח את רוב הגדה המערבית בלי זכויות לתושביה. מעניין יהיה כאשר עופר שלח ויאיר לפיד יפגשו את אבו מאזן ויציגו לפניו את אורי אריאל ואת גב' מועלם ו/או אורי אורבך כ"שותפים טבעיים" למו"מ. אז מר נתניהו, חבל שנחכה לחריקות ולחארקות הללו ולכן עדיף שתצא לבחירות ואז אני מבטיח לך כי האויר של ה"בלונים" מ"יש עתיד" ומה"בית היהודי" יתפוצצו בבום גדול. בנט כבר לא יעבור את העשר ולפיד יצנח מתחת לחמש עשר'ה. צריך גם מנגנון הסברה קל כדי להציג לעם את הבדיחה המקאברית הזו ששמה "ברית לפיד- בנט" על כל ניגודיה וקיטוביה. לבנות על ממשלה עתידית של מתנחלים וכהניסטים יחד עם אנשי "שלום עכשיו" זה כמו לערוך חרקירי לאור יום.
לחרדים הציונים נותר לי רק לשלוח חיוך של בוז. בפעם המי יודע כמה הוכח לכם ידידי מ"יהדות התורה" ומשס למי נתונה אהבת ה"כיפות הסרוגות" כאשר השאלה היא בין דרך היהדות לדרך הלאומנות והחילוניות. אתם שאתמול הגנתם על המתנחלים מ"גוש קטיף" ועל סרבני הגבעות חמומי המוח שוב חטפתם מהם סטירה עזה. אתם בקשתם בשבילהם כספי סחטנות והם רוצים לגזול לכם את כבשת הרש. מתי כבר יחלחל לראש שלכם כי מה שגדולי ישראל טענו - שה"מזרחי" אינם אלא חילוניים יותר מהחילוניים, הוא אשר יהיה לעד, עד בוא גואל צדק?!.

תאריך:  04/03/2013   |   עודכן:  04/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אחרית הימים
תגובות  [ 13 ] מוצגות  [ 13 ]  כתוב תגובה 
1
"זועביז" כולל גם את
הרב קאופמן  |  4/03/13 15:41
2
צעק צעק אכלתם אותה ל"ת
ותאכלו עוד  |  4/03/13 18:03
 
- מי שיאכל אותה זה אתה לנו מחכה
שינשין  |  5/03/13 09:50
3
הדרך ההגיונית: בחירות חדשות
דאגנית  |  5/03/13 07:44
4
פרזיטים ופונדקאים
שוחר-שלום  |  5/03/13 11:27
 
- מיהם הפרזיטים האמיתיים?
אליהו קאופמן  |  5/03/13 12:09
 
- צעק צעק אכלתם אותה ל"ת
ותאכלו עוד  |  5/03/13 22:51
 
- למה מתכוון הרב קאופמן?
דאגנית  |  6/03/13 09:02
 
- יש לך חוסר בהבנת הנקרא
הוא נטורי קרתא  |  6/03/13 14:04
 
- לרב והסופר אליהו קאופמן
דאגנית  |  6/03/13 16:30
 
- דברים כהוויתם
אליהו קאופמן  |  7/03/13 12:19
 
- מוציאים דיבה
דאגנית  |  7/03/13 21:07
5
רק בחירות חדשות יפזרו את החששו
קורןנאוה טבריה  |  6/03/13 06:42
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 33
עידן יוסף
אומרים בפגישות שהם מקיימים עם בכירים בליכוד ועם מקורביו של ראש הממשלה כי לא יסכימו ל"הדרת ספרדים"    בצמרת המפלגה שלחו אותם ללפיד ולבנט: "זה הם שמחרימים, מבחינתנו ששס תצטרף"
עידן יוסף
מתווך סודי המקורב לליכוד ולבית היהודי הובא בסוד העניינים כדי לפשר    לאחר שהבין כי לא ניתן לגשר על הפערים הודיע על כך לנתניהו
איציק וולף
ראש הממשלה ויו"ר הבית היהודי נועדו במשך שעתיים וחצי וקבעו להיפגש שוב בקרוב    בחלק מן הפגישה השתתף גם יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן
עידן יוסף
רבני תקומה דוחים את ההאשמות מצד הליכוד והמפלגות החרדיות, ומחזקים את ידי צוות המו"מ של הבית היהודי    נתניהו לצמרת שס: ברית בנט-לפיד מסנדלת אותי
נאוה קורן
התנהגותם המוזרה והזרה ליהדות של הצמד האמביוולנטי ב"פוליטיקה-האחרת": לפיד-בנט ביחסם לשומרי דת משה החרדים לתורתו, הזכירה לי נשכחות מימי פשע אוסלו והפרשנות של פרס לנאום הג'יהאד של עראפת    מדוע נדרשה התשקורת לציין מספר פעמים בחדשות כי העד ש"ד "מת מוות טבעי"?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il