X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
שר התחבורה, שלא שיפר את מצב התחבורה הרעוע בישראל בארבע שנות כהונתו בממשלה, ממשיך לייצר בזבוז כספים בכל רגע חולף בתקופת האין-ממשלה
▪  ▪  ▪
קצנו במעללי כ"ץ [צילום: פלאש 90]
שולמית קיסרי
השר הכושל ישראל כ"ץ (1)

שולמית קיסרי
השר הכושל ישראל כ"ץ (2)

שוב עיכוב במטרונית: תפעל ב-5 באוגוסט
עידן יוסף
בכך נדחה מועד ההפעלה של פרויקט התחבורה הגדול של חיפה והקריות בכמעט שנה מהמועד המתוכנן
לרשימה המלאה

ידיעה של אבי בר-אלי מ"דה-מרקר" (1.3.13) מספרת כך: "שר התחבורה ישראל כ"ץ חנך השבוע את נסיעות ההרצה של פרויקט המטרונית בחיפה. ואולם העיתונאים שהוזמנו לסקר את האירוע, גילו כי למעשה לא הייתה סיבה לחגיגה היות שרק לפני שבוע נודע כי חנוכת הפרויקט תידחה שוב בשלושה חודשים ותאחר בכשנתיים את טווח הזמנים המקורי - וכל זאת לאחר שהפרויקט כבר חרג מתקציבו".
לעשות כאילו
הזמנת עיתונאים לאירוע למען שום דבר, אינו סיפור על חכמי חלם, זה מעשה נוכלות להזמין עיתונאים למטרה שלא קיימת, כדי להעמיד פנים שהשר הגיע לאיזשהו "הישג" בתחום משרדו ובתחום הכושל ביותר בישראל: תחבורה. זה נראה בדיוק כמו שזה - העמדת פנים, זריית חול בעיניים, ניסיון להוציא בכוח כותרות (שבהן ייכתב מה?).
אפשר לרמות את הציבור חלק מהזמן, אבל לא כל הזמן. קשה לרמות עיתונאים המוזמנים לאירוע כאשר אין סיבה והכל הצגה. וחכו, בהמשך תשמעו על תוכנית השר, בין השאר, להיכנס לכיס שלנו ולהטיל היטל נוסף...
שר התחבורה
השר הכושל ישראל כ"ץ, שלא שיפר את מצב התחבורה הנמוך בישראל בארבע שנות כהונתו בממשלה, ממשיך לייצר בזבוז כספים, בכל רגע שחולף בתקופת האין-ממשלה. מדינה עכשווית מצליחה בעולם הגלובלי של היום מבטאת את יחסה לאזרח ואת מיצובה, בפיתוח תחבורה ברמה גבוהה, נוחה, יעילה ומתקדמת שכל אזרח יעדיף אותה על רכבו הפרטי - עובדה שלא מתקיימת בישראל.
הנחשלות של ישראל בתחום זה לא התחילה בימי השר הכושל כ"ץ, שרים רבים לפניו אחראים לכשל הזה. אך השר כ"ץ "הצטיין" ארבע שנים - וממשיך ללא לאות ברגע זה - בבזבוז כספים לשווא ובכשלונות מחפירים. כל אחד מאתנו ניצב מול התמונה הניבטת אלינו מהכבישים וממצב הרכבת והתחבורה הציבורית, תמונה של מדינה בתחתית המדינות המתקדמות ובראש המדינות הנחשלות. כל ישראלי שמבקר בחו"ל, בכל ארץ, יכול לראות את ההבדל התהומי בין מצב התחבורה בישראל מול כמעט כל מדינה אחרת.
אמביציות ללא גבולות
השר, שהצטיינותו היא בתחום העסקנות המפלגתית, הוא כנראה אלוף בהבאת קולות לליכוד (האליפות קצת נשחקה בליכוד בבחירות האחרונות, מה קרה לכ"ץ?), אבל מר כ"ץ חש עצמו מורם מעם (בליכוד) ויודע דברים שאנחנו לא יודעים (בענייני הליכוד), לכן הוא פועל במרץ בלתי נלאה לשמור על מעמדו, לזכות בתפקיד נפלא בממשלה הבאה(?). אולי מתאים לו להמשיך במשרד תחבורה, אולי הוא נושא עיניו לתפקיד זוהר יותר (מה בעצם זוהר יותר?). ציטטתי מעלה ידיעה קטנה ב"דה-מרקר" של השבת האחרונה, ממעללי השבוע, רק כדי לשתף אתכם "בקטנה" בשיטות ה"עבודה" של השר הכושל.
במקביל, מנהל השר מאבקים על פרויקטים חדשים, שאם חלילה יעברו ממצב של תוכנית למעשה, כולנו נבכה בכייה לדורות. שני פרויקטים שעלותם תהיה מיליארדים, שטרם הוחל בבנייתם, אבל הם מקובלים רק על השר עצמו ולמזלנו לא מתקדמים ולמזלנו גם לא יבנו אותם. הכוונה לפרויקט הרכבת לאילת ופרויקט שדה התעופה בתמנע. רק מימון שדה התעופה בתמנע, אם חלילה ייבנה, יגרום (נכון לעכשיו) לרשות שדות התעופה גירעון של 9.4 מיליארד שקל. מי יכסה את הגירעון? שוב יעלו את המע"מ? את מחיר הדלק? את מחיר המים, כדי לכסות עוד גירעון?
השר, שלא פתר את בעיית הרכבת התחתית/קלה בתל אביב ובגוש דן, שכבר שרף מיליארדים על סיפורי רכבת ישראל, שלא עשה דבר אחד שלם ומוצלח בתחום קווי האוטובוסים או כל שירות תחבורה אחר בישראל, שלא השלים שום פרויקט מלבד כבישים - שזה א'-ב' גם במדינות אפריקניות נחשלות - לא מפסיק לבזבז כסף. כי בינתיים, גם אם לא יצא דבר מהפרויקטים של תמנע והרכבת לאילת, ההוצאות על התכנונים כבר הרקיעו שחקים.
אז מה יש לנו?
דירקטוריון הרכבת מנסה להוציא אל הפועל הנפקת אג"חים של רכבת ישראל. השר מתנגד להנפקה, בינתיים מסיבותיו שלו, ומובן שתוכניות לפיתוח רכבת ישראל לא יכולות להתבצע. במקביל לעצירת נושא האג"חים, דוהר השר בכיוון שדה התעופה של תמנע, שכל הגופים המעורבים קבעו את חוסר הכדאיות שלו. השר הפיק, אם כן, עוד רעיון איך לסחוט כסף מהאזרח. ההצעה היא להטיל על האזרחים הטסים לחו"ל אגרת נוסע בסך של 24(!) דולר לכל טיסה. בטוח שכל אזרח ישראלי שואף עכשיו לעוד היטל, לעוד מס ולעוד הטלת הוצאות על הכיס...
יש לנו שר תחבורה כושל שמסתכסך עם ועד העובדים של רכבת ישראל, ששידרג את משכורות עובדי הרכבת בסכומים שלא יאומנו, שכר שעלה ב-25% לכל עובד, פלוס מענק אישי של 40 אלף שקל לעובד... ועדיין לא מסתדר עם הוועד. הסיפורים לא נגמרים... במדינה שפויה היו חושבים שוב לפני מינוי השר לתפקיד הבא.

תאריך:  04/03/2013   |   עודכן:  04/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השר הכושל ישראל כ"ץ (3)
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
הוריד את הקטל בכבישים בכ30%
אופניק מפרגן הפעם  |  4/03/13 21:24
 
- זה לא הוא, זה כריות האויר..... ל"ת
אא  |  5/03/13 07:49
2
איני נמנה אל אוהדיו
shsv  |  4/03/13 21:25
 
- בטח שאתה אוהד של השר
תגובה לshs  |  5/03/13 06:27
 
- תגובה למגיב
shsv  |  8/03/13 19:07
 
- למגיב או למגיבה:
דידה  |  8/03/13 19:28
3
מופז מוצלח בעיניה
סימי  |  5/03/13 06:39
4
הצלחות השר כץ
משה100  |  5/03/13 07:13
5
הוא גם חותר בעקשנות להרס חיפה
חיפאי כועס  |  5/03/13 07:17
6
ביטל תלונות לחברות האוטובוסים
איגי  |  5/03/13 19:55
7
לחפאים "הכועסים"
דידה  |  8/03/13 19:21
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
צ'לו רוזנברג
מי שאיננו מפסיק לדבר על "טובת המדינה", ביטחון האזרחים, האתגרים העצומים וכד', אינו יכול לרחוץ בנקיים ולטעון שהוא הקוזק הנגזל. יש לנתניהו אפשרות להיחלץ מן השבי אם דאגתו ל"טובת המדינה" כה גדולה: ללכת לנשיא ולהודיע לו על כישלונו לכונן ממשלה
אבי ארנון
זכויות יסוד חברתיות הן חובות היסוד של מעמד הביניים "לקיים בכבוד" כל אוכלוסיה שתבחר לא לעבוד. "חוק יסוד זכויות חברתיות" שהונח ע"י שלי יחימוביץ' הוא עוד חוק פופוליסטי שנועד לפגוע באזרח העובד
אפרים הלפרין
למקרא כמה שורות בג'רוסלם פוסט אני נדהם עד כמה האמת איננה חשובה עוד, רק אינני יודע היכן היא איבדה את ערכה, האם זה בעיתונות, אצל בן כספית, או דווקא בפוליטיקה החדשה – אצל נפתי בנט או שמא אצל שניהם – לך תדע
יהודה קונפורטס
המנכ"ל הישראלי נוהג לספר על אנשיו המצוינים ששומרים על מערכות המידע בארגונו, אבל המציאות העגומה מוכיחה כי לרוב המנהלים לא יודעים דבר בנושא - או שאינם מוכנים להודות במצב הגרוע בהכנה מפני סייבר    המטה הקיברנטי, שהוקם לפני כשנה, הוא מעט מדי ומאוחר מדי - והכתובת נמצאת על הקיר
רפאל בוכניק
למרבה הצער ניתן לקבוע כי גורמי הביטחון הייעודיים במדינת ישראל לא השכילו לזהות את היתרונות שמזמנת הישיבה הממושכת של המחבלים בכלא, כמנוף למסרים "מתקני דרך" או לפחות לצמצום מימדי ההקצנה האידיאולוגית. אין פסול בלימוד לקחים מניסיונה של אלג'יריה בהתמודדות מול אוכלוסיה זו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il