X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
כתב האישום נגד אולמרט יכול היה להיות כתב אישום נגד (כמעט) כל אישיות בכירה אחרת במערכת הפוליטית שלנו. כמאמר הנביא: שָׂרַיִךְ סוֹרְרִים, וְחַבְרֵי גַּנָּבִים--כֻּלּוֹ אֹהֵב שֹׁחַד, וְרֹדֵף שַׁלְמֹנִים
▪  ▪  ▪
אולמרט ונתניהו. המדינה משוועת ליושר אישי וציבורי [צילום: AP]
ביבי, ביי
האיש שהחריב את הציבוריות הישראלית וביזבז שניים וחצי עשורים על אפס-עשייה, ייעלם מחיינו עם סיגר בפיו, גלידה בידו, וסימני החבטה של לפיד-בנט על אחוריו. ביי-ביי-ביבי!

בעוד ימים אחדים ירד המסך מעל הקריירה (הארוכה מדי) של בנימין נתניהו בפוליטיקה הישראלית. במשך 25 שנים ריחפה דמותו בשמיים האוויריים של הפוליטיקה הישראלית, וגרמה נזקים בעיקר לדמותה של הפוליטיקה בעיני הציבור, אך גם בענייני מהות, ובראשם: כלכלה וביטחון, מוסר וצדק, עליונות המשפט, ורמתם הירודה של שליחי הציבור שהיו לעבדיו הנרצעים בעד לטרת הבשר שהשליך לעברם בדמות משרות ציבוריות, בזמן שהוא עצמו, ורעייתו, התמידו בנהנתנות ראוותנית ומנקרת עיניים על חשבון הציבור הישראלי ופטרוניהם המיליארדרים מן הארץ ומחו"ל.
הוא צלח את ימיו בלי הרשעה. הישג מדהים כשלעצמו אם מביאים בחשבון את רשימות התורמים שלו, שאורכן ונפחן גדול אף יותר מן האגו שלו. אחד קנה לו במתנה עיתון, אחר מימן עבורו טיסות, מלונות ומיני מזונות ומשקאות, סיגרים ותענוגות. הגלידות על חשבון משלם המיסים, גם המאפרת. מי שראה אותו משלם את החשבון אי-פעם במסעדה, שיקום. אף אחד לא קם. אבל כל אלה הם כסף קטן. מנקר עיניים אבל קטן. הכסף הגדול נמצא ביחסי ההון-שלטון. ההוא שקנה לו עיתון, לא היה קונה את העיתון למי שאינו בשלטון. אומנם אין תמורה בעד האגרה, אבל יש תמורה בעד הזנת ראש מדינה. עד כה לא הצלחתי להבין מה ביחסי אדלסון-נתניהו אינו עונה על הגדרת "שוחד" בהתאם לחוק העונשין.
ברוך שפטרנו. הוא עדיין ילווה את הממשלה הבאה מכס ראשה, אך כס הראש הוא "כסא טורקי", עליו ישב כסריס, מושפל, חבול, עקר ונטול סמכויות. את הפוזה הוא הצליח לשמר, אך את הפוזיציה הוא איבד. האיש שהחריב את הציבוריות הישראלית וביזבז שניים וחצי עשורים על אפס-עשייה, ייעלם מחיינו עם סיגר בפיו, גלידה בידו, וסימני החבטה של לפיד-בנט על אחוריו. ביי-ביי-ביבי!
אולמרט: כסא מפלט מן הצדק
ש"ד הלך לעולמו. בניגוד לסברה הרווחת, לפיה זהו תמיד ה-ש"ג שמשלם, הנה בא מקרה הולילנד והוכיח שגם ש"ד משלם. הוא החזיר את נשמתו, והשאיר מאחור רשימת מעללים שלא הייתה מביישת שום ארכי-נוכל בקנה מידה גדול. ברשימת האנשים שלגביהם טען כי נתן להם שוחד, נמצאים גם ראשי עיריות (שלמה להט, אורי לופוליאנסקי, אהוד אולמרט), וגם פקידים רבים ושונים בכל המגזרים הציבוריים.
אומנם שמו של אהוד אולמרט מתנוסס על כתב האישום, אך זהו לא רק כתב אישום פלילי בנוגע להולילנד. זהו פורטרט של מדינה מסואבת ומושחתת. החל מראשי הממשלות לדורותיהם, דרך שרי הממשלות, מרבית חברי הכנסת למעט יחידי סגולה, הפקידות הבכירה, שר המשפטים והיועמ"ש שהיו (ואולי עודם) פרקליטיהם הפרטיים של המושחתים, מבקר המדינה המתמנה לתפקידו לאחר ראיון שבו לוקחת חלק רעיית ראש הממשלה, שופטים ועיתונאים, ועוד היד נטויה.
נשיא לשעבר יושב בכלא על עבירות מין. ראש העיר קריית מלאכי מורשע בעסקת טיעון ופותח את "יום האישה הבינלאומי" בעירו, כמה רוע וכמה צביעות. החשדות לגבי שר החינוך היוצא, לפיהם השר היוצא גם נכנס (תחת מרות), בעוד המשטרה מסרבת לחקור את תוכן הטענות, ומתרכזת רק בשאלת המסמך המזויף. משטרת ישראל מתעלמת מפניות הציבור לחקור את תוכנו של המסמך ומתרכזת במסמך עצמו. שר המשטרה מודיע כי זוהי העת לעבור לשלב הבא ולחקור מי זייף את המסמך. השאלה "מי זייף?" מעניינת בעיקר את שר החינוך היוצא, לצורך חיסול חשבונות, בעוד את הציבור מעניין דווקא התוכן שאותו לא טרח השר להכחיש. המשטרה בשירות הממשלה ונגד האזרח.
כתב האישום נגד אהוד אולמרט יכול היה להיות כתב אישום נגד (כמעט) כל אישיות בכירה אחרת במערכת הפוליטית שלנו. כמאמר הנביא: שָׂרַיִךְ סוֹרְרִים, וְחַבְרֵי גַּנָּבִים--כֻּלּוֹ אֹהֵב שֹׁחַד, וְרֹדֵף שַׁלְמֹנִים [ישעיהו א', פסוק כ"ג].
ראש הממשלה הבא: יאיר לנו מאיפה הכסף?
33 מיליון שקל הושקעו במיזם הפוליטי הקרוי "יש עתיד". כחלק ממערכת ההסכמים היו גם הסכמי "הלוואה" שנערכו עם 100 "בעלי עניין", וכל אחד מאלה העמיד הלוואה של 130 אלף שקל, בתמורה לריבית בגובה 4% לשנה. כל אלה יחד מסתכמים בסכום של 13 מיליון שקל. מקורות המימון של 20 המיליון הנותרים - נותרו עלומים.
המסע שהחל את דרכו עם השאלה "איפה הכסף?", מגיע ליעדו בלי יכולת להסביר דווקא "מאיפה הכסף?". מותר להניח שאם יש עניין בהסתרת מקורות הכסף, הריהו כסף שמקורו אינו גאווה.
מבחן בלוגיקה: אם כסף הוא כוח, וכוח קונה שלטון, אזי שלטון מקנה עוד כוח ועוד כסף? זהו, מסתבר, מעגל סגור, איך הוא אינו מעגל של שוטים. במעגל הזה - השוטים הם אנחנו, הציבור.
נתניהו התחבר לתורמים עתירי ממון שהפכוהו לראש הממשלה. שותפו של נתניהו, אביגדור ליברמן, נמלט מן התיק בפרשת "חברות הקש". מקורות המימון של לפיד עלומים. לנפתלי בנט יש אוצר משל עצמו.
שני ילדי רוטשילד מצאו מושבים בכנסת, וכל אחד מהם השקיע כספים רבים לצורך הבחירה. האינטרסים קנו מושבים, האינטרסנטים יושבים בהם. מדינת ישראל משוועת ליושר אישי וציבורי, שיעמיד לדין את הממסד הפוליטי הישראלי, ויבנה כאן חברה בריאה, ערכית, מוסרית וצודקת, על חורבות הפוליטיקה הישנה של "הפוליטיקה החדשה".

תאריך:  04/03/2013   |   עודכן:  04/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
ראשי-ממשלה - פורטרט של שחיתות
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
איזה בולשיט,בושה לפרסם
tאיציק  |  5/03/13 05:14
2
אהוד כלומרט הגדיל לעשות מכל
פלא יועץ  |  5/03/13 09:32
3
השתלחות יומית
אלטער קרקר  |  5/03/13 11:34
4
איפה שיקול הדעת??
יוסי מ  |  5/03/13 12:34
5
יצחק רבין נתן שוחד מיצובישי ! ל"ת
וחשבון $ בחו"ל  |  5/03/13 12:37
 
- חשבון ה$ של רבין היה רק הסוואה
שעשה לו א. ברק  |  5/03/13 19:09
6
השנאה התהומית לנתניהו הוציאה
ב.ל  |  5/03/13 14:41
7
תגובה
אריק ברהום  |  5/03/13 15:15
8
תגובה
אריק ברהום  |  5/03/13 15:27
9
ועוד מאמר של החולה נפש
דידה  |  8/03/13 18:57
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 33
צ'לו רוזנברג
מי שאיננו מפסיק לדבר על "טובת המדינה", ביטחון האזרחים, האתגרים העצומים וכד', אינו יכול לרחוץ בנקיים ולטעון שהוא הקוזק הנגזל. יש לנתניהו אפשרות להיחלץ מן השבי אם דאגתו ל"טובת המדינה" כה גדולה: ללכת לנשיא ולהודיע לו על כישלונו לכונן ממשלה
אפרים הלפרין
למקרא כמה שורות בג'רוסלם פוסט אני נדהם עד כמה האמת איננה חשובה עוד, רק אינני יודע היכן היא איבדה את ערכה, האם זה בעיתונות, אצל בן כספית, או דווקא בפוליטיקה החדשה – אצל נפתי בנט או שמא אצל שניהם – לך תדע
מרק בריל
עמוס שריג
ביבי הוא רה"מ הכי חלש שהיה לנו כאן    הוא גם הססן יתר על המידה    וזו אחת הסיבות שהוא לא מצליח להקים ממשלה שתקלע לטעמו של העם    לכן ייטב לכולנו אם תערכנה בחירות חדשות, המרכז יתחזק וביבי יעזוב אותנו שוב, הפעם לתמיד    כי רק על-ידי השינוי הפוליטי המיוחל ישתנה מצבנו, ולטובה    אינשאללה
עמוס שנער
מספר מנדטים זהה של מפלגה בודדת במערכות בחירות שונות, יכול להוביל את העומד בראשה לראשות הממשלה, אך גם להפסד. מכאן, לשותפים הקואליציוניים הטבעיים ישנה גם אחריות. כך גם לגבי הצלחות וכישלונות של מפלגות אחרות בתחומים אחרים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il