X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
בעוד נפתלי בנט מושמץ תחת כל עץ רענן, זוכה שלי יחימוביץ' לחיזורים נלהבים
▪  ▪  ▪
יחימוביץ'. של החרדים [צילום: פלאש 90]

אם לא רבים, לא אחים. כנראה נכון אותו פתגם נפוץ. והנה נפתלי בנט והחרדים עומדים על סף מלחמה. מצד החרדים כמובן. בנט הרי כל הזמן הוא אחיהם של החרדים. של כולנו בעצם. אבל החרדים מתנכרים לקשר המשפחתי הזה ומאיימים בסנקציות נגד מאחזים ויישובים שהקימו ומקימים אחינו המתנחלים בארץ של כולנו – גם של החרדים – בעוד הם שמחים לספר בכל מקום על קשריהם הטובים עם שלי יחימוביץ'. שלי שלהם. לא שלנו.
כך אני קוראת ושומעת על מנהיגים משס ומדגל התורה המכריזים בלי בושה על הקשר הטוב שלהם עם שלי. נדמה שהם אפילו מתחרים ביניהם מי מדבר איתה יותר. בלי בושה ובלי הדרה. ככה - חברים.
ובמה זכתה שלי לחברות הזאת? בזכות ה-15 מנדטים המצפים לגואל שלה. בזכות האפשרות לבנות קואליציה או אופוזיציה כלשהי. ועל כך נאמר – בעל המנדט(ים) הוא בעל הדעה.
כן, הם יכולים
אבל החרדים יכולים הרבה יותר. נאומו של משה גפני בברכתו לחברת הכנסת הטרייה מירב מיכאלי לימד על יכולות אחרות. שם יכולנו לזהות את כושר הרטוריקה הנחוץ לכל פוליטיקאי. איך שני קצוות של הקשת הדתית מחייכים וקדים זה לזה בכבוד.
זה הזכיר לי: על-פי התלמוד, כדי שאדם יוכל להתקבל כחבר בסנהדרין, עליו למצוא בתורה 150 נימוקים להכשיר שרץ – דבר שאינו אמור להיות אפשרי. ועל רבי מאיר נאמר שידע להביא 300 ראיות לטיהור השרץ ו-300 ראיות להכשרתו. מדהים! מה שאומר צורך ביכולת רטורית לשכנע בטיעונים.
מדוע אין הם משתמשים ביכולת הזאת להכשיר את בנט, להתקרב אליו? מדוע אינם משתמשים ביכולת הזאת לקרב, לשמוע, להתפייס? על כך כבר לימדונו חז"ל: "השנאה מקלקלת את השורה". אז כדאי שיתאפסו ויזכרו כי הארץ היא של כולנו, גם יהודה ושומרון, והתיקים בממשלה הם של מי שזכו במכרז הבחירות. והכסף והפרנסה הם משמיים. כידוע.

תאריך:  10/03/2013   |   עודכן:  10/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
האח בנט, החברה שלי
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
חבל לך על טרחתך .לא ישתכנעו !
נירון קיסר   |  10/03/13 20:02
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 33
איציק וולף
לשכת ראש הממשלה דחתה בקשה של ריבלין לפגישה עם נתניהו    ראש הממשלה שוחח עמו בטלפון והודיע לו שלא יתמוך בו    הרקע: כעס של נתניהו על התבטאויות של ריבלין נגד הקואליציה    מקורבי ריבלין: "נתניהו הדיח אותו וריבלין מבין את זה"
עמוס שנער
נתניהו פוחד מבחירות חדשות, בשל סקרים המנבאים לו מפלה, ואינו שם לב לכך שאותה מפלה צפויה לכל מחנה הימין ולבנט בתוכו. מכאן - גם נתניהו יכול ללחוץ ולצאת בדרישות, כי אין לבנט עניין בבחירות חדשות ובניצחונו של השמאל. לנתניהו כראש כבול (בניגוד לבנט) אין מה להפסיד
צ'לו רוזנברג
הפוליטיקה הישראלית הצליחה לקבע בתודעה הציבורית ששרים ללא תיק חיוניים, סגני שרים וודאי נחוצים יותר מכל, משרדים המוקמים חדשות לבקרים הם כורח המציאות, וכד'. כל אלה אינם אלא אתנן פוליטי ולא יותר מכך
אברהם פכטר
שיר הנושא של בנט - עורו "אחים" עורו. שיר הנושא של לפיד - אנו נושאים לפידים (שרה עינת שרוף). שיר הנושא של ביבי - חושו אחים חושו. נתניהו רצה את שס בפנים, הם קרובים אליו יותר מדינית מאשר לפיד, וכלכלית אפשר לנחם אותם בתקציבים ראויים וסבירים
ראובן לייב
הברית שכרת, כביכול, עם יאיר לפיד מתגלה בסופו של דבר כאחיזת-עיניים בלבד. בקואליציה החדשה המסתמנת כעת ינחית עליו ראש הבית היהודי נוק-אאוט כואב והוא גם יהיה זה שירכב על הסוס המנצח בבחירות הבאות
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il