X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
פולארד לא היה מרגל, פולארד גם לא עסק בריגול, פולארד היה אדם שידע שארה"ב משקרת למדינת ישראל וחשף זאת! פולארד לא נמצא בכלא סתם כעונש, אלא: כנקמה!
▪  ▪  ▪
הפגנה למען פולארד. לא פגע בביטחון ארה''ב [צילום: פלאש 90]

כמי שעקב אחרי מקרה פולארד מראשיתו, אוכל לומר, שמרבית הציבור בארץ ובארצות הברית, אינו מודע לנזק הנורא שפולארד גרם לארה"ב, נזק זה היה כה חמור עד ששר ההגנה,מזכיר המדינה, וראש ה-CIA ( דאז), איימו להתפטר מייד אם הנשיא ביל קלינטון יממש את הבטחתו לראש ממשלת ישראל דאז, יצחק רבין, ולשחרר את פולארד. (וה"גבר" הזה קלינטון נסוג מהבטחתו...)
מה הדבר הנורא שפולרד עשה? מסתבר שהוא בכלל לא ריגל (אף ששקרני ה-CIA רמזו אפילו על קשר שלו כביכול לברה"מ ו"לעוד מדינות"...),כל זה סתם זבל שהנבלים שם ניסו לטפול עליו, חומר שאפילו לא הוצג במשפטו,- מסתבר כי למעשה, כל מה שפולארד עשה, היה להעביר לאישיות ישראלית ביטחונית בוושינגטון (מבלי שנתבקש לכך!) חומר מודיעיני עדכני לגבי הזירה המזרח-התיכונית בכלל ,והטרור הפלשתיני בפרט, חומר אשר נאסף בידי מעבידיו במערכות הביון האמריקני, חומר אשר ארה"ב התחייבה להעביר לישראל במסגרת ההסכם מ-1983,לשיתוף פעולה מלא - מודיעני ואסטרטגי - ונמנעה מלעשות כך!!.
למעשה, יש גם לזכור שבו בזמן שארה"ב מנעה מישראל חומר מודיעיני בעל ערך רב עבורה במאבקה בטרור,ישראל העבירה לארה"ב לפי ההסכם חומר ומידע רב שנאסף בדמים מרובים על נשק סובייטי חדיש ועוד נתוני מודיעין מארצות המזרח התיכון שהיו חיוניים לביטחון ארה"ב.
פולארד לא פגע בביטחון ארה"ב! הוא לא פגע בסוכניהם בשטח וגם לא חשף מקורות מודיעין, הוא רק הראה, כי למעשה הסכמים שארה"ב עושה עם ישראל אין להם כל ערך יונתן פולארד חשף לכל את ערוותו של הממשל בארה"ב כגוף חסר אמינות, (כלפי כל מדינה בעולם...) ולכן הוא לא סתם נענש, הם החליטו לנקום בו על הבושה שגרם להם, ולכן אין כל סיכוי שישוחרר ויספר את סיפורו.
אנחנו למדנו ערב מלחמת ששת הימים כמה לא שוות הבטחות והסכמים של ממשלת ארה"ב (כגון פתיחת מיצרי טירן לשיט ישראלי..). ההסכם האסטרטגי עם ישראל בשנות השמונים בא לתקן כביכול פאשלה אמריקנית זו, ובמקום זה קם לו חוקר זוטר, בחור יהודי טוב, וחושף שוב תרמית אמריקנית כלפינו.
בארה"ב נתפסו לא מעט בוגדים ומרגלים, גם כאלו שהסגירו למוות סוכנים אחרים, אף אחד מהם לא קיבל יחס נוקשה וחמור כל-כך כמו פולארד,- ושוב: למרות הוא לא גרם כל נזק מודיעני לארה"ב. אבל, כל עוד חיים הפאשלונרים של אז בממשל בארה"ב, אלו אשר היו אחראים לתרמית הגדולה שניסו לבצע על ישראל, הם לא יתנו לפולארד לצאת מהכלא.
מצד שני, ברור מדוע ראשי השלטון בישראל, מאבקם לשחרור פולארד, הינו מינורי לחלוטין כי ב-27 השנים האחרונות קשה להם להתקומם נגד התנהגותה המבישה של ארה"ב במקרה הזה.. הם לא רוצים לבייש את ידידתנו הגדולה והיחידה, מדינה אדירה וחשובה מאד, העוזרת לנו מאד מאד אבל ... עושה שטויות מדהימות מידי פעם בפעם...
בסיכום מבחינתנו, יונתן פולארד היה מתנדב למען מאבקה הקיומי של מדינת ישראל, וראוי לפיכך, שכאשר תגיע שעתו להחזיר נשמתו לבוראו, שיקבר בטקס צבאי מלא פה בארץ.

תאריך:  17/03/2013   |   עודכן:  17/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תזכורת: למה פולארד לא ישוחרר
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
נזק לארה"ב
אורי פ  |  17/03/13 14:03
 
- בשגרירות לא ידעו על מעשי פולרד ל"ת
רק רפי איתן ידע  |  17/03/13 17:38
2
כל המדינות נוקמות במוסר סודות
דוד אלויה  |  17/03/13 16:11
3
לך תמצא חברים אחרים
תגובה לדרורי  |  19/03/13 06:22
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות פרשת פולארד
ראובן לייב
למרבה הצער והאכזריות שבדבר - הקמפיין הגדול לשחרורו של המרגל הישראלי, לרגל בואו של הנשיא אובמה לארץ, נדון מראש לכישלון, פשוט משום שאין שום סיכוי לשחרור המיוחל
עידן יוסף, איציק וולף
יו"ר הכנסת בפועל: נשיא ארה"ב צריך לקדם את שחרור פולארד בביקורו    שטבון: "הלקח נלמד ונצרב"    ריבלין: "לתבוע את שחרורו לא כמחווה אלא בזכות ובדין"
אפרים הלפרין
אובמה היה בטוח שהוא מביא את פולארד כמתנה לראש הממשלה לפיד, ועכשיו הוא צריך להביא אותו לביבי. אז האם אובמה בוגר מספיק כדי להבין שלא הוא שולט כאן אלא עם ישראל? והאם הוא בוגר דיו כדי לומר שפולארד ריצה כבר את עונשו? ימים יגידו
אפרים הלפרין
את גלעד שליט החזרנו, שליט בבית, עכשיו אנחנו חייבים להחזיר את יונתן פולארד
עמוס שנער
אין אפילו ממשלה אחת מממשלות ישראל, מאז כליאתו של פולארד, אשר יצאה נקייה מפרשה זו ושאינה אשמה בהמשך סבלו של יהונתן. למה שחרורו של פולארד לא יהיה אחד מהנושאים לבחירות?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il