X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
המדיניות שלך בודדה את מדינתך יחד עם מדינת ישראל בעולם, כשהאירנים, הצפון קוריאנים והסיניים הרחיבו את השפעתם אפילו לתוך תחומי אמריקה הלטינית. אם בסופו של דבר תנטוש אותנו, תשאר באמת לבד
▪  ▪  ▪
ברק אובמה. לפחות אל תהיה למכשול [צילום: AP]

שמענו שבעודו בישראל, השבוע, אובמה הזמין לפגישה איתו משלחת מכל אוניברסיטה בארץ, אך לא הזמין לפגישה משלחת מאוניברסיטת אריאל.
גם שמענו שאובמה יינסה להפעיל לחץ על ישראל לא המשיך להתמודד, ברצינות, עם המדיניות הגרעינית של אירן, עד שזה יהיה מאוחר מדי, ואז, ככל הנראה, הוא יאשים את כולם, מלבד את עצמו, שאירן נעשתה גרעינית.
תחת נסיבות אלה, אם הייתי ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו שנבחר לאחרונה מחדש, הייתי אומרת לנשיא ארצות הברית את הדברים הבאים: "אדוני הנשיא, עם כל הכבוד, מחמוד אחמדינג'אד, נשיא הרפובליקה האיסלאמית של אירן, לא מתייחס אליך! צפון קוריאה מאיימת עליך במתקפה גרעינית וסין מזהירה אותך שאם אתה תחזק את יכולת ההגנה שלך על אדמת ארה"ב, נגד מתקפה צפון קוריאנית הסינים יישקלו מהלך זה כפרובוקציה.
בנסיבות אלה, אדוני הנשיא, כאשר ולו אחד אחר בעולם לוקח אותך ברצינות, למה, בשעה זו של סכנה גדולה למדינה שלי, אני צריך לסכן את תושבי מדינתי ולהקשיב לך ולא לפעול כנגד אירן או לשקול לעשות וויתורים לאויבינו או להסכים איתך ולא לכלול את תלמידי אוניברסיטת אריאל, שהקמפוס שלהם הוא ותמיד יהיה חלק ממדינת ישראל, מההשתתפות בנאום שלך?
במקום זאת, אני מציע, אדוני הנשיא, שתעזור לי, או לפחות לא תהיה מכשול לנקיטת צעדים הגנתיים עבור תושבי מדינתי, בכל הסוגיות, וכך תמשיך להיות על צידי הטוב, בהתחשב בכך שכשאש הגיהינום תתפרץ, אתה עשוי, בקרוב, לבקש את עזרתי!
אחרי הכל אדוני הנשיא, המדיניות שלך בודדה את מדינתך יחד עם מדינתי בעולם הזה, כשהאירנים, הצפון קוריאנים והסיניים הרחיבו את השפעתם אפילו לתוך תחומך בכל אמריקה הלטינית.
אם, בסופו של דבר, אתה תנטוש אותנו, תשאר באמת לבד - וכך גם אנחנו! אבל, עם הבדל משמעותי אחד: איך שהוא הצלחת לעבוד אפילו כנגד הקב"ה, בעוד שהקב"ה עדיין לצידנו!
עכשיו, אדוני הנשיא, אם תסלח לי, אשתי, שרה'לה מחכה לי עם ארוחת ערב!
אני מצפה לתשובתך לדברי כשאחזור."

תאריך:  19/03/2013   |   עודכן:  19/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מסר לאובמה לקראת ביקורו בישראל
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יחעהכגס
טאהעכס4  |  19/03/13 17:24
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ביקור אובמה
מנוחה דהן
"ברוך אתה ה' אלוקינו מלך העולם שחלק מכבודו לבשר ודם" - כך צריך לקבל את נשיא המעצמה הגדולה ארה"ב ואת פמלייתו, ולא משנה מהי מטרתו ומה כוונותיו
איציק וולף
יו"ר ישראל ביתנו הודיע שאנשיו יתנגדו לכל יוזמה מדינית שתכלול הקפאת בנייה בהתנחלויות    הבהיר כי היפרדות של סיעתו מן הרשימה המשותפת עם הליכוד אומנם אפשרית אך היא אינה עומדת על הפרק לעת עתה    "היום כולם מודים שצדקנו בהתנגדות לקיום פריימריז"
איציק וולף
הנשיא האמריקני שיגר ברכה לראש הממשלה לקראת הרכבת הממשלה החדשה    "ארצות הברית מייחסת חשיבות רבה לקשרים העמוקים והמתמשכים עם ישראל ועם העם בישראל"
דרור אידר
אדוני הנשיא, העם היהודי חזר הביתה - לא בגלל השואה, אלא כי זה האתוס שעליו גדל    בניגוד לשיח הרווח בקרב יועציך, הסכסוך בינינו לשכנינו אינו סביב טריטוריה    גילוי דעת לקראת ביקור אובמה
איציק וולף
הנשיא האמריקני הבהיר כי בעת ביקורו בישראל יציג רק מתווה מסגרת להסכם אפשרי עתידי בין ישראל לפלשתינים    בתוכנית: פסגה מרובעת בהשתתפות אובמה, נתניהו, המלך עבדאללה ואבו מאזן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il