X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
רבים מעם ישראל עסוקים בימים אלו בקניות ובהתרוצצויות לקראת חג הגאולה - חג הפסח. דווקא עכשיו רוצה גם אובמה להביא לנו גאולה?
▪  ▪  ▪
אובמה. מצא לו זמן לבקר בישראל... [צילום: AP]

15,000 שוטרים יאבטחו את ביקור אובמה, ייחסמו כבישים בירושלים, ונעשות הרבה הכנות לקראת הביקור ההיסטורי של כבוד הנשיא. באמת צריך הרבה הכנות לקראת בואו של נשיא המעצמה הגדולה. אולי יהיו לו רעיונות, אולי נלמד משהו שלא ידענו על האפשרויות להביא שלום בינינו לבין שכנינו. הרבה התרגשות לקראת בואו של הנשיא "ירום הודו" כדברי הכרזות שנתלו בשכונה החרדית מאה שערים.
אבל סליחה שהזכרתי – ליל הסדר קרב, פסח בא, ורבים מבני ישראל עסוקים בהכנות קדחתניות ולחוצות לחג היפה זה. הרבה קניות יש לקראת חג הפסח. יותר מכל תקופה וחג אחר בשנה. זהו בפירוש חג הקניות הגדול של עם ישראל וחג המכירות של בעלי עסקים רבים. מה שייך פה אובמה דווקא בימים אלו?
למי שעסוקים בימים בענייני "קטנות" של הכנות לחג, זהו מטרד. בתקופה זו של טרום ימי הפסח הבאים עלינו לטובה, רבות גם כך הצפיפות וההמולה לקראת ההכנות לחג. הכבישים עמוסים, הרחובות עמוסים, הכל טרוד ועסוק לקראת החג הזה. והנה השנה יצטרכו לעצור את הקניות עד לאחר הביקור של נשיא ארצות הברית. חבל שזה ככה.
בלי להיכנס לחשיבות הביקור ולתועלתו – או נזקיו – חבל שלא התחשבו ברגשות הציבור העמל בימים אלו לקראת החג ולא דחו או הקדימו את הביקור הזה. זה ממש לא בזמן. ומלבד המטרד בהכנות ובקניות לחג – הרי יכולנו גם אנחנו לעקוב אחר הביקור, לשמוח ולהתרגש או להתעצבן עם כל העם בציון לקראת הביקור הזה. אז באמת יופי שהוא בא לבקר. אבל למה דווקא עכשיו?!

תאריך:  20/03/2013   |   עודכן:  20/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 מאה שערים
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ביקור אובמה
אליקים העצני
אובמה מבקש לדבר אלינו, הוא ינאם בפני 1,000 סטודנטים. לבטח ישמיע שוב את הזמירות הישנות על אידיליית שני עמים בשתי מדינות, זו בצד זו בשלום. אם יתירו לשאול שם שאלות, הבה נקווה שיימצא סטודנט שישאל אותו: איזה שלום? האם יהא זה השלום שהבאתם על עירק במחיר מאות אלפי הרוגים או שמא השלום בלוב?
עידן יוסף, איציק וולף
בישראל החל ביקורה של הפמליה של הנשיא    אובמה יקיים ביקור ראשון שבמהלכו יוועד עם צמרת המדינה בירושלים    במוקד: אירן, סוריה והפלשתינים
נורית גרינגר
המדיניות שלך בודדה את מדינתך יחד עם מדינת ישראל בעולם, כשהאירנים, הצפון קוריאנים והסיניים הרחיבו את השפעתם אפילו לתוך תחומי אמריקה הלטינית. אם בסופו של דבר תנטוש אותנו, תשאר באמת לבד
מנוחה דהן
"ברוך אתה ה' אלוקינו מלך העולם שחלק מכבודו לבשר ודם" - כך צריך לקבל את נשיא המעצמה הגדולה ארה"ב ואת פמלייתו, ולא משנה מהי מטרתו ומה כוונותיו
איציק וולף
יו"ר ישראל ביתנו הודיע שאנשיו יתנגדו לכל יוזמה מדינית שתכלול הקפאת בנייה בהתנחלויות    הבהיר כי היפרדות של סיעתו מן הרשימה המשותפת עם הליכוד אומנם אפשרית אך היא אינה עומדת על הפרק לעת עתה    "היום כולם מודים שצדקנו בהתנגדות לקיום פריימריז"
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il