X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מי שטוען על הר או במה שהשטחים כבושים, אומר שהציונות היא בעצם תנועה קולוניאלית של שכירי חרב ומזימה אימפריאליסטית של המערב הלבן לכבוש את הארץ באמצעות צלבנים נושאי מגן דוד ולגרש את ילידיה הפלשתינים
▪  ▪  ▪
אובמה. נתן את הצגת העונה [צילום: פלאש 90]
פוליטיקאים יקחו סיכון אם העם ידחוף אותם
איתמר לוין
עתידה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית תלוי בהקמת מדינה פלשתינית * כל עוד ארה"ב קיימת - אנחנו איתכם * השלום הכרחי, צודק ואפשרי
לרשימה המלאה

יש שרואים את אובמה עומד על גב הר גבוה ובידו לוחות. רבים רואים את הלוחות שבורים. בעיניי ניצב אובמה על במה ומשחק תפקיד ראשי באחת ההצגות הטובות של העונה.
במשאלים שנערכים אחרי כל הצגה אנשים ונשים מתבקשים להשיב על השאלה, האם הם מאמינים לדבריו של אובמה הנשיא. האחוזים משתנים מפה לשם ותלויים בארץ מוצא פיו. לדעתי, זו אינה שאלה רלוונטית. דבריו של הנשיא נכתבים לצורך השעה והבמה. אם אתם מאמינים לדבריו, סימן שהוא שחקן מוכשר שהצליח להעביר לכם את המסר. זו הצגה. אין חשיבות אם דבריו הם אמת לאמיתה או להמיתה. ההצגה חשובה ובעקבותיה מטר מחיאות הכפיים, הקידות המחושמלות והקימות המזדרזות. אובמה הוא שחקן יחיד, סטנדאפיסט שחור-לבן. כלומר, מה שאמר היום לבן יאמר מחר שחור.
כבר היה לנו שחקן בבית הלבן. אבל השחקן ההוא, מה לעשות, היה גם כותב התסריטים והבמאי. ולכן, לקראת סוף הסרט שלו התמוטטה אימפריית הרשע שבנה וטיפח האדון סטלין.
בסוף הקדנציה של אובמה תתמוטט אימפריית הזהב של אמריקה. אני מתפלל שהוא לא ידרדר גם אותנו אל התהום השקופה מעבר להר או לבמה שהוא ניצב עליה.
לאותם שלא רוצים להבין איזה אסון טמון בסיסמאות שהוא מפריח אני מציב כמה שאלות רדודות:
אם הוא מתאר את הציונות בקווים כה עזים ומרגשים עד שלרגע נדמה שהוא באמת מזדהה איתנו בכל נפשו, נשמתו ומאודו - איך הפכה נחלת ארצנו ל"שטחים כבושים" בפיו? כבר הוכח כי על-פי המשפט הבינלאומי שה"שטחים" אינם כבושים. לא צריך ללכת רחוק כל כך עד לאברהם, יצחק ויעקב, וגם לא להציג פה את מסמכי הבעלות והזכות על ארץ ישראל, למשל, של ועידת סן רמו משנת 1920.
מי שטוען על הר או במה שהשטחים כבושים, אומר שהציונות היא בעצם תנועה קולוניאלית של שכירי חרב ומזימה אימפריאליסטית של המערב הלבן לכבוש את הארץ באמצעות צלבנים נושאי מגן דוד ולגרש את ילידיה הפלשתינים. זה בעצם מה שטען אדוארד סעיד, מורו של אובמה. יש סתירה קלה בטקסט שהפריח אובמה על הבמה, אבל את הטקסט כתב, כמובן, יהודי. היהודים, מאז ומתמיד, אנשים חרוצים, משרתים כל מטרה על פני האדמה. הם אלה הנותנים טל ומטר ומטרה על פני האדמה.
אובמה הדמוקרט הפעיל כוח צבאי בלוב כדי להסיר את ראשו של מנהיג לוב קדאפי (שהפך למשת"פ אירופי) בטענה שכוונתו למנוע אמבט שפיכות דמים. מדוע אינו מסיר את ראשו של אסד (אויב המערב) בסוריה, שבה שפיכות הדמים היא אוקיינוס?
אובמה הסיר את ראשו של מובארק המצרי (ידיד המערב) בשל מהומות שהתחוללו בתחריר ובשם החתירה לדמוקרטיה. אבל אותו אובמה לא נקף אצבע כשהחלה התקוממות עממית נגד שלטון האייתולות (אויבי המערב) באירן.
לאן אובמה מוליך את העולם אחרי שהוא יורד מעל הר או במה, מנגב את הזיעה ומשליך את הטקסט שלו לעזאזל?

תאריך:  24/03/2013   |   עודכן:  24/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ביקור אובמה
ציפורה בראבי
ברק אובמה צריך אותנו לא פחות משאנחנו צריכים אותו. ישראל חשובה לארצות הברית כמגן הדמוקרטיה באזור ההזוי וחסר השקט הזה
אורי אליצור
קצת הגזמנו עם ההתלהבות מהאורח (המכובד), שבא לתקן את שגיאותיו ולעשות מה שנתניהו עשה אצלו - לדבר אל העם מעל הראש של המנהיג. משהו כאן לא נורמלי, אבל זה הנורמלי בפלא שנקרא מדינת ישראל. ואובמה מבין את זה
ניצן הורוביץ
המילים החמות של נשיא ארה"ב ברק אובמה יצאו מהלב ונכנסו אל הלב, ואני מקווה שיהיו תחילתו של שינוי אמיתי. אבל חשוב לא לשגות באשליות. השינוי תלוי בעיקר בנו, והוא בידינו
יפעת גדות
שטנצלר שיתף את אובמה בקשרים החמים של קק"ל עם רשות הייעור האמריקני
דן אלון
כמו קסם הוא הגיע, והיום יעוף חזרה. עוד "תראו ציפור" של ביבי. כמה רגעים של נגיעה באבק כוכבים, קצת קנאה על כך שלאמריקנים יש כזה, ולנו יש כזה, והציפור ממריאה בחזרה לארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, ואנחנו נשארים פה עם קינג ביבי וממשלת הביבים החדשה
רשימות נוספות
תם ביקור אובמה: המריא מנתב"ג לעמאן   /  עופר וולפסון
"אל תאחר"  /  עידן יוסף
אובמה: הסיפור היהודי העניק השראה לעולם  /  איציק וולף
סטריכנין בעטיפת צלופן  /  רפי לאופרט
אובמה, אתה מטיף למומרים  /  יורי מור
אובמה המכשף  /  משה חסדאי
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il