X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
השתדלתי מאד להיות בזמן. אם כתבו 10:45 ולא, נניח, 11:00 או שעה עגולה, סימן שתוך דקות, או זמן קצר, כבר אהיה מונח על מתקן הצילום
▪  ▪  ▪
איפה המעלית?

הרופא רצה לראות מה יש לי בבטן וכך הגעתי למכון אסותא לצילומים חודרי כליות. בהזמנה נאמר: להגיע בשעה 10:45 ולהביא מסמכים, צילומים קודמים ושאר פרפרנליה.
השתדלתי מאד להיות בזמן. אם כתבו 10:45 ולא, נניח, 11:00 או שעה עגולה, סימן שתוך דקות, או זמן קצר, כבר אהיה מונח על מתקן הצילום.
בכניסה לחניון, השומר מחייך אלי וזה כבר סימן להתחלה טובה. אבל שלט ההכוונה הכריז "לכיוון הפוך" עם חץ בצורת פרסה. הסתכלתי ולא הבנתי הפוך למה. לעמוד בחניון ריק ולבהות בשלט - לא נעים. אבל הגיע זוג צעיר, אוחזים יד ביד וגם הם אינם יודעים מה פירוש "לכיוון הפוך". כלומר, הבעיה איננה בגילי המתקדם.
הלכנו שלושתנו עד המעליות. מאה מטרים קודרים בסך-הכל, ומצאנו
דלת מעלית פתוחה. מיהרנו לנצל את ההזדמנות ועלינו עד... הקומה החמישית. מנקה, שראיתי במסדרון, הסבירה שהמעליות הללו חדישות ואין בתוכן כפתורי הכוונה. צריך להקליק בחוץ.
פגשתי כבר מעליות כאלה, ירדתי לקומה הראשונה, הלכתי למודיעין, שוב מאה מטרים, אבל הפעם באור במסדרונות מצוחצחים למשעי. הבלונדינית במודיעין הסבירה לי שפני מועדות לקומה השניה. חזרה אל המעלית, אבל הפעם לא תפסתי טרמפ, אלא הקלקתי במקום המתאים.
במזכירות הקומה השניה תור קטן ומסודר. פקידת הקבלה מצאה את שמי במחשב ובמבט מזלזל ביטלה את כל הצילומים הקודמים והמסמכים שהבאתי. כך, בזבזתי אתמול זמן לחטט בכל המגירות הרפואיות שלי כי בהזמנה היה כתוב שצריך להביא. זה גם נראה לי הגיוני. אבל, איך נאמר בהגדה "לי ולא לו".
בצעד קל הלכתי אל חדר הסי.טי ובשעה 11 התייצבתי לפני החדר לחכות שיקראו לי. אופטימי הייתי כשחשבתי שהגעתי במועד. בכל זאת, הבאתי ספר לקרוא.
ישבתי במסדרון וקראתי להנאתי ואנשים נקראו פנימה ויצאו. לא ידעתי מי קודם ומי אחר כך, שכידוע אין מוקדם ומאוחר בתורה. הספר עזר להחזיק מעמד, כאשר אנשים שישבו שעה ויותר נלחמו על בדל עיתון שנשכח על כסא.
שעה אחת עברה וטכנאי רפואי הזמין אותי פנימה להכנה לבדיקה. "כמה זמן עוד אחכה?" - שאלתי. "עניין של דקות הוא אמר. כשיצאתי החוצה למסדרון, נזכרתי באימרה של אנשי הפלמ"ח שיש דקות ארוכות. שלי היו ארוכות מאד. אחרי כחצי שעה, הופיע טכנאי רפואי שני ובידו כוס פלסטיק: "אתה צריך לשתות כל עשר דקות מן המיכל המיוחד בפינה".
כמה כוסות?
"שעה וחצי". רוחי נפלה עם טעימת הכוס הראשונה. אבל, סוף סוף יש מזל. הופיעה אשה בחלוק ירוק והזמינה אותי לבדיקה. מה עם הכוסות שאני צריך לשתות? זאת בדיחה?
מסתבר שכן.
מסתבר שהגעתי בזמן לבדיקה של עשר דקות ונשארתי שעתיים. כדאי
לדייק?
בסרט הזה לא נהיה
ראיתי את הסרט הייד פארק על ההדסון על חייו הפרטיים של פרנקלין רוזבלט, מן הנשיאים הטובים של ארצות הברית. בסרט נוהג הנשיא בעצמו במכוניתו ומלווה אותו מכונית משטרה אחת. באמצע הדרך מבקש הנשיא להישאר לבד עם פילגשו ומאותת לשומריו להסתלק. הם נוסעים לדרכם והוא ממשיך בדרכו.
נזכרתי בגדוד המאבטחים של הפוליטיקאי הבכיר שלנו.

תאריך:  31/03/2013   |   עודכן:  31/03/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
באתי בזמן, אז מה?
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
שכחו להגיד לך שיש גם שלב הכנה  ל"ת
בנצי5  |  31/03/13 16:19
 
- שכחו להגיד...
יאיר דקל  |  31/03/13 16:41
2
לכל זמן ועת לכל חפץ
יונה סוקולובסקי  |  31/03/13 16:29
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עודד עמיחי
מומחי טילים מפקפקים באחוזי היירוט של מערכת כיפת ברזל, וטוענים כי היו רחוקים מהערכים הגבוהים שפורסמו על-ידי מערכת הביטחון 84%, והם עומדים על 5-10% בלבד
ציפי לידר
לקראת שביעי של פסח: מי היא מרים הנביאה? דמותה המרתקת של מרים, המשמשת אם-טיפוס למעמד האישה ביהדות, על-רקע שירת הים. לקרוא ולשמור
שמעון זיו
לאחר שהממשלה והשב"כ קיבלו החלטה להפסיק את נוהג האבטחה על שרים וחברי כנסת מן הדין וההגיון להקדיש מחשבה מחודשת גם לנושא המאבטחים חמושים או ללא נשק
משה גולדבלט
צר לי מאד אבל הפטריוטיות הבסיסית שלי אינה מביאה אותי לתת אמון מופרז במערכת הביטחון ויחס חשדני כלפיה נחוץ בכל עת. אנחנו לא חייבים לאכול כל לוקש שהצבא ומשרד הביטחון מבקשים להאכיל אותנו- במיוחד לא לפני הכרעה בנושאי תקציב
אפרים הלפרין
מדהים לגלות שהנושא המרכזי ביותר שעליו עומד נושא שילוב החברות החילונית, הדתית והחרדית, לא עומד על סדר היום שלנו - עגל הזהב של הקהילות החרדיות, כשרויות הבד"צ למיניהן
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il