X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
כיצד זה אפשרי? חובה להדביק את הפלשתינים במחלה קשה הנקראת חומרנות. אם נצליח, ניצחנו
▪  ▪  ▪
ליצור עבורו מסגרת של חיים מלאי משמעות [צילום: פלאש 90]

מאז קום המדינה (ואפילו קודם לכן) ועד היום עברנו מלחמות רבות. תמיד אמרו שכשייוולדו לי ילדים יהיה שלום, והנה נולדו ילדים ונכדים וכבר נינים, ואין שלום. מה המסקנה? הדרך שנוסתה מאז קום המדינה ועד היום לא הצליחה.
הגיעו מארצות הברית ומאירופה, מצמרת השלטון, נשיאים, ראשי ממשלות, שליחים מיוחדים, שגרירים - הגיעו מתווכים בכל הדרגות ולא הצליחו. אף אחד לא מבין שאפשר לנצח בלי נשק. אפשר להרוג בחיבוק ובנשיקה.
קיימת מחלה קשה שחייבים להדביק בה את הפלשתינים, ואם נצליח, ניצחנו. למחלה הזו קוראים חומרנות. פשוט צריך לבקש מארצות העולם שבמקום משלוחי נשק, שיחוקקו בארצותיהן חוקים על ״הקלות במס" למי שיפתח עסק בעזה, שיצור מקומות עבודה, כך שלפלשתיני העני יהיה מה להפסיד ואז הוא יעבוד ויתפרנס בכבוד, יקנה בית, רהיטים, רכב, ייכנס לחובות, יתחיל לרדוף אחרי הקידמה, יחשוב כל הזמן על איך להתקדם, יחליף את הדירה או האוטו ויוציא את העיניים של השכן... זאת, במקום לשבת כל היום בבית קפה, לשתות תה ולחשוב על מר גורלו ואיך להרוג יהודים, איך להיות שאהיד כי אין לו מה להפסיד. מסקנה: צריך שלכל ערבי יהיה מה להפסיד.
חשוב להדגיש שהעוני מקרב אנשים לדת וזה נובע מייאוש. לנו עדיף שכן עשיר שיעסוק בכלכלה שבארצו, מאשר שכן עני שיחטט לנו ויבלבל לנו. לדוגמה, מעבר לקו הירוק יש פחות צרות כי שם המצב טוב יותר מאשר בעזה. ערפאת והאחרים ידעו שאם יהיה שלום הם הופכים ללא רלוונטיים ולכן התאים להם המצב. ומה זה הביא? זה הביא להם הכנסות של מיליונים שהועברו לבנקים של גברת סוהא בצרפת.
כל שלטון בארצות ערב, במיוחד הפלשתינים, מעוניינים שכך ימשיך ולעולם לא יהיה שלום, שיהיה מיעוט במעמד גבוה ורוב בעוני, ואז המיעוט העשיר חי על חשבון הרוב העני. ולכן, הכלכלה של עזה צריכה להתפתח על-ידי ארצות אחרות ולא על-ידי הפלשתינים.
פעם האמריקנים חשבו כמוני ונתנו ליאסר ערפאת מיליונים לתנועת פת"ח ואז הכסף הלך לכיס של השלטון ולנשק, לכן אסור לתת להם כסף - צריך לתמרץ חברות להשקיע בעזה. לא יכול להיות שהאו"ם יחלק לאנשים מזון לקיום בלי שהאנשים יעבדו למחייתם. העבודה עצמה היא טיפול פסיכולוגי בפני עצמו. כשאדם קם בבוקר בלי מטרה הוא נכנס לדיכאון והופך להיות עוין ושונא, ומחפש אשמים וחושב שהפתרון זה לחסל את היהודים ולחיות בתקווה שזה אפשרי ולחכות שיום יבוא.

תאריך:  04/04/2013   |   עודכן:  04/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
אפשר להרוג בחיבוק ובנשיקה
תגובות  [ 1 ] מוצגות  [ 1 ]  כתוב תגובה 
1
יפה, אבל הם חשבו על זה קודם
מזכיר_המדינה  |  6/04/13 18:50
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
דרור אידר
כינוי דברי עמירה הס בעיתון הארץ "הסתה" יהיה לעג לרש. מאמרה כרת אותה מקהל ישראל. הגיע הזמן שהיועץ המשפטי לממשלה יפשוט כפפותיו ויטפל בהפקרות הבוגדנית הזאת
אריאל י. לוין
שוב מאשימים את ישראל בריגול בסוריה, שוב יש רקטות בדרום, שוב חיל האוויר תוקף, שוב הרשות הפלשתינית מלבה מהומות. החידוש השבועי: איש רפאל ששוכח מסמכים מסווגים וערוץ 2 שמעדיף סקופ על פני בטחון המדינה
איתמר לוין
הקרקעות נרכשו כביכול בשנת 2001 מפלשתינים תוך היסמכות על ייפויי כוח מזויפים ונמכרו בשנת 2006 לשותף של הבעלים המקוריים
איציק וולף
כוח צה"ל שהוצב בעמדת שמירה סמוך ליישוב עינב ירה לעבר פלשתינים שניסו לתקוף את העמדה באמצעות בקבוקי תבערה    צה"ל הציב סמוך לאילת סוללת כיפת ברזל
איציק וולף
הרשעת פלשתיני שיידה אבנים על מכונית וגרם למותם של אשר פלמר ושל בנו התינוק יונתן בשני מעשי רצח, מחייבת את רשויות החוק להתייחס למאמר שפרסמה עמירה הס בעיתון הארץ, ואשר בו טענה כי יידוי אבנים על-ידי פלשתינים הוא זכות וחובה מולדות של הפלשתינים, כאל הסתה לרצח ישראלים    על המשטרה לזמן לחקירה את המו"ל עמוס שוקן, את עורך העיתון אלוף בן ואת עמירה הס    האם רשויות החוק ישאו פנים ל'הארץ'?
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il