X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מס הכנסה מתחיל לברר אצל חרדים מהיכן יש להם הכנסות כדי לכסות חתונות של ילדים רבים. גם מי שיטען שקיבל גמ"ח, עלול לסבך את הנותנים - האומרים שלא עשו השנה מספיק כסף
▪  ▪  ▪
[צילום אילוסטרציה: פלאש 90]

התפלאתי שנים שהם לא עושים זאת, עברתי את זה על בשרי ולכן חשבתי איך זה שלאחרים לא עושים את אותו דבר. אצלי זה היה בגלל מסירה, אבל לא צריך בשביל זה מי שימסור. מספיק שהם יעברו על האולמות, יקחו את רשימות המתחתנים, יעברו אחד-אחד, יראו מי הצהיר ושילם מיסים ומי לא, ובקלות יוכלו להעמיד לחקירה ולדין מאות אנשים שמחתנים ומעולם לא הצהירו שיש להם כסף כזה.
מס הכנסה למד עכשיו את הדברים והחל לחקור מהיכן הכספים של מחתני הילדים, במיוחד מי שיושבים בכוללים ויש להם עשרה ילדים, מהיכן יש להם כספים כאלו. גם אם נכון שיש חלק שמקבלים מקופות של גמילות חסדים, להוכיח זה לא יהיה קל. כשלשלטונות המס יש הוכחה שהוצאת 100,000, ולך אין הוכחה על הכנסה מקבילה, אתה בבעיה. מפני שגם כשמדובר בחסד, חלק גדול מן הכסף מקבלים מהיכן שהם לא ירצו שיידעו שהם נתנו; זה יכול לעשות להם צרות, בגלל שהם רשמית מצהירים, כי לא עשו מספיק כסף השנה.
ביום מן הימים האף-בי-איי דפק בביתי. לא הייתי, אשתי הייתה, הם ביקשו להיפגש עימי, אבל הייתי במרחקים אז השאירו לי צו להתייצב תוך 48 שעות בבונקר שלהם בבית המשפט הפדרלי בדאונטאון ברוקלין. הגעתי. השאלות הראשונות היו מקורות הכספים שלי - מהיכן אני מתפרנס ואיזה כסף יש לי חוקי, ואחר כך הם הציגו בפני רשימת הוצאות של החתונה ושאלו מהיכן לקחתי.
זה היה לפני הרבה שנים, כשעדיין הייתי מצהיר על סביבות ה-50 אלף דולר לשנה ואף פחות. מזלי הגדול היה שלא איבדתי את הראש. עניתי להם בדרך שיכולתי להוכיח מהיכן לקחתי את הכסף, ולאחר תשאולים של שוב ושוב הם ירדו ממני. כשביררתי, נודע לי שמישהו שלח להם רשימה מדויקת של הוצאות שלי, שעיקרן היו הוצאות החתונה. הם ידעו על כל הוצאה כמעט, אפילו מתנות, והיו בטוחים שהנה תפסו אותי.
זו לא הפעם היחידה. נחקרתי באף-בי-איי בנסיבות לא נעימות, במשך שנים הייתי כתובת לחקירות, מפני שהם היו מקבלים עלי סיפורים על גבי סיפורים. המזל הגדול שלי היה שאלו היו סיפורים בלבד, לא יכלו להוכיח כלום. זו הסיבה מדוע זה שנים אני נזהר שעל כל דולר הוצאה, שיהיה לי מסמך של דולר הכנסה.
האמת היא שאם יחקרו בצורה כפי שחקרו אותי, רבים יפלו בפח ועלולים להישלח לבתי הסוהר, או שייאלצו לשלם הרבה כסף כופר בשביל לפדות את עצמם.

תאריך:  22/04/2013   |   עודכן:  23/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תקציב המדינה
עופר וולפסון
אישרה צו הקובע כי מס הקנייה על סיגריות שעלה ב-18% ביוני 2012 כהוראת שעה, יישאר על-כנו    יו"ר הוועדה סלומינסקי: "נפעל להשוות את המיסים המוטלים על סיגריות וסיגרים, כך שלא תיווצר תחושת אפלייתם לטובה של שועי הארץ"
עופר וולפסון
שר האוצר הציג לראש הממשלה ולנגיד בנק ישראל את טיוטת התקציב שלו לשנים 2013-2014, הכוללת גזירות קשות על הציבור    מס ההכנסה יעלה בכל מדרגות המס, המע"מ יעלה באחוז, כמו גם מס החברות    שירותים וקצבאות רבים יקוצצו
שאול רוזנפלד
את הדייסה שהוא היה אחד ממיטב מבשליה, עליו כעת להאכיל גם את בוחריו...ולא בנחמדות
איתמר לוין
נאומי יום השואה ויום הזיכרון חולפים מבלי להותיר שום רושם    פקידי האוצר חוזרים שוב ושוב על אותם צעדים    איתות מעניין מצד שתי הנשיאות הבאות של ביהמ"ש העליון    איך מצא הארץ כותרת מקורית    אתר מורשת לאומית נמכר ועלול להיסגר    איך ניתן לממן מצעד ביום העצמאות
נסים גבאי
גודלו של הבור התקציבי הוא 40 מיליארד ש"ח. ניקח 40 מיליארד ש"ח (במזומן) מעוגת התקציב, ונשלם מיידית את חובנו ל"בור". ומה שנעשה כעת זה את ההפך ממה שמתכננים באוצר...
רשימות נוספות
"תוכנית העלאת המע"מ המתוכננת שגויה"  /  עופר וולפסון
על-רקע גל הגזירות: תקציב הרווחה לא יקוצץ  /  עופר וולפסון
עיני: הפגיעה בקרנות ההשתלמות - קו אדום  /  עופר וולפסון
השר והסטטוס   /  מיכאל טוכפלד
הקיצוץ: מסוכן, אפשרי  /  יוחאי עופר
שם המשחק  /  ציפי לידר
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il