במהלך ימי השביתה התגלו חברות התעופה בכל "גדולתן". היו חברות זרות ששילשו את מחירי הטיסה לחו"ל בהעדר אלטרנטיבה ללקוחות אל-על והיו חברות ישראליות ששבתו שיכלו מעט יותר להשתדל עבור לקוחותיהם. דוגמה קיצונית שנחשפה הייתה של חברת אל-על אשר לא דאגה למינימום הנדרש ללקוחותיה שנתקעו בארץ ללא טיסה.
אף שעל-פי החוק החברה חייבת לדאוג להם למזון ולינה, תיירים חסרי אמצעים מצאו עצמם ישנים בשדה התעופה ונסמכים על מתנדבים שחילקו להם חלב וקורנפלקס. היחס הזה בצרוף השביתה עצמה פגעו קשות בתדמית החברות ובמיוחד של אל-על, דבר שיגרור נזקים גם בעתיד.
חברה צריכה לתת יחס הוגן וסביר ללקוחותיה אם רוצה היא שיישארו כאלה.
"הכי בבית בעולם" האומנם?