X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
סיפורי בדים והבטחות שווא מגויסים כדי להוציא במירמה תרומות תוך שימוש בל"ג בעומר ובקברו של ר' שמעון בר יוחאי הרמאות הזו כבר הגיעה לרמה פלילית המחייבת טיפול משטרתי
▪  ▪  ▪
"שכני הקבר" מבטיחים ישועות [צילום: פלאש 90]
איציק וולף
מערך השאטלים בהר מירון קרס

חומר בעירה
יתרון אחד יש לעלונים מרובי-העמודים ועמוסי-הבלופים המציפים את בתי הכנסת לקראת ל"ג בעומר: הם יכולים להיות חומר בעירה נהדר. הכמות שלהם יכולה בהחלט לחסוך לא מעט עצים, ולפחות ייצא מהם משהו חיובי אחד.

הסופר טום וולף קיבל 5 מיליון דולר תמורת זכויות ההסרטה של הרומן "מדורת ההבלים". מדורת הרמאים שלנו אולי אינה מכוונת כל כך גבוה, אבל כל מטרתה היא להוציא כספים בטענות שווא ובסיפורי בדים.
את המדורה הזו מדליקים ומתדלקים ארגונים שונים ומשונים, שכל אחד מהם מבטיח ישועות ונחמות אם רק תתרמו לו. תעשיית הכזבים הזו פורחת לפני הימים הנוראים, ואילו לקראת ל"ג בעומר היא מתרכזת סביב מירון וקברו של ר' שמעון בר יוחאי.
המקובלים - או שמא אלו המתחזים למקובלים - יודעים לספר על מאות ואלפי בני אדם שכבר זכו לזיווג, לילדים, לרפואה ולפרנסה בזכות תרומותיהם. השוכנים ליד הקבר - או שמא אלו המספרים ששם משכנם - מביאים עדים ומספרי טלפונים להוכחת טענותיהם. אפילו חיילי צה"ל מגויסים מדי פעם למשימה: האם אינכם יודעים שזכותו של רשב"י, דרך המתווך המתאים, היא שמונעת אבידות?
יש לומר בקול רם, ברור וחד-משמעי: מדובר בהונאות רחבות היקף המחייבות טיפול משטרתי. זהו ניצול של מצוקות ושל אנשים תמימים המחפשים כל דרך להיחלץ מבעיותיהם, ניצול שכבר מזמן חצה את גבולות הציניות ונכנס למתחמי הפלילים. ה"עדויות" הן סיפורי בדים מומצאים, שהרי איש אינו ערב לכך שמאחורי מספרי הטלפון לא יושבים מתחזים.
הרב יובל שרלו, ראש ישיבת ההסדר אמי"ת בפתח תקוה, לא ברר במילים במאמר על הנושא בעלון השבת של ארגון צהר: תעשיית נוכלות, מעשה עוולה, גזל, הבטחות שווא שקריות ורמאיות, סילוף המנצל ועושק אנשים. יתרה מזו, ממשיך הרב שרלו: יש להיזהר שלא לחצות את הקו המבדיל בין עבודת ה' לבין עבודה זרה והידרשות אל המתים.
לעניות דעתי, הקו הזה נחצה גם הוא ואנו עדים לעבודת אלילים לכל דבר ועניין. זוהי אולי עבודת האלילים הגרועה ביותר שניתן להעלות על הדעת, משום שהיא נעשית במסווה של יהדות ותוך שימוש במושגים יהודיים ובשמו של אחד מחשובי התנאים. בכך היא הרבה יותר מסוכנת מאשר הצבת פסלו של בודהה בליבו של בית כנסת, משום שרבים עלולים לטעות בה ולחשוב שזוהי רק עוד דרך לעבודת ה'.
במישור הזה חובה על כל הרבנים להתייצב כאיש אחד ולצאת חוצץ נגד תעשיית הישועות, המבטיחה פלאי-פלאים "בשמו" של הקדוש ברוך הוא ומבטלת כעפרא דארעא את יסודות עבודת ה' האמיתית: תפילה, תשובה, מעשים טובים, לימוד תורה, גמילות חסדים. אין ביהדות פטנטים וקיצורי דרך, אין ביהדות מכירת מחילות בנוסח הנצרות של ימי הביניים, אין ביהדות וידוי אצל הכומר המוחה את כל החטאים.
הרמאים הצצים כפטריות לקראת ל"ג בעומר חוטאים ומחטיאים את הרבים - גם במישור שבין אדם לחברו (גזל) וגם במישור שבין אדם למקום (עבודת אלילים). בעולם הבא יטפל בהם מלך מלכי המלכים; בעולם הזה צריכים לטפל בהם הרבנים והשוטרים.

תאריך:  27/04/2013   |   עודכן:  28/04/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 יובל שרלו
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מדורת הרמאים
תגובות  [ 11 ] מוצגות  [ 11 ]  כתוב תגובה 
1
"לכבוד" ל"ג בעומר
טלפונאי  |  27/04/13 21:34
2
מזדהה עם כל מילה ל"ת
עוז  |  27/04/13 22:34
3
הן דרבנן ואתה דאורייתא
הם שוגגין והמזיד  |  27/04/13 23:40
 
- הה למדת משפט בעל פה
מי שוגג ומי מזיד  |  28/04/13 11:37
4
כבר אז את בית המקדש הם מיסחרו
דן ה  |  28/04/13 00:06
5
אבל כל העולים לקבר הם
עובדי אלילים...  |  28/04/13 06:41
6
יחצני שרלו
פופאי  |  28/04/13 10:00
 
- לפופאי
מתעב רמאים  |  28/04/13 11:41
 
- לפופאי: זו יהדות אותנטית ?
יואל בן חורין  |  28/04/13 17:29
7
שערורייה שעל הממסד להתערב ל"ת
מיכל מירושלים  |  28/04/13 10:27
8
נוהגים כמנהג המקום
משה פרץ  |  28/04/13 11:18
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נרי אבנרי
בנובמבר 2003, ארבעה ראשי שב"כ לשעבר, בראיון לידיעות אחרונות, בישרו לאומה ש"אנחנו בדרך לאסון". הלשעבר עזר ויצמן קרא ורתח. "ארבעת המוסקטרים", הוא כינה אותם. הארבעה הפכו לשישה, שדיברו למצלמות ב"שומרי הסף". הבוז של ויצמן כוחו יפה גם למלעיזים מ"שומרי הסף". הלכתי לארכיון...
מרדכי קידר
ככל שמעמיק המשבר הפנימי, החוקתי, הכלכלי, החברתי והפוליטי, במדינות "האביב הערבי" ומצרים בראשן, וככל שגובר בהן הפחד מפני הפרויקט הגרעיני של אירן האיסלאמית, כך הולכת ודועכת אצלן הנטייה המסורתית של עולם זה להאשים בצרותיהן את ישראל, ארה"ב והמערב
מנשה שאול
האיסלאמיסטים מעוניינים בעם שאינו מדבר, אינו מוחה ואינו צוחק, חסר חוש הומור, עם שיראה על מסכי הטלוויזיה נשים בשחור, עטופות בגלימות מכף רגל ועד ראש
יובל ברנדשטטר
יש ללפיד ולממשלה הנבחרת המנדט להעמיד מבחן ברור לזכאות אישית לשירותי המדינה, ולעמוד בו למרות הלחצים המגזריים
אהרון שחר
לאחרונה רבים מוטרדים מן הסוגיה הסבוכה: האם ישראל היא יותר מדינה דמוקרטית, או שמא יעודה לשמש כמדינת כל טפיליה? הנה התשובה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il