X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
אילו היו מחלקים במדינת ישראל תואר "נזם זהב" ככתוב בספר משלי, כי אז הייתי מעניק אותו בפעם הראשונה לבני הזוג נתניהו, בראש חוצות, בכיכר העיר, ומתנער מהם כמו מקרציות מציקות
▪  ▪  ▪
בנימין ושרה נתניהו. הזוג המלכותי [צילום: AP]
   עידן יוסף
1.2 מיליון שקל לניקיון, 480 אלף למזון

הזוג המלכותי נהנתניהו
אריה אבנרי
הצפצוף הממושך על דעת הקהל מצד בני הזוג נתניהו נמשך בהזמנת מטוסים לטיסות יקרות לחו"ל, בהתקנת חדרי מיטות במטוסים, באירוח בסוויטות יקרות ובהוצאות מוגזמות של הפמליה המלכותית בעת שהותה בחו"ל ע"ח הקופה הציבורית המדולדלת. במוקדם יותר מאשר במאוחר יסווג נתניהו כראש ממשלה מושחת הלכה למעשה ועלול הוא לסכן את כיסאו
לרשימה המלאה

אנשי העיתונות המקצועית חוטאים כלפי תפקידם בצורה מעוררת תהיות קשות לגבי רמתם. במהומה המתרחשת סביב תוכנית הגזירות של שר האוצר, טושטשה, כמו בהיסח-דעת, הקרבה המסוכנת להתמוטטות כלכלית שהתגלתה במפתיע, והאחראי הראשי לה אינו אחר מאשר ראש הממשלה בנימין נתניהו. העיתונאים נהגו בחלקו הארי של האדון הזה באובדן שליטה בכלכלת ישראל כמו בדרך-אגב, ומיקדו אש באנשים אחרים. הטעיה תמימה, או מכוונת?
נתניהו הוא האיש שידע כל הזמן על הבור הנורא המתרחב כבולען מאיים מתחת למקומותינו משעה לשעה - והיה ראש הממשלה שבמשמרת שלו הועברו מיליארדים בידיעתו למקומות שאליהם חבל שהגיעו. הוא אף תרם בהחלטותיו השגויות בחפירת התהום המאיימת הזאת. הוא האיש שהעלים עובדה זו במשך תקופה ארוכה, הוא ונער השליחויות הקודם שלו, דוקטור שטייניץ הוגה הדעות הנודע. שניהם העבירו סכומי עתק "מתחת לרדאר", כהודאתו של שטייניץ הנער, ומעשה-פלא נתניהו ממשיך לכהן כראש ממשלה המתייר בעולם כשליט כל-יכול, בעל שליחות משיחית. גרוע מזה, הוא עצמו, רעייתו ובני ביתו תרמו תרומה אישית להגדלת הבור שנחפר "מתחת לרדאר" ומתחת לאפנו - בניפוח "תקציביהם" בלגלוג, בציניות מרושעת, או מטומטמת.

סחיטה בהנאה

גלידה וחדר שינה
בעזרת משרתיו ועושי דברו הכנועים והעלובים אותם הציב במוקדי המנגנונים השונים, הוא שם ידו בכיסינו ורוכש בכספינו מגלידה ועד חדר שינה במטוס מכאן ועד לונדון. כאילו מדובר במדינה שהיא נכס פרטי לכל דבר, שכן האדון ראש הממשלה מתנהג ונוהג כצאצא של משפחת בעלי-מעמד מזן ישראלי מקורי "פרטן" (פריץ+סולטן). משפחה הקובעת לעצמה מחוז נבדל משל כולנו הפלבאים שהבנתם קצרה

ממרומי גילי זכיתי להכיר את כל ראשי ממשלות ישראל מיום הקמת המדינה ועד היום, ואני מצהיר כי עד ליום בו נכנס נתניהו ללשכת ראש הממשלה, התברכנו בראשי ממשלה צנועים ומרוסנים בציפיותיהם האישיות מהנאות תפקידם. איש מהם לא היה בעל מידות מושחתות. משהופיע נתניהו - התגלה כי אין גבול מרסן לו ולדומיו בתפקיד מבני דורו (כאולמרט וברק) בתאבונם החולני לנגוס בחלקת כולנו; לא סתם נהנתנים הם - אלא טורפים בעלי מלתעות רעבתניות של מפלצות. אין דוגמה קולעת יותר לתיאור זה מנתניהו ורעייתו - צמד חמד שלא ידענו כמותו בתולדותינו. על-פי הביוגרפיה של הבעל הוא נולד בארץ, חונך באמריקה וחזר לארץ לשרת ביחידה מובחרת. מה נשאר לו מהעובדות האלה? אפס דבר. איש מנוכר לחלוטין ליומיום. ואילו הדיילת בעבר הפכה למלכה מפונקת של עסקי האוויר.
מעודי לא נתקלתי בנבחר ציבור (להוציא קרימינלים מסוגם של דרעי וחבריו) שממש סוחט בהנאה מוטרפת כל טיפה אפשרית מעורקי העסיס המתייבש של האומה העברית, כמו בנימין נתניהו. בעזרת משרתיו ועושי דברו הכנועים והעלובים אותם הציב במוקדי המנגנונים השונים, הוא שם ידו בכיסינו ורוכש בכספינו מגלידה ועד חדר שינה במטוס מכאן ועד לונדון. כאילו מדובר במדינה שהיא נכס פרטי לכל דבר, שכן האדון ראש הממשלה מתנהג ונוהג כצאצא של משפחת בעלי-מעמד מזן ישראלי מקורי "פרטן" (פריץ+סולטן). משפחה הקובעת לעצמה מחוז נבדל משל כולנו הפלבאים שהבנתם קצרה. יש במשפחת נתניהו המורחבת אנשים הראויים להוקרה. אבל לא בנימין נתניהו שאינו מבחין כלל איזה שריטות עמוקות הוא קורע בתדמית השבט לבית נתניהו.

טיול משפחתי

עיתונאים חסרי חוליות
מעודי לא נתקלתי בעיתונאים רפי-שדרה כמו אלה של היום שאין בהם אפילו לא רק דמיון לדורות קודמיהם, אלא גם חסרים חוליות איתנות ואין בהם גם שמץ של כבוד מקצועי. הם אומנם מזכירים את חטאי הזוג הזה, אך נזהרים מלהכביד עליהם את מלמד הביקורת שבעזרתו הם מנווטים את הפיכת תלמיהם

אולי הודות לשיוך מעמדי חולני זה הוא ורעייתו יהיו קצת יותר בעלי משמעות בדף ההיסטוריה של השנים האלה - מהערת שוליים אגבית. היסטוריונים אמיתיים יטפלו בהם כבתופעה של ריקבון חברתי, והם יעשו זאת טוב יותר מעיתונאים בני זמננו, אלה המתכחשים לייעודם האמיתי. מעודי גם לא נתקלתי בעיתונאים רפי-שדרה כמו אלה של היום שאין בהם אפילו לא רק דמיון לדורות קודמיהם, אלא גם חסרים חוליות איתנות ואין בהם גם שמץ של כבוד מקצועי. הם אומנם מזכירים את חטאי הזוג הזה, אך נזהרים מלהכביד עליהם את מלמד הביקורת שבעזרתו הם מנווטים את הפיכת תלמיהם.
לא זכור לי ראש ממשלה שנוסע בענייני המדינה לארץ רחוקה (כמו סין, למשל) ובמקום לקחת אתו שרים שחשיבותם אינה מוטלת בספק לגבי הימצאם בלהק הסובב את הנכבד שלנו, הוא לוקח את רעייתו, שני בניו הבוגרים ונהגו (!) המומחה הנודע להזזת מזוודות. את השרים שצריך היה לקחת לטובת כולנו הוא משאיר כאן, בארץ המיוסרת, והופך את מסעו לטיול משפחתי מענג על חשבון "הברון" ומשווה בטיפשותו את הגדר המפרידה שלנו לחומה הסינית. והוא עוד מתהדר בהיותו של בן היסטוריון!
באותם רגעי הנאה מושלמת של בני המשפחה בסין, מולקה בארץ שוב המעמד הנסחט, קרי המעמד הבינוני, כשמצליפים בו בעקרבים. או במילים ישראליות, שוב קורעים לו את התחת; לא רק דפקו אותו למען אחרים הזוללים את בשרו (החרדים, המתנחלים, המעמד הרבני המושחת, המיליארדרים המקומיים שהפכו לספרים מומחים) אלא חוזרים ודופקים אותו לכיסוי הבולען הענק שנפער. כמובן לעתים יוצא מנשר לאומה ה"מאושרת" מלשכת ראש הממשלה, המצהיר בכובד-דפוס כי האדון הפגום ער לביקורת. אלה מנשרים המעידים לצערי גם על טיב אנשיה של הלשכה, כדוגמת צלם התחתונים, עליהם ועל סכסוכיהם אנחנו מתבשרים אחת לבקרים.

כתאבון המתגבר

איזו רגישות פוצית! איך העם הזה חזר ובחר בנתניהו, באטום רגשות זה, מסליד ומעורר בחילה, בפעם השלישית לראש ממשלתו? מה זה אומר על טיב הבוחרים עצמם שמושיבים בראשם בעל התנהלות חזירית שאין לה גבולות?
כיצד קורית התופעה המרנינה הזאת, שתאבונם של בני הזוג ה"מלכותי" שלנו אינו יודע שובעה? להם בלבד הפתרונים. אולי מדובר בפגמים מחורבנים שבאופי, ואולי במשהו יותר מורכב ומסוכן כשבידי הבעל המתוזז הזה בידי רעייתו כחומר ביד היוצר, נמצאת שליטה בלעדית בכפתור האדום. מה שברור הוא ששניים אלה מאז ומעולם חיים בעושר ובאושר והם מנותקים לחלוטין מחלקים גדולים של העם היושב בציון. מנותקים אמרנו? טעות, הם חיים בבועה משל עצמם, מתעטפים בחברתם של טייקונים, אוליגרכים וארחי-פרחי שונים ומשונים ומרחיבים את לועם וכרסיהם התופחים. רק תתבוננו בתצלומיהם. מה הקשר בין אלה למורשת המכובדת של משפחת נתניהו האמיתית שהעם אימץ אותה בחום אל לבו?
וכשמישהו עושה חסד עם כולנו הסומים השוטים, ומגלה לנו כיצד צמחו הוצאותיהם של בני הזוג המנופחים האלה והגיעו לסכומים של מיליונים רבים על חשבוננו, ואנחנו השותקים מרוב תדהמה במקום לשלוח את חסרי המידות האלה לכל השדים והרוחות, עוד באים בטענות ליאיר לפיד שגילה את ממדיו המפלצתיים של החוב ה"לאומי" וממשיכים לכשכש בזנבותינו, בעזרת גאוני דור חנפנים כג.יפית ודומיה, המחוללים כמידת כישרונם לפני הווזיר הגדול והווזירה המפוטמת שבצדו. ודי לחכימא.
דומה שכל ההערות שהופנו עד היום לבני הזוג נתניהו לא שינו ממנהגיהם ותאבונם רק התגבר. הישראלים זקוקים למנהיג צנוע, אחד שדומה להם. אחד המוכיח את רגישותו האמיתית למצוקות הרבים ומחפש להם פתרונות ראויים. הוא אינו זקוק לראש ממשלה ה"מנהל" שני בתים. בזבוז ראוותני של בני זוג יהירים. הוא בוודאי אינו צריך להושיב בראשו מנהיג הרואה בראש ובראשונה את הנאות עצמו ויקיריו בלבד.
אילו היו מחלקים בישראל תואר "נזם זהב" ככתוב בספר משלי [י"א, כ"ב], כי אז הייתי מעניק אותו בפעם הראשונה לבני הזוג נתניהו, בראש חוצות, בכיכר העיר ומתנער מהם כמו מקרציות מציקות. ואולי - אולי יטוהר אז במשהו מחננו ההמום.

תאריך:  17/05/2013   |   עודכן:  17/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
פרס נזם הזהב
תגובות  [ 19 ] מוצגות  [ 19 ]  כתוב תגובה 
1
מילים בסלע, "בילבי-האיום" !!
מדמוני אסף  |  17/05/13 16:46
2
עוד טור פופליסטי של ע. בן יוסף
תתבייש.  |  17/05/13 17:09
 
- בבון זה קוף
בבון זה קוף ?  |  17/05/13 18:04
 
- אריכא צודק בכל מילה,ליכודניק
שמעון בלילתי  |  17/05/13 23:25
 
- נכון, פרס אחדמאבות השחיתות, אך
אליהו חיים  |  13/08/13 21:33
3
עמוס מחכה לכבתה שלך על פרס ל"ת
עולה לנו פי עשרים  |  17/05/13 17:54
4
דבריך הם גיבוב של לכלוך וזוהמה
מיכאל ב  |  17/05/13 18:05
 
- שיבדוק כמה נשות נשאים כראומה
צפנת פענח  |  18/05/13 06:08
5
ביבי טוב למדינת ישראל מהסמול.
לעמוס אריכא:  |  17/05/13 18:11
6
התנהגות בני הזוג נתניהו לא
תתבישו.  |  17/05/13 18:45
7
זבל של כתבה לא ראוי לתגובה  ל"ת
ירדנה  |  17/05/13 20:43
8
אריכא,דעותיך מוכרות. נכשלת עד
כה.ותמשיך להיות   |  17/05/13 21:05
9
מאמר מבריק ומשכנע
איש תקשורת  |  17/05/13 22:02
10
הגיע הזמן לעבור מיללות לתביעה ל"ת
אחי בנימין  |  18/05/13 03:05
11
משה מעוז גילה את האמת על פרס
ולאה רבין המושחתת  |  18/05/13 06:59
12
תעודת קלון לעיתונאים
המבקר  |  18/05/13 17:23
13
זו לא מחאה חברתית
בתיה  |  19/05/13 21:55
14
עיתונאי מוטה ואכול שנאה
מלש  |  26/05/13 10:46
15
מי שהולך לישון עם כלבים
שוקי שקשק  |  3/06/13 20:14
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות תקציב המדינה
אליזבט רימיני
כיצד המסים פוגעים בכולנו בהיקף גדול בהרבה משיעורם    ניפוץ המיתוס כאילו יש דבר כזה מס פרוגרסיבי - כולם משלמים את מלוא ההיקף    ולמה העלאת שיעור המס לא תביא להפחתה בגרעון    שעור בכלכלה גם למי שאין לו תעודת בגרות
אפרים הלפרין
רק שמעתי שנמצאו מיליארד שקל ברזרבה עבור משרד הביטחון, אצתי-רצתי לפקיד המס על-מנת לקבל את המיליון שלי, מהרזרבה. אם למשרד הביטחון מגיע מיליארד מהרזרבה, לי בטח מחכה איזה מיליון אצל פקיד המס, ברזרבה
איתמר לוין
הרבנות הראשית מיותרת ואת מעט תפקידיה המעשיים אפשר לחלק לאחרים    פרסום נתוני המיצ"ב יגרום נזק אדיר למערכת החינוך    נחשו כמה דיונים מתקיימים בבתי המשפט בבית שאן ובנהריה    המחוקק חייב להגביל את מספר עורכי הדין    כך יש לעודד שימוש בתחבורה ציבורית    ותראו איזה ביטוח מציעה חברת דינמיקה סלולר
עופר וולפסון
שר האוצר בראיון לגלי צה"ל: "כולם ידעו שיש בעיה גדולה ומספרים עפו לכל כיוון"    אומר כי התקציב דווקא ישפר את מצבו של מעמד הביניים: "תקציב מרחיב שיוריד את מחירי הדיור ומוסיף יותר ממיליארד שקל לשירותים החברתיים"    על ההשפעה הפוליטית: "בתקופה הכי קשה איבדתי רק 3-2 מנדטים"
יואב יצחק
עכשיו זה רשמי: דוח שפרסם ארגון המדינות המפותחות (OECD) קובע כי 21% מתושבי ישראל הם עניים    תקציב המדינה לשנים 2014-2013 עלול להחמיר מגמה זו
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il