X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
השטח בוער וחיילי צה"ל בגדה ממש חסרי אונים אל מול ההתקפות הפלשתיניות. מה שחסר לנו כיום זה מנהיג כיצחק רבין, שאמר לחיילים באינתיפאדה הראשונה לתפוס את מיידי האבנים ו"לשבור להם את הידיים והרגליים"
▪  ▪  ▪
רבין ז"ל. חסר לנו היום מנהיג כמותו [צילום: פלאש 90]

ברור כיום לכולנו שהחוצפה והאלימות של הפורעים הפלשתינים בהתקפותיהם על הפטרולים של צה"ל בגדה מחייבות תגובה הולמת. חיילי צה"ל ממש חסרי אונים כנגד הפקודות האוסרות עליהם לירות ויהי מה. ברור לי ולכולכם שאנשי השמאל בפרקליטות מעולם לא היו בפטרול בשטח שהותקף, אחרת "יפיפי" הנפש הללו היו משנים מהר את דעתם. פרקליטים אלו שכנעו את קובעי ההחלטות במערכת הביטחון (שגם הם נמנעים מלצאת לשטח), שהרג של פורעים יבעיר את השטח. אבל השטח כבר בוער. ומה שחסר לנו כיום זהו מנהיג כיצחק רבין, שאמר לחיילים באינתיפאדה הראשונה לתפוס את מיידי האבנים ו"לשבור להם את הידיים והרגליים".
לירות בזה שמתכוון להרוג
אני לא מתייחס כרגע לבושה והחרפה של מנוסת חיילינו מכמה פרחחים זורקי אבנים, ומאובדן ההרתעה בגלל תמונות כאלו ברשת. אני רוצה להתייחס לניסיונות להרוג את בחורינו, לסלעים שזורקים על החיילים ועל זורקי בקבוקי התבערה. מעשים אלו, לכל הדעות, יכולים להביא לפציעות קשות ואף למוות, והכנות לזריקת הסלע או בקבוק התבערה בהחלט יכולות להיחשב כניסיון לרצח - שחייבים לעצור בכל מחיר!
וזה אומר: לירות בכל מי שמחזיק בקבוק תבערה ו/או משליך אותו, ובכל המחזיק אבן גדולה בכוונה לזרוק. בפורעים הללו יש לירות מבלי לבדוק לאיזה כפר הם שייכים, לאיזו חמולה או לאיזה מאחז. אינני מאמין שיימצא שופט אחד בארץ שיעז להרשיע חייל שירה והרג משליך בקבוק תבערה; והיה אם יימצא שופט כזה, הציבור יוקיע אותו ויקיא אותו מקרבו.
"טייזרים" ומטוס ריסוס צבע
ביחס לפרחחים המתקרבים בפרובוקציה לגופם של חיילי צה"ל (או מטפסים על כלי רכבם), יש לצייד בהקדם את החיילים בפטרולים שבגדה ב"טייזרים" השולחים שוקים חשמליים אל הפושע ו/או להשתמש בתרסיס פלפל.
בנוסף, רצוי שמטוס ריסוס, ברשות צה"ל, יהיה נכון עם חומרי צבע (צבע כזה שלא יורד בקלות מהעור) לרסס כל התקהלות אלימה ובלתי חוקית (אפילו בתוך ירושלים), כדי שניתן יהיה לזהות את הפורעים לאחר מכן ולעצרם.
התקשורת בעולם - תמיד נגדנו
אני מודע לכך שהתקשורת בעולם (וחלקה אף בארץ) תעשה מטעמים מחיילינו ה"אכזריים". אבל לפחות לא יימצא חייל ישראלי שזולל את ליבו של חייל אחר. מה גם שלא אנחנו אלו שהורגים 90,000 סורים. ובכלל, לא משנה מה נעשה או מה לא נעשה, התקשורת העולמית תמיד תהיה נגדנו, כי יש מי שמשלם לה עבור עמדתה, ויש ביניהם לא מעט כותבים מצאצאי אותם אנטישמים זקנים שונאי ישראל שתמכו תמיד בפרעות ביהודים. נכון שיהיו גם לא מעט הלוויות בגדה, ויהיו עוד ועוד שאהידים, אבל זה יימשך עד שאלה יבינו שוב שהם תמיד מפסידים.
אם יש פה קורא החושב שאני רומז שיש לפעול באותה צורה נגד פורעים יהודים, התשובה היא: כן! לפורעים אין חוק, אין אידיאולוגיה ואין דת חוץ מרצח בעיניים והשאיפה לפגוע בזולת. ולכן דין אחד לכולם - חיוני ממש לפגוע בהם ולחסלם לפני שיפגעו בך.

תאריך:  20/05/2013   |   עודכן:  20/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
כן, "לשבור להם את הידיים והרגליים"
תגובות  [ 4 ] מוצגות  [ 4 ]  כתוב תגובה 
1
הוצאת לי את המילים מהפה ל"ת
סתם אחד  |  20/05/13 09:23
2
צודק.יש לעשות הכל בכדי לעזור
פלא יועץ  |  20/05/13 09:52
3
'שומרי הסף',פושעי או0לו, 0ר0ור
קורןנאוה טבריה  |  27/05/13 09:12
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
עידן יוסף
13 שנים אחרי השידור בטלוויזיה הצרפתית בעניין מוחמד א-דורה קובעת ועדת הביקורת הממשלתית כי "הטענות והאשמות המרכזיות של הדיווח חסרות בסיס ולא קיימות הוכחות לכך שצה"ל היה אחראי"
יוסי ברנע
בטרם דנים בעתידם הפוליטי של תושבי הרשות הפלשתינית ועזה, יש לעמוד על הצורך בדמוקרטיזציה של ישראל כמדינת כלל אזרחיה הישראלים, אחת דתם או מוצאם האתני. במדינה זו ישולבו האזרחים הערבים בכל מוסדות המדינה, כולל הקואליציה והממשלה
איציק וולף
פלשתינים הצליחו להבעיר ג'יפ וגרמו לארבעה חיילים לפציעות קלות    ארבעה חשודים נעצרו בלילה    סמוך לשער שכם בירושלים התעמתו עשרות פלשתינים עם שוטרים
איציק וולף
אלמונים שרפו הלילה שלושה כלי רכב וריססו על קירות מסגד את הכתובות 'תג מחיר' ו'לעילוי נשמת אביתר'    המשטרה פתחה בחקירה    מחר יציין המגזר הערבי את 'יום הנכבה'
אליקים העצני
נתניהו נוהג כאילו אין קשר בין רצח אביתר בורובסקי הי"ד לבין הדיבורים על חידוש המו"מ עם רמאללה. ואנחנו אומרים, שלפחות מאז אוסלו, 20 שנה, כל סיבוב מדיני גרר אחריו שובל של דם יהודי. כלל ברזל הוא, חוק ולא יעבור, ולכן אביתר, ז"ל, הוא כבר "קורבן-שלום" של הסיבוב המדיני החדש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il