X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
הדוח הרשמי של ועדת הבדיקה הממשלתית בנושא הדיווח של רשת "פראנס 2" הצרפתית על פרשת מוחמד א-דורה, מרוכך מדי, ומגיע באיחור ניכר, אבל עדיף על פני אוזלת היד של ממשלות ישראל בעבר לנוכח תעשיית השקרים הפלשתינית ("פאליווד")
▪  ▪  ▪
פרשת א-דורה. תרבות השקר במלחמה נגד היאהוד
חשוב לזכור
שקר א-דורה הופץ בידי יהודי שעלה לישראל מטעמים ציוניים וילדיו שירתו בצה"ל. אין זו הפעם הראשונה שבה ניצבים אידיוטים שימושיים בצמתים היסטוריים בתולדותינו. לא מדובר בנאיביות, אלא בהשחתה מוסרית באשר אינה מבדילה בין צדיק לרשע

בסוף הסרטון א-דורה נראה חי
עידן יוסף
13 שנים אחרי השידור בטלוויזיה הצרפתית בעניין מוחמד א-דורה קובעת ועדת הביקורת הממשלתית כי "הטענות והאשמות המרכזיות של הדיווח חסרות בסיס ולא קיימות הוכחות לכך שצה"ל היה אחראי"
לרשימה המלאה

פרשת א-דורה שימשה אבן פינה במערכה מתמשכת של דה-לגיטימציה של ישראל. תכליתה: הצגת ישראל כרוצחת ילדים וכמי שמבצעת רצח
עם. משנתקבלו הדברים האלה - לפחות על דעת חלק מהעילית המערבית והתקשורת העולמית - הוכשר ביתר שאת הטרור נגד ישראל. אפילו אצלנו.
ראו באיזה שוויון נפש מדווח טרור האבנים היומיומי בכבישי יהודה ושומרון. גם הלגיטימציה לטרור כזה מפי ישראלים בתוכנו עברה ברגיעה יחסית. שכן מול מדינה האחראית לפשע רציחתו של מוחמד א-דורה כפי שהופץ בכל רשתות הטלוויזיה בעולם, כל האמצעים כשרים.
הדוח הרשמי מרוכך מדי, ומגיע באיחור ניכר, אבל עדיף על פני אוזלת היד של ממשלות ישראל בעבר לנוכח תעשיית השקרים הפלשתינית ("פאליווד"). עיתונאים בתוכנו טענו שהעיסוק בהפרכת מותו של מוחמד א-דורה נועד להשתיק את הדיון במותם של 850 ילדים פלשתינים. ממש לא! הפרשה מלמדת שגם מותם של הילדים האחרים צריך להיחקר. לכל דיווח מחבורת השקרנים הזאת יש להתייחס בפקפוק. מדובר בתרבות הרואה את השקר אמצעי לגיטימי במלחמה נגד היאהוד.
ערפאת סימן את הכיוון, באומרו "נקיים את הסכם אוסלו כפי שהנביא מוחמד קיים את הסכם חודייביה" (עיינו: ערך). האינטרנט גדוש סרטונים החושפים את תעשיית הבימוי הפלשתינית לתשואותיה הלא תמימות של התקשורת. זו מעדיפה לסמן את ישראל כצד הרע ולהצדיק את הפלשתינים, במסגרת הכניעה מראש של המערב לכיבוש הזוחל של אירופה בידי הכוחות האיסלאמו-פשיסטיים.
חשוב לזכור ששקר א-דורה הופץ בידי יהודי שעלה לישראל מטעמים ציוניים וילדיו שירתו בצה"ל. אין זו הפעם הראשונה שבה ניצבים אידיוטים שימושיים בצמתים היסטוריים בתולדותינו. לא מדובר בנאיביות, אלא בהשחתה מוסרית באשר אינה מבדילה בין צדיק לרשע. פרשת א-דורה, כמו דוח גולדסטון, הזינו והצדיקו את הטרור הנפשע נגד אזרחי ישראל.
לנוכח הממצאים הברורים, שקיבלו עכשיו חותמת רשמית, כדאי לשאול מדוע התעקשו עיתונאים להציג את חוקרי הפרשה כ"הזויים" וכ"תימהוניים"? הנה כיוון אפשרי: באפריל 2001 חזרה הסופרת רונית מטלון מסיור בעזה. טילפנה לחבר ב"בצלם" וסיפרה לו בזעזוע שהפלשתינים שולחים את ילדיהם בכוונה מול חיילינו. החבר ענה: "כן, אבל אל תכתבי את זה. זה מזיק למטרה".

פורסם במקור: ישראל היום (ב', 20.5.13)
תאריך:  20/05/2013   |   עודכן:  20/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
תעשיית השקרים הפלשתינית
תגובות  [ 6 ] מוצגות  [ 6 ]  כתוב תגובה 
1
היו תחקירים כאלה מטעם.
גם בפראבדה,  |  20/05/13 10:43
 
- והשיטות שלו
מר אחמד  |  20/05/13 12:14
 
- קונספירציה של המוסד
rocco  |  20/05/13 18:04
2
נחום שחף
נטע אורי  |  21/05/13 23:56
 
- תקרא את פסק הדין של אלמגור
לנטע אורי תשובה  |  22/05/13 08:55
 
- הנה פסק הדין המלא
עוד לאורי נטע  |  22/05/13 09:07
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ישראלי-פלשתיני
יהודה דרורי
השטח בוער וחיילי צה"ל בגדה ממש חסרי אונים אל מול ההתקפות הפלשתיניות. מה שחסר לנו כיום זה מנהיג כיצחק רבין, שאמר לחיילים באינתיפאדה הראשונה לתפוס את מיידי האבנים ו"לשבור להם את הידיים והרגליים"
יוסי ברנע
בטרם דנים בעתידם הפוליטי של תושבי הרשות הפלשתינית ועזה, יש לעמוד על הצורך בדמוקרטיזציה של ישראל כמדינת כלל אזרחיה הישראלים, אחת דתם או מוצאם האתני. במדינה זו ישולבו האזרחים הערבים בכל מוסדות המדינה, כולל הקואליציה והממשלה
איציק וולף
פלשתינים הצליחו להבעיר ג'יפ וגרמו לארבעה חיילים לפציעות קלות    ארבעה חשודים נעצרו בלילה    סמוך לשער שכם בירושלים התעמתו עשרות פלשתינים עם שוטרים
איציק וולף
אלמונים שרפו הלילה שלושה כלי רכב וריססו על קירות מסגד את הכתובות 'תג מחיר' ו'לעילוי נשמת אביתר'    המשטרה פתחה בחקירה    מחר יציין המגזר הערבי את 'יום הנכבה'
אליקים העצני
נתניהו נוהג כאילו אין קשר בין רצח אביתר בורובסקי הי"ד לבין הדיבורים על חידוש המו"מ עם רמאללה. ואנחנו אומרים, שלפחות מאז אוסלו, 20 שנה, כל סיבוב מדיני גרר אחריו שובל של דם יהודי. כלל ברזל הוא, חוק ולא יעבור, ולכן אביתר, ז"ל, הוא כבר "קורבן-שלום" של הסיבוב המדיני החדש
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il