X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
על איש שמפעיל סירנות וצפצפות ועל איש שהולך בעקבות אביו
▪  ▪  ▪
נתניהו. מצליח לצבוע את פרצופה של המדינה בצבעי מלחמה [צילום: פלאש 90]

ריקודי מלחמה
ברמת הגולן ירה איזה חייל סורי במקלע לכיוון סיור צה"לי. איש לא נפגע. מייד הודיע נתניהו לכל כלי התקשורת שהוא מזמן אליו בדחיפות את ראשי מערכת הביטחון להתייעצות לילית חשובה מאוד, וכך כמובן נראו הכותרות הראשיות בעולם.
פעם, כשראשי ממשלה ובכירי מערכת הביטחון קיימו התייעצויות, הם דאגו לעשות זאת בשקט ובדיסקרטיות, אם לא בחשאיות מוחלטת. אבל לראש ממשלת ישראל הנוכחי שלנו, זה שדוהר ברחובות שכונת רחביה בירושלים עם שמונה מכוניות ביטחון ומשטרה סביבו וכולן מפעילות סירנות ורמקולים ואורות מהבהבים וציפצופים, כשהוא בסך-הכל בדרכו למניקוריסטית או לקנות גלידה, יש כנראה צורך נפשי להודיע לכל העולם מראש שהוא הולך להתייעץ הלילה על ענייני הביטחון, וכדאי שכולם מאוד יתרשמו.
וזה שוב הצליח לו: כבר למחרת בשש בבוקר, נתקבל במשרד נסיעות ישראלי המיל הראשון מגרמני שהודיע שהוא נאלץ לבטל בואו לכנס מדעי בישראל, בגלל המלחמה שפרצה כבר בין ישראל לסוריה (כך הוא הבין) ואחרי 24 שעות לאותו כנס עצמו ביטל בואו גם פרופ' גרמני אחר, כי משרד החוץ הגרמני פרסם אזהרת מסע שלא לנסוע לישראל. וברגע שיש אזהרת מסע, אז פוליסות הביטוח הגרמניות מבוטלות ולא מכסות את הנוסע לישראל.
אתם מוכנים לנסוע לטיול לאוסטרליה או לצאת לחופשה בקזחסטאן אם תדעו שכל פוליסות ביטוחי הבריאות והחיים שלכם לא תהיינה תקפות אם תסעו לשם?
גם באוסטרליה אנו נמצאים ברשימת אזהרות המסע. גם באנגליה. בעצם ברוב העולם. אפילו משרד החוץ האמריקני מאזכר אותנו בקביעות באזהרות המסע שלו. אז מה הפלא שתיירים נורמלים מכל העולם מחפשים להם יעדים אחרים?
אז תגידו לשר האוצר שהוא לא צריך לקצץ בתקציבי השיווק של משרד התיירות. המשימה כבר הושגה. הם לא יבואו.
ותודה לראש ממשלת ישראל שמצליח לצבוע את פרצופה של המדינה הכי יציבה והכי שקטה במזרח התיכון בצבעי מלחמה כה לוהטים - עד שכולם משתכנעים שזו באמת מלחמה. ונמלטים.

האב הבן ורוח ההיסטוריה

וזה מה שמצאתי בויקיפדיה, קטע מקורי מתוך העמוד שכתוב בו על מפלגת שינוי: "בבחירות לכנסת ה-16 ב-2003 קיבלה שינוי 15 מנדטים והייתה למפלגה השלישית בגודלה בכנסת. הפעם, צורפה שינוי לקואליציה, ואילו ש"ס ויהדות התורה נותרו בגללה בחוץ. בין שינוי לבין המפלגות החרדיות התנהלה מלחמת תעמולה, וחילופי הדברים מעל דוכן הכנסת, בתקשורת ובביטאונים המפלגתיים, היו חריפים מאוד.
כדי לאפשר את חבירתן לקואליציה אחת, נאלצו גם שינוי וגם המפד"ל לעשות ויתורים. ההחלטה המשמעותית ביותר שבוצעה לפי ההסכם הקואליציוני, היא הקיצוץ הדרסטי בקצבאות הילדים, שהיוו מקור הכנסה חשוב למשפחות חרדיות וערביות מרובות ילדים. משרד הדתות נסגר, אולם התקציבים שהועברו דרכו למוסדות דת, הועברו דרך משרדים אחרים, אם כי חל בהם קיצוץ מסוים. בתי הדין הרבניים הועברו לפיקוחו של משרד המשפטים, שבראשו עמד יוסף לפיד. ביטול חוק טל המאפשר את דחיית גיוס בחורי הישיבות התקדם בעצלתיים, ולבסוף, לאחר חזרת החרדים לקואליציה ופרישת שינוי, ירד מסדר היום כליל.
לא נגעתי לא שיניתי. ואם זה נשמע לכם מוכר, אולי זה בגלל שההיסטוריה חוזרת על עצמה וגם הפראיירים, אתם, לא מתחלפים.

תאריך:  23/05/2013   |   עודכן:  23/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
הטור של פריצי
תגובות  [ 3 ] מוצגות  [ 3 ]  כתוב תגובה 
1
פריצי לא הבין
אובד מדינה  |  24/05/13 12:53
 
- אף אחד לא שכח את המיטה והגלידה
אובד מדינה  |  25/05/13 12:32
2
מלחמת אין ברירה
עידןסובול  |  24/05/13 12:58
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שי פורת
יש טעם בפרסום מסקנות הדוח על א-דורה ואין ספק שהמחברים ראויים, אך עצוב שמדינת ישראל אינה מתכננת ומוציאה לפועל קמפיין של ממש
הרב יאשיהו יוסף פינטו
כאשר אדם פותח לבו ומשרה סביבו אווירה וכוח של נתינה ושל עזרה, אז כל הסובבים אותו מתברכים ונפתח ליבם גם כן לעזור ולתת
שושנה ויג
אני כותב שירים מגיל 12 ומעולם לא חדלתי מכתיבת שירים    כלומר, אולי לא פרסמתי ספר במשך 20 שנה, אבל בהחלט כתבתי ואני כותב כל הזמן הזה, ובעידן המרשתת גם מפרסם באתרים שונים ובפייסבוק כמה משיריי    משורר זה לא מקצוע אלא תכונת אופי, אדם נולד עם תכונות אופי של משורר
שבתאי עזריאל
אין ספק שרצח באמצעות סכין/ אקדח וכו', זו אלימות. אבל רק רגע... מי אמר שצריך נשק להרוג אדם? האם הפעלת לחץ והבאת אדם לייאוש עד שהוא מתאבד, אינה אלימות? הרי התוצאה זהה. מצא את ההבדלים
ציפי לידר
בשולי הכותרות: ברק הירשזון כמשל?    מסע הֶרג בבנק - אמריקה כבר כאן?    ח"כ אראל מרגלית והביקורת הפוליטית    המיטה המעופפת והמכונה המשומנת במשרדי הממשלה    להקת האוטיסטים כערוץ תקשורת    ולקינוח: התנצלות? לא, תודה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il