X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
מדוע חברי הכנסת של יהדות התורה אינם אומרים מילה נגד האלימות המילולית והפיזית המופנית כלפי חרדים שהתגייסו או שיצאו לעבוד? מי שמרים יד - צריך לשבור לו אותה, עד שיידע שלא עושים את זה
▪  ▪  ▪
אלימות כלפי מי שלובש מדים [צילום אילוסטרציה]

לכל יש גבול. מי שעומדים מאחורי המאבק נגד האברכים ההולכים לצבא ולעבוד, הם חלק מיהדות התורה, הם הצביעו בבחירות ג' כך הם לפחות הצהירו, ולכן אין מנוס אלא להבהיר בצורה ברורה מהי עמדת יהדות התורה בעניין הזה, ולא סתם "עמדה", אלא מה הם עושים בשביל לעצור את ההסתה הפרועה נגד החיילים החרדים.
על כל שטות אתם מעלים הצעה לסדר היום של הכנסת, פונים לשלטונות ודואגים להגן על החרדי. והנה כאן כל כך הרבה אברכים חרדים סובלים סבל בל יתואר, ולא ראינו שח"כ אחד ויחיד יפנה למשטרה ויבקש שיעצרו את אותם העומדים מאחורי המבצע נגד מי שמכונים "חרדקי"ם". שתיקתכם, או יותר נכון חוסר המעש שלכם בשעה זו, מוכיחה, כי אתם צבועים ולא יותר מזה. נגד חילונים ואחרים אתם גיבורים, וכשהמאבק הוא פנימי - אתם ממלאים את פיכם מים.
האחראים מסתתרים מאחורי נערים
אשאל כאן את משה גפני: בשעתו כשהקנאים נאבקו נגד הרב יוסף שלום אלישיב זצ"ל וכינו אותו "מרן המחטט" בפרשת החפירות בגבעת זאב, השתוללת, יצאת למלחמה נגד המפגינים, קראת למשטרה ועמדת בראש המאבק הזה. מדוע עכשיו אתה שותק? האם לא מפני שאלו שעומדים בראש המאבק הזה הם מחבריך, מי שלמדו באותה ישיבה שאתה למדת בצעירותך?
אם אתה איש אמת ומתכוון לעזור לציבור החרדי, הנה יש לך הזדמנות פז להוכיח את עצמך על-ידי הזמנת משטרה, או יותר נכון - הגשת תלונה נגד מי שעומדים בראש המבצע הזה. כל מי שהסיתו או היכו - שיוזמנו לחקירה ושיגישו נגדם כתבי אישום. ההתעלמות היא העזרה והסיוע הכי גדולים לאותם רשעים, ועל כך לא נסלח.
הצהרתי עשרות פעמים: איני מתווכח נגד שיטות, ואיני בא לשנות את כיוון המחשבה של איש. אבל אני נלחם באלימות כולל במי שמסיתים לאלימות. בדרך כלל האחראים לאלימות מסתתרים מאחורי נערים צעירים או חמומי מוח המבצעים את רצון המסיתים.
זו הפכה להיות שיטה
המציאות היא, שההתקפות האלימות על אברכים בני תורה אך ורק מפני שהחליטו ללכת לעבוד אינן פוסקות. זה לא משהו שקרה פה ושם אלא הפך להיות שיטה. ישנם מי שצועקים על כל מי שלובש מדי צבא או על מי ששמעו שעזב את הכולל והולך לעבוד. אסור לאפשר למצב הזה להימשך, מפני שאם חלילה זה יימשך ויהפוך לדבר מקובל, דם רב יישפך.
אין מנוס אלא עכשיו, ולא רגע אחד מאוחר יותר, להעמיד את מי שצריך על מקומם. את המסיתים יש להכות כאן ובעיתונות החרדית, ולמי שמרימים ידיים - חייבים לשבור להם את הידיים והרגליים, עד שיבינו שלא מרימים יד על איש. מי שחושב שהוא גיבור, ילמד שעל השיטות האלו אבד הכלח, אין כל אפשרות להכות ולברוח, מפני שנתפוס את כל מי שמרים יד על האחר.
שיהיה ברור: אין היתר כלשהו לפגוע באחר. לא שמעתי מרב פוסק אחד ויחיד שיקום ויאמר שזה מותר. ההיפך: היום מצהירים כולם שזה אסור, אז בבקשה תחזיקו את הידיים בכיסים.
ובאשר להתנפלויות - צריך שיהיה ברור: הסברה מותרת, התנפלות אסורה. השיטה הזו של לצעוק על האחר, להפחיד אותו, לגרש מבית הכנסת בצעקות, להכריז שאסור לצרפו למנין - זו אלימות. אם יש למישהו טענה, שיגש לרב בית הכנסת ושהוא יגש לאדם ויאמר לו מה שהוא רוצה לומר לו, בנחת, בדרך מקובלת ולא חלילה באלימות.

תאריך:  24/05/2013   |   עודכן:  24/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
השתיקה תוביל לשפיכות דמים
תגובות  [ 7 ] מוצגות  [ 7 ]  כתוב תגובה 
1
רק לראות את הדבר הזה .ולברוח
תמונת הכתבה  |  24/05/13 12:08
2
תנו להם רובים כשרים ?????????
מדינת הלכה !!!!!  |  24/05/13 12:14
3
ואת אלה אתם רוצים לגייס לצבא?!
מיכל מירושלים  |  24/05/13 13:12
4
ואת אלה אתם רוצים לגייס לצבא?!
מיכל מירושלים  |  24/05/13 13:56
5
סנקציה יחידה שלילת זכויות!
שולם  |  24/05/13 15:57
6
הגזמה
פפא  |  25/05/13 21:52
7
החרדים כת לכל דבר
יואל קורנבלום  |  25/05/13 23:40
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נסים גבאי
פשלות נוספות בהתנהלות משטרת ישראל באי מניעת רצח שתי הבנות הקטנות ועד למשרד החינוך והכסת"ח של מנכ"ל המשרד בעניין קושי השאלות בבחינות הבגרות במתממטיקה
איתן קלינסקי
תלמידי ישראל אינם צריכים את ההקלות בציונים. הם זקוקים לרמת לימודים גבוהה במתמטיקה. הם זקוקים שמשרד החינוך יקח את דוח מבקר המדינה המצביע על כך שהבעיה אינה אצל התלמידים. הבעיה היא של מחדלי משרד החינוך והשר האחראי לו
הרב אליהו קאופמן
"נשי הכותל" - ובראשן ענת הופמן ממרימות דגל מר"צ בי"ם, וכ"נשות שמאל ציוניות", מאגפות את החרדים הציונים ואת הדתיים הלאומיים וחבריהם מהימין החילוני מימין. גם הן - נשות ה"שמאל הליברלי", חפצות בנתח מכיבוש הכותל המערבי. אלה אינן נשות שלום ולאן "נשות הכותל", אלה נשות הכיבוש שגם מירי רגב וציפי חוטובלי מחווירות לידו
יוסף קנלדקר
זו תהיה מחאה מעניינת. היא תהיה מעניינת כי חלק ממנהיגי המחאה ההיא נמצאים כבר בכנסת. הם כבר פוליטיקאים, ירצו להיקרא כך או לא. לפחות עדיין נוכל למצוא את דפני ליף במאהל. לפחות מישהי במדינה הזו שומרת על עקביות
אליקים העצני
ההיסטוריה לא ממש חוזרת על עצמה. בסוריה זאב אינו טורף כבש, זאב טורף זאב. ולבד מאירן - שום גורם זר אינו דומה לנאצים ולפשיסטים. עימות רוסי-אמריקני יהיה "ע"י שליח" בלבד. לעומת זאת, מול אירן - גילויי החולשה של המערב בסוריה מסוכנים לשלום העולם. קול ענות החלושה של הדמוקרטיות מגרה את תיאבון האייטולות. התוצאה - מלחמה כללית צומחת מתוך מלחמת אזרחים מקומית. כמו בספרד
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il