X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  מאמרים
לשר האוצר יאיר לפיד אצה הדרך בגיוס החרדים. צריך ורצוי לגייס כל אזרח במדינת ישראל ליטול חלק בשמירה על גבולות המדינה, אין כלל וכלל מחלוקת בעניין ובלבד שהדברים ייעשו על-פי משקל העניין ולא מתוך שנאה ולאחר
▪  ▪  ▪
יאיר לפיד. הבטחות שווא [צילום: פלאש 90]

מאז הבחירות האחרונות שר האוצר יאיר לפיד והתקשורת עוסקים בגיוס החרדים לצבא, כאילו זה העניין הכי חשוב שעומד על הפרק מלבד אותם נושאים חשובים שעליהם דיבר שר האוצר יאיר לפיד, במערכת הבחירות האחרונות. למר יאיר לפיד, היה חשוב קודם לעסוק בגיוס החרדים (קרי) שיוון בנטל, האומנם?
שר האוצר יאיר לפיד, השתלח מעל בימת הכנסת בחרדים בצורה מאוד מאוד קיצונית, לי היה קשה לראות את השנאה מול אותו מגזר. אין לי ספק שחברי הכנסת מטעם החרדים ידעו לדאוג ולסחוט את הקופה הציבורית, בצורה הכי מרושעת ועל חשבון מעמד הביניים, והאוכלוסיה החלשה, כל זה בחסות הממשלה הקודמת והעומד בראשה ראש הממשלה הנוכחי בנימין נתניהו.
הפוליטיקאים החרדים ידעו שידם משגת כל דבר שירצו, ידעו שראש הממשלה דאז והיום סחיט וכל זה כדי לשמור על הקואליציה. נכון שהם נצלו את המצב וידעו עד כמה הדבר בלתי נסבל והכי גרוע שהכספים שהועברו לחרדים בחלקם היו על חשבון האוכלוסיה החלשה ומעמד הביניים.
למר יאיר לפיד היה נוח יותר לתקוף את החרדים על-אף שהכספים שהועברו לגופים החרדים היו בסך מיליארד וחצי שקל. כמובן שהיה צריך לטפל בזה אך קודם היה צריך לטפל בכסף הגדול. מאז 2008 היו תספורות לטייקונים בסך של 21 מיליארד שקלים, פטורים לכל מיני מגזרים בסך 25 מיליארד שקלים.,הכספים הכלואים שמסתכמים במיליארדי שקלים, שהחברות עשו קומבינות כדי להתחמק מתשלום מס אמת, מס חברות באחוז מצחיק, את כל זה מר לפיד, השאיר מאחור והעדיף להתעסק בדבר שבעיניו היה הכי חשוב.
עוד ממעללי שר האוצר יאיר לפיד: נוח לו להמשיך את הפוליטיקה הישנה והזולה, זו דרכם של הפוליטיקאים להבטיח הבטחות שווא, ושההבטחה תשאר רק כמילים מכובסות, הוא שהיה והוא שיהיה. כאמור הוא העדיף להתעסק בדברים הקלים, חרדים העלאת מיסים, מע"מ ועוד כהכנה וכהנה של גזירות על הציבור החלש ומעמד הביניים.
דמגוגיה זולה
מר יאיר לפיד מנסה למכור דרך הפייסבוק את הדמגוגיה הזולה שלו, נכון הוא כותב יפה, עיתונאי בעיתון של המדינה שמדניות העיתון לשמור על מר לפיד שהיה בעל תור בעיתון כפי ששמרו על חברו הטוב של מר לפיד, ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט עבריין מורשע וכיום מתנהל נגדו תיק פלילי בבית המשפט, בעניין מתחם הולילנד, ועוד הסתבכויות פליליות כגון: "פרשת החשבוניות הפיקטיביות" הועמד לדין פלילי וזוכה, בפסק הדין כתב השופט עודד מודריק: "הנאשם התנהג בעניין הזה באורח מאוד לא ראוי".
אהוד אולמרט חבר נפש של משפחת לפיד וכמובן של יאיר לפיד שר האוצר של מדינת ישראל, כיום מר אהוד אולמרט יו"ר דירקטוריון בקבוצת לבנת, חברת החזקות שעסקיה כוללים תעבודה, נדל"ן, שליטה כמעט בלעדית בתחום המלט במדינת ישראל ועוד ענפים נוספים, די לחכימה ברמיזה.
אפשר להבין את שר האוצר יאיר לפיד ואת שנאתו לחרדים בצורה קיצונית זה בא מבית שגדל על הערכים של שנאת האחר. בעימות הטלויזיוני בתוכנית "משעל חם" שהתקיים לפני הבחירות, הטיח מר לפיד, בחבר הכנסת אריה דרעי, "אתה עבריין מורשע", אך נעלם מזכרונו של מר לפיד שחבר הנפש שלו הלוא הוא ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט עבריין מורשע למרות זאת אמר את הדברים לאריה דרעי וזה כאמור משנאה לחרדים, אני מנסה להגן על חבר הכנסת אריה דרעי, ההיפך היה אמור להיענש בחומרה גדולה יותר ואף היה אסור לו לחזור להיות איש ציבור.
תחקיר שהתפרסם בערוץ 10, ביום רביעי האחרון, עסק בשירות הצבאי של החרדים "בגדוד נחל חרדי" ו"נצח ישראל", את התחקיר ערך כתב הטלוויזיה אבישי בן-חיים. מהתחקיר עולה עד כמה המדינה והעומדים בראשה להוטים לגייס את החרדים, מבלי להתעסק בעיקר כפי שעולה כאמור בתחקיר של ערוץ 10.
בתחקיר מתברר מציאות מאוד עגומה שלא ניתן להבין איך מדינת חוק ופוליטיקאים יכולים להביא למצב מביש זה, רוב החיילים אינם כלל חרדים, רובם התגייסו רק כדי לקבל 5,000 שקלים ושנה ראשונה של לימודים באוניברסיטה חינם, דבר שחיילים חילוניים לא מקבלים כלל וכלל, הפליה בלתי מובנת וכל זה בשם גיוס החרדים (שיוון בנטל).
לשר האוצר יאיר לפיד אצה לו הדרך בגיוס החרדים, צריך ורצוי לגייס כל אזרח במדינת ישראל ליטול חלק בשמירה על גבולות המדינה, אין כלל וכלל מחלוקת בעניין ובלבד שהדברים ייעשו על-פי משקל העניין ולא מתוך שנאה לאחר.
כך גם היה בלימודי ה"ליבה" הועברו מיליונים של שקלים לישיבות ולבתי הספר החרדים מבלי לבדוק אם אכן מלמדים את לימודי ה"ליבה" רק אחרי מספר שנים, נזכרו במשרד החינוך לבדוק אם אכן בתי הספר מקיימים כאמור את לימודי ה"ליבה" התברר בדיוק כמו בגיוס החרדים לצבא, המדינה שופכת כספים ללא בדיקה וללא פיקוח, כנראה בעצימת העיניים ובהסכם של שתיקה טובה לפוליטיקאים.

הכותב הוא גרפיקאי ובעל חברה להפקות דפוס והוצאה לאור
תאריך:  26/05/2013   |   עודכן:  26/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
התפתחויות נוספות ממשלה 33
עומר דוסטרי
מוסדות הליכוד משותקים לחלוטין, הפעילים מיואשים וחברי המרכז מרגישים שהם לא חלק ממערך מפלגתי. כאשר זו התוצאה, בל יתפלא נתניהו כשהליכוד סופג מהלומה בבחירות הכלליות
נרי אבנרי
רק בקדנציה נורמלית ניתן להבליט כותרות ענק על בעיות רווחה. באופן יחסי לאלה שקדמו לו - הקדנציה של נתניהו "נורמלית". קבלו תזכורת...
עידן יוסף
רפורמת הגיוס המוצעת תתן פטור ל-1,800 תלמידי ישיבה המוגדרים עילויים, שירות החובה לגברים יקוצר בארבעה חודשים ושירות הנשים יוארך בהתאם לתפקיד    טיוטת החוק אינה החלטית ומוצעות בה חלופות שונות
עידן יוסף
השרה לבני הודיעה כי תתיר פרסום אופן הצבעת השרים בהצעות החוק שיוגשו לוועדת השרים לענייני חקיקה
רפי לאופרט
לאן בעצם חותר נתניהו? האם הוא באמת ובתמים מאמין ב"אני ואפסי עוד" ועל כן הוא סבור שראש הממשלה עסוק מדי מכדי שיקיים קשר סביר עם הציבור? אינני חושב שאלה פני הדברים, אבל אין לי הסבר טוב להתנהלותו של ראש הממשלה ולנתק המתמשך והלא רצוי שלו מהציבור
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il