X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  מאמרים
מלחמת העולם השלישית בעיצומה: מלחמת האיסלאם לכיבוש העולם. לא תמצאו בה טורי שריון או אוגדות חי"ר המתנגשות בקרב חזיתי. מהגרים הנעים בכל אמצעי תחבורה או הולכים ברגל לעבר ארץ היעד ומסתננים לשם בכל דרך אפשרית, מתארגנים במהירות ומתחילים בכיבוש השטח. כאשר בצד אחד התחשבות, הבנה, חמלה ורצון לעזור ובצד השני שום מעצורים ומנטליות של טורף - אפשר לדעת מראש איזה צד ינצח
▪  ▪  ▪
שוטרים בלונדון, בריטניה, לאחר פעולת הג'יהאד [צילום: AP]
קמרון והאמת
כראש הממשלה במדינה בה חיים בין שלושה לעשרה מיליון מוסלמים יודע דייוויד קמרון מצוין את האמת, אבל ברגע שהאמת תצא לאור הוא יהיה חייב לנקוט באמצעים הדרושים כדי לשנות את המצב בתכלית - להודיע באופן רשמי שבריטניה נמצאת תחת מתקפת ג'יהאד ולהשיב מלחמה - וזה דורש גם פתרון המצב שנוצר בנוכחות מיליוני מוסלמים במדינתו

איציק וולף
חייל צרפתי נדקר בצווארו בפריס

עופר וולפסון
כלכלת בריטניה במצב של להיות או לחדול

פעם זו הייתה ממלכה אדירה השולטת בחצי עולם, הם טענו שמעל לאימפריה הבריטית השמש אף פעם לא שוקעת - כעת זו מדינה כבושה המנסה להסתיר מעצמה את מצבה הנוכחי, מנסה לצבוע את המציאות בצבעי הדגל הבריטי - בכחול ובאדום ואפילו בקצת לבן. זה עובד לפעמים, אבל פתאום בא אירוע שאי-אפשר להסתיר ולעוות אותו והמציאות האמיתית מתגלה לעיני כולם: הכל מסביב צבוע בצבע הירוק - צבע דגל האיסלאם. מה נותר למנהיגי האומה הבריטית לעשות? לנסות להסביר דברים שאינם ניתנים להסבר פשוט, שהסתירו מהם עשרות שנים? אז הם מתחילים לכופף את המציאות כדי שהאמת הפשוטה והאכזרית לא תתגלה - שהאיסלאם הולך לכבוש את בריטניה הגדולה והיא בעצם על סף היעלמות.
מיליוני בריטים ואיתם כל העולם ראו בשידור ישיר את ההצגה האכזרית של חיות אדם (אי-אפשר להגדיר אותם אחרת) שהרגו וערפו את ראשו של חייל בריטי באמצע לונדון - בירת הממלכה. זו הוכחה ניצחת שבריטניה נמצאת בעיצומה של מלחמה - מלחמת הג'יהאד (the jihad) האיסלאמי.
מה עשה ראש ממשלת בריטניה דייוויד קמרון? התחיל להסביר לכל המוכן להקשיב שהרוצחים לא פגעו בבריטניה - הם בגדו בערכי האיסלאם ובקהילה המוסלמית בבריטניה. פתאום קמרון נהפך למומחה בערכי האיסלאם. כראש הממשלה במדינה בה חיים בין שלושה לעשרה מיליון מוסלמים הוא ידע מצוין את האמת, אבל ברגע שהאמת תצא לאור הוא יהיה חייב לנקוט באמצעים הדרושים כדי לשנות את המצב בתכלית - להודיע באופן רשמי שבריטניה נמצאת תחת מתקפת ג'יהאד ולהשיב מלחמה - וזה דורש גם פתרון המצב שנוצר בנוכחות מיליוני מוסלמים במדינתו.
במצבה הנוכחי בריטניה זקוקה לצ'רצ'יל והוא איננו, אז שום דבר לא ישתנה ובריטניה אחרי כמה ימי התרגשות תחזור לשגרת ההידרדרות האיטית בה מציפים אותה עשרות אלפי מסתננים בחודש עד לתקרית הבאה של מלחמת הכיבוש האיסלאמי.
שפוטים של מדינות הנפט
מה נשאר לאזרח הבריטי הפשוט לעשות? מכונה משומנת של שטיפת מוחות עובדת שם בלי הפסקה (בדומה אלינו) ויוצרת מציאות מדומה שאין לה שום קשר למצב האמיתי. בואו נזכור שלא מזמן (לפני כשנתיים) עבר בבריטניה גל מהומות, הרס וביזה - אז אדון קמרון הגדיר אותם כ"פשיעה ותו לא". הוא אמר: "נמגר את גל הפשיעה עם 16,000 שוטרים". שום דבר שם לא השתנה, ולהמחשה - תמונות של מהומות וביזה מאז, והשוטרים המפטרלים ברחובות בריטניה כעת.
אבל שטיפת המוח לא משפיעה על כולם. לא מעטים מבינים שמדינתם בסכנת הכחדה. הם מנסים להתארגן. בבריטניה קם ארגון EDL - English Defence League, המנסה לארגן התנגדות עממית לכיבוש האיסלאמי. הם עוסקים בהסברה, בפעילות נגד - ואת מי הם פוגשים ברחובות - את אותם שוטרים שאמורים להילחם נגד הכיבוש האיסלאמי מנוצלים לדיכוי התנגדות עממית. כנראה שהבעיה העיקרית של בריטניה (ומדינות אירופה נוספות) היא בקניית אנשי ממשל, תקשורת ומעצבי דעת קהל על-ידי מדינות הנפט. הרבה פטרו-דולרים נשפכים שם. זה מסביר את הכל.
נותן הטון - האיסלאם הקיצוני
בואו נזכור שהאיסלאם נולד כדת שבטי-ערב במאה השישית (לספירה הנוצרית) באזור חצי האי הידוע כיום כערב הסעודית. במשך מאות השנים הוא התפשט לשטחים עצומים במלחמות כיבוש אכזריות, בהן הושמדו מדינות, עמים ומיליוני אנשים מצאו את מותם. בוצע רצח-עם (Genocide) בקנה מידה שלא היה ידוע בהיסטוריה מאז ועד היום. לפי חוקי האיסלאם, כל אדם שאינו מוסלמי הוא כופר ודינו מוות. היו מקומות שהכובשים דרשו רק המרת דת והסתפקו בזה, אבל ברוב המקומות הם פשוט השמידו את כל האוכלוסיה חוץ מנשים צעירות וילדות שנוצלו כשפחות. התוצאה: רוב אסיה וחלק גדול של אפריקה עד היום נמצאים בכיבוש מוסלמי.
חייבים להדגיש שבמושג "האיסלאם" אנו מתייחסים אל האיסלאם של הג'יהאד - האיסלאם הקיצוני - אבל כיום אין בעולם איסלאם אחר. ברור שיש מוסלמים מתונים שלא תומכים במלחמת הכיבוש האיסלאמית, אבל לא הם נותנים את הטון, ואם הם רוצים או לא - הם הופכים בעל-כורחם לחיילים בצבא הכיבוש האיסלאמי. אם הם מנסים להתנגד - האיסלאם הקיצוני קודם כל מחסל אותם דווקא ומיישר את השורות. אפשר לראות את זה בכל מקום באירופה, במזרח התיכון ובצפון אפריקה, בהם התנועות האיסלאמיות הן דומיננטיות: מצרים, סוריה ואפילו תוניס - המדינה המתונה יחסית.

מיומנו של זקן השבט
תאריך:  29/05/2013   |   עודכן:  29/05/2013
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
פורומים News1  /  תגובות
כללי חדשות רשימות נושאים אישים פירמות מוסדות
אקטואליה מדיני/פוליטי בריאות כלכלה משפט
סדום ועמורה עיתונות
מלחמת העולם השלישית: החזית הבריטית
תגובות  [ 10 ] מוצגות  [ 10 ]  כתוב תגובה 
1
הכיבוש הערבי מוסלמי החל
ורק תיקון קטן  |  29/05/13 14:37
 
- צודק
אסתרליס יעקב  |  30/05/13 01:15
2
ישראל נלחמת בטרור אירופה מתאבד
שולם  |  29/05/13 14:42
3
תגובה
צנחן  |  29/05/13 14:50
4
יפה אמרת. ל"ת
לוגי  |  29/05/13 17:43
5
אורו עמי מערב-הארבה איסלמי
ראיס-פוטין-טיל300  |  29/05/13 20:34
 
- ל0מולנים אותה טעות ב"קונספציה"
שולי  |  30/05/13 09:55
 
- זה לא מה שכתוב - חפש שוב:
הבודק למרכלים  |  30/05/13 14:37
6
מסרבים לראות הסכנה,משנאת ישראל
אברהם שלום  |  30/05/13 19:41
7
בריטניה חברה מעמדית
דמוקרטיה לעשירים  |  30/05/13 21:20
 
תגובות בפייסבוק
 
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
תומר ישראלי
כאשר ברור שתקציב הביטחון הולך להיות מקוצץ (וטוב שכך), בוחרים ראשי הביטחון באפשרות הזמינה והקלה: לבטל אימונים למילואימניקים, לבטל תעסוקות מבצעיות ומכאן גם פגיעה ישירה באימון החיילים הסדירים. מה לא לעשות? לא לפגוע ברכש, לא לפגוע בהתחמשות ובהצטיידות
דן אלון
ברגע האחרון, שנייה לפני האסון, רגע לפני שהנוסעים קמים ומסתערים על הסיפון, שלף הקברניט את אקדח הזיקוקים וירה אל השמיים במופע אורקולי מדהים, וברקיע נוצר הכיתוב "גיוס חרדים"
מחלקת מיסים, סומך חייקין KPMG
במסגרת טיוטת החוק נוספו, בין היתר, סעיפים המתייחסים למיסוי מקרקעין, מס הכנסה וביטוח לאומי
מרדכי ליפמן
פרשת א - דורה המחישה לכולנו כי השיח עם הפלשתינים רווי עלילות דם. הם מצליחים להעתיק את האינתיפאדה למישור יעיל הרבה יותר. אולי עכשיו הזמן שתאומץ סוף סוף חשיבה חדשה: הקמת רשות ממלכתית להסברה. רשות שתאגד בתוכה נציגות מכל המשרדים הרלוונטיים. במיוחד משרדי החוץ והביטחון (כולל צה"ל כמובן). אלא שבממשלה לא מודעים להיקף הבעיה. הכישלונות לא מזעזעים את הממסד. ממשל אדיש ואפאתי, כמנהגו נוהג...
נורית גרינגר
הנאציזם רצו לפטור את העולם מהיהודים, הקומוניזם רצו לפטור את עולמו מאלוהים, האיסלאמיזם רוצה לפטור את העולם מכופרים, והגיטואיזם רוצה לסגור, שוב את היהודים ברובעים כדי שיוכל לנטרל ולשלוט בהם
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il